2023-07-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Bananskal är annars en annan skön sak att tillfredsställa sig med när lusten faller på, mycket pga dess naturliga glidmedel.

Ganska vanligt i yngre tonåren att direkt efter skolan komma hem & äta en banan för att sedan använda skalet till onani.

Många äldre män gör det fortfarande. Ganska vanligt bland (klimakterie) kvinnor oxå som använder bananskalets glidmedel till att blöta & fukta sitt (annars så mycket torra) underliv.

Givetvis behöver man ju inte äta upp bananen först för att komma åt glidmedlet. Man kan.ju använda banan som sexleksak. För män: kuk mot kuk eller analt. För kvinnor: vaginal, oral eller anal penetration.

Edit: givetvis så kan ju även män bejaka sin kvinnlighet genom att oralt leka med banan innan skal med glidmedel används för onani.

Japp testade också bananskal. Håller dock inte med om att det är så mycket naturligt glidmedel som kan användas till annat. Däremot var absolut bananskalet "glidigt så det behöves inte extra glid. Värme bananen i mikron 10-20 sekunder och sen gröpte ur den. Bananen var ingen favorit som jag fortsatte med.
Citera
2023-07-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Eller att skära ett hål i en vattenmelon å köra kuken i, det var också nått jag gjort ett antal gånger.

Haha testade också vattenmelonen men inte det heller tyckte jag var så nice att jag fortsatte med. Och dyrt att köpa i den åldern.
Citera
2023-07-17, 10:13
Medlem
Det är förkastligt och i vissa länder strängt förbjudet att spilla sin säd. Den skall användas för att alstra avkomma.
Om en man låter den vara ifred så ökar testosteronnivån i kroppen. Mannen blir mer maskulin och han får en starkare sexdrift.
Nätporr har dessvärre ökat benägenheten för onani och har därför förbjudits i flera länder.
Citera
2023-07-17, 10:16
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Diskussion om manlig onani! Hur runkar du? Tips på hur du runkar för att få så skön orgasm som möjligt. Dela gärna med dig av bilder och videos hur du runkar. Teknik för skönast känsla?
Hela ditt liv går att beskrivas med ett ord. Runk!

Du borde prova på en ny teknik.
Har du provat samlag med en tjej eller kille?
Citera
2023-07-19, 12:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Fick tyvärr aldrig möjligheten att knulla soffan med några vänner men gjorde det själv många gånger. "Knullade även med stolar. Mellan springorna på stolar med "pinnar som rygg". Tror jag testade aallt som hade något slags hål som fanns i hemmet haha

När du knulla soffan, stoppa in kuken i springorna mellan dynorna, Körde direkt mellan dem? Jag smetade in en sån 1, 2, 3 liters plastpåse med handkräm eller vaselin som jag la mellan dynorna.Ville inte komma på soffan och lämna äckliga spår.

Jag stoppar in kuken mellan dynorna. Har en skinnsoffa som är skön att knulla. Jag tvättar rent med tvättservetter när jag är klar med den, min skinnsoffa har allt fått sig några rejäla omgångar kan jag lova. Både jag å polarna har varit på den ett antal gånger.
Citera
2023-07-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Hela ditt liv går att beskrivas med ett ord. Runk!

Du borde prova på en ny teknik.
Har du provat samlag med en tjej eller kille?

Haha ja stämmer rätt bra att runka är en stor del av mitt liv och kommer nog alltid vara även när jag har förhållande.

Jag älskar även sex, det är något helt annat. När jag har sex med en kille som jag har känslor för är det tusen gånger härligare och skönare. Så yes jag är gay och som svar på din fråga... JA jag har haft sex med killar. Aldrig varit med en tjej men funderat på att testa bara för att ha gjort det även om det är killar jag gillar. Har uppenbart en hög sexualdrift och det är ok för mig. Vad göra åt det och varför ska jag göra något åt det. Är det inget värre i livet så är jag nöjd. Ingen är perfekt och alla har vi saker, böjelser och udda beteenden men som hålls hemligt för folk ute i stugorna skäms.

Svaret på "Du borde prova på en ny teknik"
Jag har testat det mesta som jag tror alla listat ut med tanken på att jag bara startat trådar som handlar om onani.

Jag har flashback till att att läsa om allt möjligt, aktuella ämnen är daglig läsning.
Det jag skriver om däremot är runkande, andra killars vanor, beteenden, tekniker. Dels för att jag är nyfiken och blir ärligt upphetsad och tycker det är spännande eftersom jag ju är gay. Är helt öppen med det men huvudsyftet med mina startade trådar är inte att bli upphetsad och runka till fölks inlägg utan det är för att jag genuint är intresserad av att prata om de ämnen som trådarna har. Flashback är perfekt för det för alla kan vara anonyma. Trodde att jag skulle få fler inlägg och ett större intresse i trådarna pga det men verkar inte som dudes här tycker det är intressant. Det jag menar då är inte att ni ska bli upphetsade utan tycker det är befriande att skriva om saker som kanske de flesta inte pratar med andra killar om men faktiskt går och tänker på oavsett läggning. Varför trodde jag det? För att i stort sätt alla min polare är straighta eller ja alla är det och de har inget problem med att dela med sig av sådan intimt privat och tycker det ger dem något. De tycker det är skönt att jag tar upp sådant som de inte vågat prata om. Det kan vara om sex med flickvän, vilka problem som en kanske har i sitt sexliv. Hur de gör. Jag tycker det är lika intressant att höra en manlig kompis öppna upp sig och berätta om sex med sin flickvän eller tjejkompis onani.
Citera
2023-07-19, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag stoppar in kuken mellan dynorna. Har en skinnsoffa som är skön att knulla. Jag tvättar rent med tvättservetter när jag är klar med den, min skinnsoffa har allt fått sig några rejäla omgångar kan jag lova. Både jag å polarna har varit på den ett antal gånger.

Jag fascineras av dig! Om jag förstått det hela rätt är du över 40 år, stämmer? Du har kid/kids?
Trodde verkligen inte att familjefäder mitt i livet höll på med "sånt" du gör tex knullar soffan haha. Framförallt inte runkar med vänner av det manliga könet när en är straight och jag antar även dem.
Inte ens jag har en enda vän som vill eller har runkat med mig. Kan visserligen bero på att alla är straighta. Skojar inte att alla är straighta. När jag tänkte till insåg jag det och undrade varför det är så. Vet inte men har väl aldrig tyckt det är så tilltalande med gay killar eftersom många ör feminina och då inte delar mina intressen i livet (jaa veeet du tänker jo runka delar de säkert) inte det jag tänker på utan "livet" det som betyder något. Som att göra saker, ha intressen. Jag har gjort lumpen (säger visserligen inte så mycket om manlighet) men har aldrig trivts med gay-killar. Jag är maskulin/grabbig eller en helt vanlig kille vad det nu innebär haha och förhållandemässigt är det också en sådan kille jag söker. Är väl därför jag är singel för det är få av dem. Vill jag ha något feminint skulle jag bli ihop med en tjej
Citera
2023-07-19, 14:15
I vår stora walk in closet tillsammans med frugans persianpäls.
Citera
2023-07-19, 14:39
Medlem
Vettefuls avatar
Aldrig.
Citera
2023-07-26, 23:58
Medlem
Brukar runka på kvällen när jag ligger i sängen bredvid frugan och hon har somnat.
Citera
2023-07-27, 00:52
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Brukar runka på kvällen när jag ligger i sängen bredvid frugan och hon har somnat.

Det är många som gjort så innan skilsmässan.
Citera
2023-08-02, 11:51
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det är många som gjort så innan skilsmässan.

Ja, om man inte får knulla sin fru regelbundet så blir det tillslut skilsmässa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in