Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-21, 23:13
  #1
Medlem
Såg att den här skulle finnas tillgänglig i maj. Så vad vet vi om den?

Synonyms: AB-CHFUPYCA
Formal Name: (S)-N-(1-amino-3-methyl-1-oxobutan-2-yl)-1-(cyclohexylmethyl)-5-(4-fluorophenyl)-1H-pyrazole-3-carbo xamide
Chemical Formula: C22H29FN4O2
Molecular weight: 400.5
Exact Mass:400.5
AB-CHMFUPPYCA is an analytical reference standard that is structurally classified as a synthetic noid. The structure of highly substituted pyrazoles identified as cannabimimetic designer drugs has been reported.The physiological and toxicological properties of this compound are not known. This product is intended for research and forensic applications.

AB-CHFUPYCA (also AB-CHMFUPPYCA)[1] is a compound that was first identified as a component of synthetic cannabis products in Japan in 2015.[2][3] The name "AB-CHFUPYCA" is an acronym of its systematic name N-(1-Amino-3-methyl-1-oxoButan-2-yl)-1-(CycloHexylmethyl)-3-(4-FlUorophenyl)-1H-PYrazole-5-CarboxAmi de. There are two known regioisomers of AB-CHFUPYCA: 3,5-AB-CHMFUPPYCA (pictured) and 5,3-AB-CHMFUPPYCA.[4] The article[1] refers to both 3,5-AB-CHMFUPPYCA and 5,3-AB-CHMFUPPYCA as AB-CHMFUPPYCA isomers, so AB-CHMFUPPYCA and AB-CHFUPYCA are not names for a unique chemical structure.

Although AB-CHFUPYCA contains structural elements common to the synthetic cannabinoid designer drugs AB-PINACA and AB-FUBINACA, it can also be considered an analog of the traditional pyrazole cannabinoid receptor 1 antagonist rimonabant. Its pharmacological properties have not been studied.
Citera
2018-04-22, 18:36
  #2
Medlem
Rökte spice för 4 år sedan, det var 1-2 år efter att JWH-018 blev klassad. Då köpte jag en del efterträdare, men tyckte att dessa var så jävla tråkiga rus att jag la ner den skiten. Jag undrar således, typ som denna du nämner nu, är de ens nice att röka dessa?
Citera
2018-04-23, 12:01
  #3
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Det beror på vad du tycker är nice det är två olika världar då de första var trippiga och höll länge vilket var underbart saknaden är stor. Så är de nya mer likt när du boffa butan/driv/startgas som kid om det hände fast sitter i längre än 10-20 sek tyvärr för mig bara 20-30 min MAX och det är utan tollerans.
Jag gillar det däremot då alla liknande rus som jag tycker om e.x levoamfetamin, eter m.m då iof IV är för korta.
Citera
2018-04-24, 09:47
  #4
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Fan vad roligt det blir när man skall uttala dessa nya noider AB-SCHMUFFY-PYCA
Citera
2018-05-02, 23:12
  #5
Medlem
Är denna lik AB-Fubinaca så kommer den vara rätt bra iaf. Finns bara 3noider dom senaste åren som faktiskt hållt måttet och det är AB-Fubinaca, 5C-AB-Pinaca. Och 5F-AKB48.
5F-AKB48 är dock min favorit följt av 5C-AB pinaca, sen AB-Fubinaca.
Kommer nog handla hem ett gram sen när denna lanseras iaf.
Citera
2018-05-05, 21:56
  #6
Medlem
Vill inte ens röra den där AB chufuckyouuppa
Citera
2018-05-10, 23:49
  #7
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Vill inte ens röra den där AB chufuckyouuppa
Haha klockrent! Men Chowfuckedyouupaapa?
Funkar med
Citera
2018-05-16, 23:48
  #8
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
2 betalda och iväntandes nån som vet hur mixa denna? Roapport kommer såfor jag vet
pulver - tobak ratio I forskninisgmix
Citera
2018-05-17, 12:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
2 betalda och iväntandes nån som vet hur mixa denna? Roapport kommer såfor jag vet
pulver - tobak ratio I forskninisgmix

Tror inte någon är medveten om hur denna ska doseras. Jag hittar 0 information angående den.
Om det nu är en nära analog till AB-Fubinaca tex så är ration runt 1/30-1/40. Men jag antar att denna är potentare än så kanske. Om du nu beställt 2 gram så bör du ta iaf 500 eller 250MG av dom och blanda en svag mix först. Man vet aldrig om denna nu skulle vara potent i microgram och då blir 1/30 eller 1/40 aldeles för starkt. Jag rekommenderar dig att ta 500MG av det du köpt, sen blandar du 1/50 på det för att vara på säkra sidan.
Då är det som en ratio på 1/100.
Blir det för svagt då. Ja då vet du att den kan blandas starkare iaf.
Citera
2018-05-18, 10:41
  #10
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Ska bli riktigt spännande att se hur den här står sig mot tidigare cannabinoider. Var noggranna med att uppdatera väl, alla ni som experimenterar med substansen!

Jag kommer möjligen att ge mig på den inom kort - det vore dock fantastiskt om några första utlåtanden hinner komma innan dess.

Oavsett vilket - var försiktiga ni som är försökskaniner. Dosera hellre mycket lågt än att överdosera som första sak. Följ rådet som Dobelol tar upp.
Citera
2018-05-18, 18:15
  #11
Avstängd
Shit vilken knäpp på näsan på alla som varit nyfiken eller rentav svettats efter en ny cannabinoid i 5f-mdm-2201 abstinens, och blev så överlycklig när denna lanserades på Kickass hemsida, för att sedan ta bort den ur sitt sortiment innan de ens fått den i lager, och vid mail så säger de att de aldrig haft ute på sin hemsida att börja sälja en ny cannabinoid i mitten av Maj. De säger att jag talar i nattmössan och att de lagt ned all försäljning av cannabinoider sedan mdmb-2201 blev ett stående lager på nästan 500 gram i 4 månader med cirka 20 ordrar.

Tack för mig och lycka till i sökandet efter cannabinoider i pulverform, inrikes, det är prylshoppen som gäller eller nattport forum! Thats it!
Citera
2018-05-18, 21:18
  #12
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
och vid mail så säger de att de aldrig haft ute på sin hemsida att börja sälja en ny cannabinoid i mitten av Maj. De säger att jag talar i nattmössan och att de lagt ned all försäljning av cannabinoider sedan mdmb-2201 blev ett stående lager på nästan 500 gram i 4 månader med cirka 20 ordrar.

Hahaha, men vad håller de på med? Känns som de inte har så bra disciplin när det gäller vad de själva använder...

20 ordrar? Ja, från mig bara kanske...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback