• 1
  • 2
2018-04-21, 15:28
Medlem
Som rubriken lyder. Har trippat en hel del både på RC och vanlig LSD, men har på senare tid blivit lite mer försiktig och vill försäkra mig om att saker och ting är den äkta varan. Hur?
Citera
2018-04-21, 16:06
Medlem
hejpodejhejs avatar
Köp en blacklight, LSD lyser fint. Kostar inte mer än ett par hundra.
Citera
2018-04-21, 23:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Men det är väl inte så stor skillnad på äkta LSD och rc? Så vad spelar det för roll? Visserligen så är det äkta syra så vet du var du får, men trippmässigt sett så är det ju rätt så lika varandra.
Citera
2018-04-22, 00:24
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Som rubriken lyder. Har trippat en hel del både på RC och vanlig LSD, men har på senare tid blivit lite mer försiktig och vill försäkra mig om att saker och ting är den äkta varan. Hur?
Ända sättet att vara helt säker är att få polisens lab att analysera det

Annars får du bara ta och lita på din kran
Citera
2018-04-22, 16:08
Medlem
Det finns testkit att köpa för inte så mycket.. psychedsubstance pratar om det i nästan alla sina youtubevideos https://m.youtube.com/watch?v=JQolfubmFSs
Citera
2018-04-22, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Men det är väl inte så stor skillnad på äkta LSD och rc? Så vad spelar det för roll? Visserligen så är det äkta syra så vet du var du får, men trippmässigt sett så är det ju rätt så lika varandra.

Ja på så vis. Men vill gärna vara naturlig så att säga. Mjöldrygan är ju ändå naturlig även om det nu är något modifierar. Lika så röker jag inget annat än hemodlat gräs och hemodlad eller egenplockad svamp. Gått på mycket andra kemikalier och provat på RC hallucinogener men dem gav mig DP/DR och paniksyndrom och det jag haft som jag är nästan säker på är äkta vara har bara gett insikter och harmoni..
Citera
2018-04-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Det finns testkit att köpa för inte så mycket.. psychedsubstance pratar om det i nästan alla sina youtubevideos https://m.youtube.com/watch?v=JQolfubmFSs

Tack! Det ska jag definitivt kika på.
Citera
2018-04-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Ja på så vis. Men vill gärna vara naturlig så att säga. Mjöldrygan är ju ändå naturlig även om det nu är något modifierar. Lika så röker jag inget annat än hemodlat gräs och hemodlad eller egenplockad svamp. Gått på mycket andra kemikalier och provat på RC hallucinogener men dem gav mig DP/DR och paniksyndrom och det jag haft som jag är nästan säker på är äkta vara har bara gett insikter och harmoni..
Lsd är inte naturligt det är syntetiskt.. lsa är dock naturligt förekommande.
Citera
2018-04-23, 11:42
Medlem
Citat:

Jag fick en rc "syra" (kommer inte ihåg vad den hette men var populär för 5-6 års sedan) och jag trodde det var vanliga LSD och efter dessa falska så har jag problem med ena ögat och ser en svart fläck hela tiden när det är ljust. Tror inte jag hade fått den skadan av riktiga LSD.
Citera
2018-04-23, 15:28
Medlem
Rufoss avatar
Jag använder Ehrlich LSD test varje gång jag handlar nya lappar. Vätskan fungerar hur bra som helst, och det räcker med att testa ett litet hörn av en lapp.

Helt laglig produkt och den finns att beställa från flera olika sidor, bl.a här: https://dancesafe.org/product/ehrlic...t-testing-kit/

För övrigt så handlar jag enbart från pålitliga säljare med gott rykte. Personligen kan jag rekommendera säljaren Moe hos Flugsvamp.
Senast redigerad av Rufos 2018-04-23 kl. 15:30.
Citera
2018-04-23, 19:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Jag fick en rc "syra" (kommer inte ihåg vad den hette men var populär för 5-6 års sedan) och jag trodde det var vanliga LSD och efter dessa falska så har jag problem med ena ögat och ser en svart fläck hela tiden när det är ljust. Tror inte jag hade fått den skadan av riktiga LSD.

Jag har inte testat äkta, men jag har tagit 1P-LSD och den var precis som vanligt LSD hade varit. Fick inga biverkningar alls. Men visst man vet ju aldrig vad man får i sig när man tar rc, fast hur vet man att kranen man köper har har inne äkta varor och ingen rc-syra? Kranen kanske inte ens vet om det är rc eller äkta LSD.
Citera
2018-04-24, 12:11
Medlem
Citat:
Jag har inte testat äkta, men jag har tagit 1P-LSD och den var precis som vanligt LSD hade varit.

Jag har inte smakat Coca cola, men jag har smakat Pepsi Cola och den var precis som vanlig Coca Cola hade varit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in