Citat:
Ursprungligen postat av
Dysforia
Jag förmodar att du ljugit om din ålder? för din attityd liknar mestadels en arg 14 åring som åkt på sin första torsk?
Definitionen av att vara aktiv är att man är.. aktiv? är det verkligen så svårt att förstå? Spelar ingen roll om du bombade varenda tåg varje dag för 20 år sedan, du är inte aktiv längre om du inte fortfarande kör! Herregud

Sen sa jag inte att du MÅSTE köra tåg för att vara en aktiv del av scenen.. men att lyssna på en podcast med någon som inte kör tåg, och inte bombar regelbundet blir jävligt trist att lyssna på. (Enligt mig)
Klippet bevisar dessutom ingenting.. 10 minuter långt med landskap och annat som utfyllnad. Sorry men inte imponerande och liknar 96% av alla andra klipp som årligen släpps.
Och för att svara på din fråga.. Aa FY hade varit jävligt fett att lyssna på
Men, dessa är MINA åsikter som är helt legitima för mig att ha. Du har helt rätt i att tycka att Exil från Boys och Auto från hes är toppen av graff sverige.
Varför sätter du ord i min mun för? Börjar argumenten fattas? Jag har varken påstått att axil eller auto är toppen av graffsverige?
Varför har du en harang om att vara aktiv, jag frågade bara om man måste måla tåg för att vara aktiv då du verkade påstå det?
Lugna ner dig lite, det blir ett stort glastak över dig när du säger att jag framstår som arg... Haha, kan bara skratta åt dig.
Att komma och säga att det är bara folk som vart aktiva för tio år sedan som vart med i AAS är bara skrattretande och bevisar din bristande kunskap. Thats it. Och en sista sak, att använda versaler gör inte din åsikt mer sann eller att försöka med ett patetiskt knep att försöka påstå att jag är fjorton år gammal. Och ja, jag reggade mig på Flashback när jag var
sex år gammal. Hur visste du? Takes one, to know one. Right?