Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-04, 13:46
  #25
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysforia
Vad jag bölar om? läs det jag skrivit vilket du uppenbarligen gjort. Åsikter, åsikter. du kan tycka att Omeh är skit inspirerande, (skaffa barn o ge upp målandet sjukt häftigt och unikt..) Och det är bra att du diggar det avsnittet. Men som jag sagt flera gånger, jag vill höra om dom som köttar mycket just nu och inte för flera år sedan. Jag kanske inte romantiserar dåtid särskilt mycket. Inte förvånad att ingen håller med mig dock.. alla anser att gammalt är bäst, inte jag dock
Visst är 10 år "gammal" i scenen, 1 år tillbaka, är det också gammalt? Du var mig en lustig en.
Citera
2018-07-25, 20:39
  #26
Medlem
Gatuslang har gjort ett 3tim långt avsnitt med Track.

http://gatuslang.se/avsnitt-97-jacob-kimvall/

Denna podd fokuserar ju främst på hip-hopens övriga element, men det händer att graffiti kommer på tal ganska ofta i de olika avsnitten.
Citera
2018-08-14, 20:55
  #27
Medlem
fjolla666s avatar
Ingen pod men det går att höra oldschool Detch i P1 dokumentären "Bölden som sprack"

Ny pod: Svenskagraffare där intervjuas Jeks i första avsnittet.
Citera
2018-08-21, 17:27
  #28
Medlem
Det har kommit en ny bra podd, lite skramligt ljud och så men det kan nog bli något. Podden heter Svenska Graffare Podcast går att hitta med en enkel sökning. Första avsnittet var med Jeks! Ska in och lyssna igenom avsnitt två med Cabe (AOR,BK)!
Citera
2018-08-22, 19:59
  #29
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horriblewriter
Det har kommit en ny bra podd, lite skramligt ljud och så men det kan nog bli något. Podden heter Svenska Graffare Podcast går att hitta med en enkel sökning. Första avsnittet var med Jeks! Ska in och lyssna igenom avsnitt två med Cabe (AOR,BK)!
DÅ podden främst verkar ta med lite äldre folk vore det perfekt att intervjua Demens då blir det många roliga anekdoter och snubben är typ graff lexikon när det gäller sthlmsgraff
Citera
2018-09-04, 20:10
  #30
Medlem
https://poddmap.com/podcasts/verklig...-kung-i-gambia

Ett avsnitt av Verkligheten i P3 där de följer med en svensk graffitimplaretill Gambia
Ej lyssnat själv ännu.


Podcasten Gatuslang har hintat att det ska dyka upp graffitimålare som gäster. Dock ej vem eller när. Kan vara värt att hålla ett öga på. Brukar vara bra, långa intervjuer.
Citera
2018-09-04, 20:21
  #31
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whorth
https://poddmap.com/podcasts/verklig...-kung-i-gambia

Ett avsnitt av Verkligheten i P3 där de följer med en svensk graffitimplaretill Gambia
Ej lyssnat själv ännu.


Podcasten Gatuslang har hintat att det ska dyka upp graffitimålare som gäster. Dock ej vem eller när. Kan vara värt att hålla ett öga på. Brukar vara bra, långa intervjuer.
Från Varberg som du kan höra. Men vill han vara anonym så får han väl vara det?
Citera
2018-09-14, 20:41
  #32
Medlem
fjolla666s avatar
Andra sidan spåret släpper nytt avsnitt på söndag.
Gäst är Serio från Sthlm som nu bor i Barcelona.
Citera
2018-09-15, 00:21
  #33
Medlem
Stroboscopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Andra sidan spåret släpper nytt avsnitt på söndag.
Gäst är Serio från Sthlm som nu bor i Barcelona.

Nicee!

Lyssnade precis på det maxade avsnittet med Beat & Chico:
https://poddmap.com/podcasts/andra-s...beat-and-chico

Rekommenderas!
Citera
2018-09-15, 01:55
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Andra sidan spåret släpper nytt avsnitt på söndag.
Gäst är Serio från Sthlm som nu bor i Barcelona.
serio är väll ändå från gävleborg nånstarns?
Citera
2018-09-15, 10:18
  #35
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volymknapp
serio är väll ändå från gävleborg nånstarns?
Andra sidan spåret skriver själva i sin programpresentation Stockholm.
Men han kan säkert va nån annanstans ifrån innan han körde Stockholm.
Citera
2018-09-17, 17:58
  #36
Medlem
Bra ljudkvalitet på ASS' intervju med Serio. Lite väl mycket "asså liksom" i snacket kanske men bra innehåll.

Svenska Graffare kontrade precis med News från VIM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback