• 1
  • 2
2018-04-24, 13:44
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Ja på så vis. Men vill gärna vara naturlig så att säga. Mjöldrygan är ju ändå naturlig även om det nu är något modifierar. Lika så röker jag inget annat än hemodlat gräs och hemodlad eller egenplockad svamp. Gått på mycket andra kemikalier och provat på RC hallucinogener men dem gav mig DP/DR och paniksyndrom och det jag haft som jag är nästan säker på är äkta vara har bara gett insikter och harmoni..
Men lsd är ju knappast naturligt?
Citera
2018-04-24, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Men lsd är ju knappast naturligt?
Although LSD is purely synthetic, clues to its biological activity can be found by tracing the history of the fungus from which it is derived. ...

http://www.chm.bris.ac.uk/motm/lsd/lsd1_text.htm
för mer info

Jag vet inte vad TS menar med marknaden heller? Menar du internetmarknaden främst?
Citera
2018-04-24, 21:34
Medlem
Är det meningen att riktig LSD ska smaka bläck dom första minuterna? Det kom positivt på LSDtestet men smaken gjorde mig orolig.
Citera
2018-04-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Jag använder Ehrlich LSD test varje gång jag handlar nya lappar. Vätskan fungerar hur bra som helst, och det räcker med att testa ett litet hörn av en lapp.

Helt laglig produkt och den finns att beställa från flera olika sidor, bl.a här: https://dancesafe.org/product/ehrlic...t-testing-kit/

För övrigt så handlar jag enbart från pålitliga säljare med gott rykte. Personligen kan jag rekommendera säljaren Moe hos Flugsvamp.

Hans stealth är nog den bästa jag sett!
Citera
2018-04-24, 23:27
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junkyy1815
Är det meningen att riktig LSD ska smaka bläck dom första minuterna? Det kom positivt på LSDtestet men smaken gjorde mig orolig.

LSD är helt smaklöst, MEN pappret och "bläck"trycket på lappen kan smaka. Så smaktest är inte helt 100%igt.

mvh
Citera
2018-04-25, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
LSD är helt smaklöst, MEN pappret och "bläck"trycket på lappen kan smaka. Så smaktest är inte helt 100%igt.

mvh
Tack
Citera
2018-04-25, 09:36
Medlem
If its bitter, its a spitter har man ju hört. Kan va bra o komma ihåg!
Citera
2018-05-01, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Jag har inte smakat Coca cola, men jag har smakat Pepsi Cola och den var precis som vanlig Coca Cola hade varit.

klockren
Citera
2018-05-01, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface

mvh

Har ätit mycket LSD under 20 år och kommer inte ihåg att nån lapp smakat bläck eller nått direkt förutom lite papper smak. Dock när jag köpte rc syra som jag trodde var LSD så smakade d lite beska, fick skylla mig själv när jag köpte dom av en okunnig pajas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in