2018-05-03, 16:48
Medlem
w
Citat:
Ursprungligen postat av Dysforia
Lite bättre koll? HES erkände själva att de inte kör som den gjorde förr. Jag vet inte vad du klassar som aktivt, men att regelbundet hålla igång med tags målningar och tåg är att vara aktiv, att posta lite fames och göra enstaka tags i Täby är inte vad jag skulle se som aktivt.. och det tror jag inte majoriteten gör heller. Men aa du får tycka va du vill du är säkert toy själv.

Haha va? Så att inte köra som man gjorde förut gör en till ickeaktiv? Sluta snacka om att posta saker, det blir bara pinsamt.. Jävla Instagramsyndrom, kräks när jag läser saker om att "posta" och "aktiv" i samma mening.

Så man måste måla tåg för att vara aktiv menar du? Så man är aktiv om man lägger tags i Solna men inte i Täby? Alltså du är en parodi på dig själv. Hes släppte i höstas årets skönaste film.. https://www.youtube.com/watch?v=6-zm...ature=youtu.be

Haha, vilka mer "aktiva" vill du se ska intervjuas? Låt mig gissa? FY?
Citera
2018-05-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
w

Haha va? Så att inte köra som man gjorde förut gör en till ickeaktiv? Sluta snacka om att posta saker, det blir bara pinsamt.. Jävla Instagramsyndrom, kräks när jag läser saker om att "posta" och "aktiv" i samma mening.

Så man måste måla tåg för att vara aktiv menar du? Så man är aktiv om man lägger tags i Solna men inte i Täby? Alltså du är en parodi på dig själv. Hes släppte i höstas årets skönaste film.. https://www.youtube.com/watch?v=6-zm...ature=youtu.be

Haha, vilka mer "aktiva" vill du se ska intervjuas? Låt mig gissa? FY?
Jag förmodar att du ljugit om din ålder? för din attityd liknar mestadels en arg 14 åring som åkt på sin första torsk?

Definitionen av att vara aktiv är att man är.. aktiv? är det verkligen så svårt att förstå? Spelar ingen roll om du bombade varenda tåg varje dag för 20 år sedan, du är inte aktiv längre om du inte fortfarande kör! Herregud Sen menade jag inte att du MÅSTE köra tåg för att vara en aktiv del av scenen.. men att lyssna på en podcast med någon som inte kör tåg, och inte bombar regelbundet blir jävligt trist att lyssna på. (Enligt mig)

Klippet bevisar dessutom ingenting.. 10 minuter långt med landskap och annat som utfyllnad. Sorry men inte imponerande och liknar 96% av alla andra klipp som årligen släpps.

Och för att svara på din fråga.. Aa FY hade varit jävligt fett att lyssna på

Men, dessa är MINA åsikter som är helt legitima för mig att ha. Du har helt rätt i att tycka att Exil från Boys och Auto från hes är toppen av graff sverige.
Senast redigerad av Dysforia 2018-05-03 kl. 17:07.
Citera
2018-05-03, 17:07
Medlem
Citat:
Jag förmodar att du ljugit om din ålder? för din attityd liknar mestadels en arg 14 åring som åkt på sin första torsk?

Definitionen av att vara aktiv är att man är.. aktiv? är det verkligen så svårt att förstå? Spelar ingen roll om du bombade varenda tåg varje dag för 20 år sedan, du är inte aktiv längre om du inte fortfarande kör! Herregud Sen sa jag inte att du MÅSTE köra tåg för att vara en aktiv del av scenen.. men att lyssna på en podcast med någon som inte kör tåg, och inte bombar regelbundet blir jävligt trist att lyssna på. (Enligt mig)

Klippet bevisar dessutom ingenting.. 10 minuter långt med landskap och annat som utfyllnad. Sorry men inte imponerande och liknar 96% av alla andra klipp som årligen släpps.

Och för att svara på din fråga.. Aa FY hade varit jävligt fett att lyssna på

Men, dessa är MINA åsikter som är helt legitima för mig att ha. Du har helt rätt i att tycka att Exil från Boys och Auto från hes är toppen av graff sverige.

Varför sätter du ord i min mun för? Börjar argumenten fattas? Jag har varken påstått att axil eller auto är toppen av graffsverige?

Varför har du en harang om att vara aktiv, jag frågade bara om man måste måla tåg för att vara aktiv då du verkade påstå det?

Lugna ner dig lite, det blir ett stort glastak över dig när du säger att jag framstår som arg... Haha, kan bara skratta åt dig.

Att komma och säga att det är bara folk som vart aktiva för tio år sedan som vart med i AAS är bara skrattretande och bevisar din bristande kunskap. Thats it. Och en sista sak, att använda versaler gör inte din åsikt mer sann eller att försöka med ett patetiskt knep att försöka påstå att jag är fjorton år gammal. Och ja, jag reggade mig på Flashback när jag var sex år gammal. Hur visste du? Takes one, to know one. Right?
Senast redigerad av divadude 2018-05-03 kl. 17:13.
Citera
2018-05-03, 17:19
Medlem
Citat:
Att komma och säga att det är bara folk som vart aktiva för tio år sedan som vart med i AAS är bara skrattretande och bevisar din bristande kunskap. Thats it.
Jag antog att ingen skulle ta det första jag sa som ordagrant, men förtydligade sedan var jag tycker att podden brister. Det är helt enkelt inte tillräckligt aktiva, intressanta personer som deltar, har personligen flera idéer på intressantare personer.. men det är min åsikt och detta är ett forum där du kan och ska yttra dom.

Citat:
Och en sista sak, att använda versaler gör inte din åsikt mer sann eller att försöka med ett patetiskt knep att försöka påstå att jag är fjorton år gammal.
ursäkta men jag gick bara ner till din nivå, du började med att kalla mig för toy för att jag hade en åsikt du inte höll med om. So that's on you.

Citat:
Och ja, jag reggade mig på Flashback när jag var sju år gammal. Hur visste du?
Hade det på känn
Citera
2018-05-03, 17:22
Medlem
Citat:
Jag antog att ingen skulle ta det första jag sa som ordagrant, men förtydligade sedan var jag tycker att podden brister. Det är helt enkelt inte tillräckligt aktiva, intressanta personer som deltar, har personligen flera idéer på intressantare personer.. men det är min åsikt och detta är ett forum där du kan och ska yttra dom.

ursäkta men jag gick bara ner till din nivå, du började med att kalla mig för toy för att jag hade en åsikt du inte höll med om. So that's on you.

Hade det på känn

Det är ingen åsikt att påstå att de som varit med var aktiva för tio år sedan. Det är bara ren idioti.

Så om jag kallar dig för toy så ska du genast gå ner på min nivå? Jadu, vem var fjortonåringen?

Ja men lista dina drömgäster då? Så kanske ASS tar åt sig av din kritik. Du måste även förstå att gästen ska skapa bra innehåll så som historier och annat kul. Svårt att samla på sig detta om man inte har en lång historia av graffiti.
Citera
2018-05-03, 17:26
Medlem
Citat:
Det är ingen åsikt att påstå att de som varit med var aktiva för tio år sedan. Det är bara ren idioti.

Så om jag kallar dig för toy så ska du genast gå ner på min nivå? Jadu, vem var fjortonåringen?

Ja men lista dina drömgäster då? Så kanske ASS tar åt sig av din kritik. Du måste även förstå att gästen ska skapa bra innehåll så som historier och annat kul. Svårt att samla på sig detta om man inte har en lång historia av graffiti.
Hmm.. Tenk, Fher, idot, Yoker är väl fyra man hoppas på Liksom ett exempel till var jag tycker podden brister.. Istället för att intervjua Yokern så väljer man att intervjua Omeh som inte varit aktiv på flera år!

Och sen vet jag inte om deras 'långa' historia hjälper.. känns som en del av gästerna har svårt att minnas ett enda intressant ögonblick. var väl någon som sa det själv när dom frågade om ett perfekt mission att sånt glöms bort ganska fort.. och att man endast minns de gånger om de går dåligt.. och trots det så är de flesta 'knas storys' man fått höra jävligt standard. Finns väl undantag möjligen men all in all tycker jag att gästerna har varit mediokra och jag väljer tyvärr att lyssna på någonting annat än deras podd i fortsättningen. Men det kvittar jag är ju bara 1 av 43 andra lyssnare.
Senast redigerad av Dysforia 2018-05-03 kl. 17:43.
Citera
2018-05-03, 17:51
Medlem
Citat:
Hmm.. Tenk, Fher, idot, Yoker är väl fyra man hoppas på Liksom ett exempel till var jag tycker podden brister.. Istället för att intervjua Yokern så väljer man att intervjua Omeh som inte varit aktiv på flera år!

Och sen vet jag inte om deras 'långa' historia hjälper.. känns som en del av gästerna har svårt att minnas ett enda intressant ögonblick. var väl någon som sa det själv när dom frågade om ett perfekt mission att sånt glöms bort ganska fort.. och att man endast minns de gånger om de går dåligt.. och trots det så är de flesta 'knas storys' man fått höra jävligt standard. Finns väl undantag möjligen men all in all tycker jag att gästerna har varit mediokra och jag väljer tyvärr att lyssna på någonting annat än deras podd i fortsättningen. Men det kvittar jag är ju bara 1 av 43 andra lyssnare.

Tro mig, att ha Yokern i ett avsnitt kommer bli lika bra idé som det var för Tagsnthrows som att ha med Spaq i sin intervjupodcast. Tenk är nog antagligen hyffsat bra i podformat, är dock lite för tillbaka dragen för att ha med, men vem vet.

Vad var exemplet som du tyckte podden briste vid? Du snackar i nattmössan, märks tydligt att du inte har någon koll alls på graffitimålare och hur det är i person.

Du har redan nämnt att du ville ha med FY, men när du nämner din önskelista så nämner du två medlemmar ur FY. Men härligt, du verkar ha svinbra koll på både podd och graffitimålare. Kanske dags att starta en egen? Med ditt breda spektra av kunskap och förstående om graffitimålare så borde du DEFINITIVT starta en gen pod! Lycka till

Att det varit mediokert är dock högst din subjektiva åsikt
Citera
2018-05-03, 17:54
Medlem
Citat:
Tro mig, att ha Yokern i ett avsnitt kommer bli lika bra idé som det var för Tagsnthrows som att ha med Spaq i sin intervjupodcast. Tenk är nog antagligen hyffsat bra i podformat, är dock lite för tillbaka dragen för att ha med, men vem vet.

Vad var exemplet som du tyckte podden briste vid? Du snackar i nattmössan, märks tydligt att du inte har någon koll alls på graffitimålare och hur det är i person.

Du har redan nämnt att du ville ha med FY, men när du nämner din önskelista så nämner du två medlemmar ur FY. Men härligt, du verkar ha svinbra koll på både podd och graffitimålare. Kanske dags att starta en egen? Med ditt breda spektra av kunskap och förstående om graffitimålare så borde du DEFINITIVT starta en gen pod! Lycka till
Så fortsätter du vara provokativ och komma med påståenden från tomma intet? Du klarar alltså inte av att hålla en god ton efter 1 inlägg? Tänker inte svara mer på dina inlägg, även om du har vuxen ålder på ditt ID så är din mentala begåvning närmare min Brorsson som är 12!

Och jag valde specifika medlemmar ur FY för att det är MINA önskemål. Och ja, givetvis väljer jag målare jag inte känner.. kände jag dom hade jag kunnat intervjua dom själv! Hej med dig ha de bra
Senast redigerad av Dysforia 2018-05-03 kl. 17:57.
Citera
2018-05-03, 17:58
Medlem
Citat:
Så fortsätter du vara provokativ och komma med påståenden från tomma intet? Du klarar alltså inte av att hålla en god ton efter 1 inlägg? Hur har ditt konto inte blivit raderat innan? Tänker inte svara mer på dina inlägg, även om du har vuxen ålder på ditt ID så är din mentala begåvning närmare min Brorsson som är 12!

Va? Du svarade inte på en enda mening jag skrev utan endast kommer med påhopp?

Och sen kommer du och pratar om mentala ålder.. Förstår att när argumenten brister så får man ta andra utvägar - men du gör det bara pinsamt för alla inblandade..

Skillnaden är att när jag påpekar att du har noll koll, och inte mer med det så är det baserat. Du ramlar runt och tappet försöker hålla uppe din trovärdighet som sen länge är bortblåst med om något påståenden från tomma intet.

Tänk före du uttrycker dig grabben. Yttra dig om inte angående graffitiscenen för tio år sedan när du uppenbarligen har noll koll på den. Bra att du slutar svara, kanske kommit till din rätt att du har noll i den här diskussionen att göra.
Senast redigerad av divadude 2018-05-03 kl. 18:00.
Citera
2018-05-03, 18:02
Medlem
Citat:
Va? Du svarade inte på en enda mening jag skrev utan endast kommer med påhopp?

Och sen kommer du och pratar om mentala ålder.. Förstår att när argumenten brister så får man ta andra utvägar - men du gör det bara pinsamt för alla inblandade..

Skillnaden är att när jag påpekar att du har noll koll, och inte mer med det så är det baserat. Du ramlar runt och tappet försöker hålla uppe din trovärdighet som sen länge är bortblåst.
Jag svarade utförligt och tydligt i tidigare inlägg. Dina frågor är redan besvarade, DÄRFÖR blir jag otrevlig, för du verkar har svårigheter när det gäller läsförståelse.

Vad kvittar det om jag valde 2 medlemmar ur FY? De är två helt olika individer och du frågade vilka jag hade tyckt va intressanta att lyssna på. Tyckte SPAQ inspelningen va katastrofal, men intressantare än de flesta andra som är more of the same.

Du förstod inte min poäng när jag tog upp ett till exempel i var podden brister. Omeh vän till Yoker blir intervjuad men inte Yoker.. Omeh är inte ens aktiv och har inte varit på flera år. See what I mean? om inte så.. orkar inte.

Vi lämnar diskussionen, pallar seriöst inte diskutera. Jag tycker AAS avsnitt mestadels varit tråkiga lyssningar och där stannar jag.
Citera
2018-05-03, 18:22
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:

Vad bölar du om? Omeh var ju superinspirerande att lyssna på, sköna historier och verkade allmänt äkta i denna småsinta värld - personligen tror jag inte tenk, fher, idot kan leverera roligare historier. Jag och säkert mer ändå vill ju höra när writers får springa ifrån skottglada lirare eller bli tagna för rån av 7-11, ganska ointressant att höra en okänd lirare berätta om hur h*n kört samma vägg som alla andra writers kört, en gång för länge sedan & hur han tyckte det kändes.
Citera
2018-05-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Vad bölar du om? Omeh var ju superinspirerande att lyssna på, sköna historier och verkade allmänt äkta i denna småsinta värld - personligen tror jag inte tenk, fher, idot kan leverera roligare historier. Jag och säkert mer ändå vill ju höra när writers får springa ifrån skottglada lirare eller bli tagna för rån av 7-11, ganska ointressant att höra en okänd lirare berätta om hur h*n kört samma vägg som alla andra writers kört, en gång för länge sedan & hur han tyckte det kändes.
Vad jag bölar om? läs det jag skrivit vilket du uppenbarligen gjort. Åsikter, åsikter. du kan tycka att Omeh är skit inspirerande, (skaffa barn o ge upp målandet sjukt häftigt och unikt..) Och det är bra att du diggar det avsnittet. Men som jag sagt flera gånger, jag vill höra om dom som köttar mycket just nu och inte för flera år sedan. Jag kanske inte romantiserar dåtid särskilt mycket. Inte förvånad att ingen håller med mig dock.. alla anser att gammalt är bäst, inte jag dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in