• 4
  • 5
2018-06-23, 19:40
Medlem
Jag har mailat dem att den är inaktiv och sa att de kanske borde ta bort den(och de har de gjort givetvis). Jävligt trist då både de och vi förväntade oss att denna skulle varit aktiv.

De har dåligt med noider just nu men deras o-PCE och 3ho-pcp är däremot ruskigt bra.

De ska ev få in mphp2201 som verkar vara bra och relativt harmlös om man läser i dess tråd. Hoppas de får in den!

Denna kan man spola i toan, rci borde också ta bort den för det är lurendrejeri annars.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2018-06-23 kl. 19:46.
Citera
2018-06-25, 10:38
Medlem
Ahapp nu har man rört chufuckedyouupa iallafall.. Kan säga att smak och lukt är likt AB fubinaca men ruset är som att röka florsocker!
Citera
2018-06-25, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Jag har mailat dem att den är inaktiv och sa att de kanske borde ta bort den(och de har de gjort givetvis). Jävligt trist då både de och vi förväntade oss att denna skulle varit aktiv.

De har dåligt med noider just nu men deras o-PCE och 3ho-pcp är däremot ruskigt bra.

De ska ev få in mphp2201 som verkar vara bra och relativt harmlös om man läser i dess tråd. Hoppas de får in den!

Denna kan man spola i toan, rci borde också ta bort den för det är lurendrejeri annars.
VA menar du med inaktiv? Bara för att du inte känner ett rus behöver väl inte betyda att det är inaktivt.
Citera
2018-06-25, 22:31
Medlem
Åsså jag älskar när det är inaktivt och smakar skit!
Citera
2018-06-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
VA menar du med inaktiv? Bara för att du inte känner ett rus behöver väl inte betyda att det är inaktivt.

Då inte en enda känt något rus(förutom någon sa kände sig lite trött men det är mest troligen inte pga denna; placebo/naturlig trötthet eller syrebrist pga man dragit i sig mycket rök) så är denna är inaktiv. Iaf inaktiv som en cb1/2 agonist. Om det är aktivt på något sätt så är det med dess rimonabant-cb-antagonist effekter vilket är motsatsen till rus anyway.

Rci's verkar vara likadan, så det är 99,9% inte psykoaktivt som substans, tvivlar att det är både batcherna det är fel på men jag kan också ha fel.

Att de bytt indazole mot pyrazole i den kemiska strukturen verkar ha förstört dess agonistiska cb-verkan helt.
Citera
2018-06-27, 23:22
Medlem
Testade sniffa och äta det det bara för att.. Och nu är jag as hög
Citera
2018-07-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Testade sniffa och äta det det bara för att.. Och nu är jag as hög

Hur mycket intog du oralt/nasalt? Funkade den på riktigt eller var det bara nått du skrev? Och hur var ruset?
Citera
2018-07-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Hur mycket intog du oralt/nasalt? Funkade den på riktigt eller var det bara nått du skrev? Och hur var ruset?
Bah skit d3t var annat som gjord jobbet dont do it
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in