2025-02-08, 21:08
Medlem
TheBusters avatar
uppe nu
Citera
2025-02-08, 21:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
uppe nu

Inte här.
Citera
2025-02-16, 08:59
Medlem
ricardo22s avatar
Jag förstår inte riktigt hur den senaste playstation direct kunde vara så tom. Bland annat det nya Ghost spelet ska släppas i år. Och visst , vi är bara i februari, men nästa direct är väl under sommaren? Då är vi halvvägs in på året utan någon gameplay.

Sen sa den där läckan att ett Venom spel skulle komma i år. Och Wolverine utannoserades för flera år sen. Båda de spelen borde ha varit där.
Citera
2025-02-18, 22:24
Avslutad
Nä nu får Sony Studios ändå skärpa sig och ge oss planetside 3
Citera
2025-03-06, 06:11
Medlem
sebastian_s avatar
Svårt att säga att Ps5 och Nintendo Switch inte är konkurrenter när de två bästa plattformsspelen de senaste året har kommit till PS5. Astro bot och nu Split fiction.

Ge oss mer av det.
Citera
2025-03-18, 17:06
Medlem
swebarbs avatar
Ni som har en vanlig ps5 slim, hur mycket låter dom när ni spelar spel, märker ni ens av att den är på ?
Citera
2025-04-05, 19:35
Medlem
The.Toffeess avatar
Är det värt att uppgradera till PS5 PRO? Sitter redan på en PS5 standard disc så undrar om det är värt kostnaden och skillnaden är så stor för PS5 PRO kostar trots allt drygt 10k. Skillnaden på dagens spel blir nog inte så stora i jämförelse? Däremot kommande titlar senare iår och nästa år då borde det börja märkas?

Är det sant att PS5 PRO endast är digital? För isåfall kommer jag att ha mängder med spel som jag inte kan spela.
Senast redigerad av The.Toffees 2025-04-05 kl. 19:40.
Citera
2025-04-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Toffees
Är det värt att uppgradera till PS5 PRO? Sitter redan på en PS5 standard disc så undrar om det är värt kostnaden och skillnaden är så stor för PS5 PRO kostar trots allt drygt 10k. Skillnaden på dagens spel blir nog inte så stora i jämförelse? Däremot kommande titlar senare iår och nästa år då borde det börja märkas?

Är det sant att PS5 PRO endast är digital? För isåfall kommer jag att ha mängder med spel som jag inte kan spela.
Du måste köpa till en bluray spelare in går inte. Och det är skillnad mot en vanlig ps5. Men det kommer synas mera på nyare spel. Assasin creds shadows flyter grymt bra på ps5 pro.
Citera
2025-04-05, 21:51
Medlem
The.Toffeess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tks65
Du måste köpa till en bluray spelare in går inte. Och det är skillnad mot en vanlig ps5. Men det kommer synas mera på nyare spel. Assasin creds shadows flyter grymt bra på ps5 pro.

Tack för svar! Fy fan vad ruttet. Först lägga 10k på PS5 PRO och sedan blue ray spelare för ca 1600kr. Blir en dyr historia när jag även behöver köpa en extra handkontroll eftersom båda är rätt så uttjänta till min PS5 standard. Och eftersom det bara ingår en kontroll till PRO så är det ytterligare 800kr för en kontroll. Har läst om PS5 slim att det är samma specs som ps5 standard men slim ska ändå vara lite snabbare pga nyare komponenter?

Är det värt att köpa en PS5 slim fast jag har en ps5 standard? Är precis det spelet du nämner ac shadows jag ska köpa faktiskt.
Citera
2025-04-05, 21:53
Medlem
Citat:
Tack för svar! Fy fan vad ruttet. Först lägga 10k på PS5 PRO och sedan blue ray spelare för ca 1600kr. Blir en dyr historia när jag även behöver köpa en extra handkontroll eftersom båda är rätt så uttjänta till min PS5 standard. Och eftersom det bara ingår en kontroll till PRO så är det ytterligare 800kr för en kontroll. Har läst om PS5 slim att det är samma specs som ps5 standard men slim ska ändå vara lite snabbare pga nyare komponenter?

Är det värt att köpa en PS5 slim fast jag har en ps5 standard? Är precis det spelet du nämner ac shadows jag ska köpa faktiskt.
Jag sålde min ps5 disc. så blev ej så mycket i mellan + fick en helt ny maskin . Men har inte köpt till en disc drive enu .
Citera
2025-04-05, 22:05
Medlem
The.Toffeess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tks65
Jag sålde min ps5 disc. så blev ej så mycket i mellan + fick en helt ny maskin . Men har inte köpt till en disc drive enu .

Blir nog en ps5 slim ändå. För jag behöver ändå köpa två nya kontroller till min PS5 standard bara det går på 1800-2000kr. Känns som en tråkig summa att lägga på kontroller. Och min standard PS5 ska överleva resten av denna generationen tveksamt om den gör det nu när den har använts flitigt i 3år. Med en ny ps5 slim så kan den enkelt överleva till PS6 släpps vilket borde vara tidigast 2028? Och jag behöver bara köpa en separat handkontroll om jag köper ps5 slim.
Citera
2025-04-06, 01:27
Medlem
Citat:
Har läst om PS5 slim att det är samma specs som ps5 standard men slim ska ändå vara lite snabbare pga nyare komponenter?

Det fetade har jag aldrig hört talas om, och är gissningsvis något slags missförstånd eller baserat på tidiga rykten innan konsolen släpptes. Det är sant att en del komponenter moderniserats, men fördelarna med detta ligger snarare i att kunna göra samma jobb med mindre strömförbrukning och värmeutveckling, vilket gör att man klarar sig med enklare lösningar för kylning och kan placera komponenterna tätare utan att få problem med överhettning. Detta gör också systemet lite billigare att producera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in