Citat:
Ursprungligen postat av
mrlaxen
Håller med om att sådana inlägg är helt off topic i en Robinson-tråd.
Offentlig onani kan jag också förstå att du har åsikter om när ev andra människor kan bli utsatta för att se det.
Men att hata och skriva hatiskt om homosexualitet är lågt och inte alls relevant. Jag är homosexuell och det har inget med sådana beteenden att göra.
Tycker du ska tänka på vad dina hatiska inlägg om homosexualitet kan göra och påverka en yngre person som tex inte kommit ut. Det kan göra extremt stor skada i den unga individens liv.
Du borde skämmas och jobba på dina uppenbara problem i livet som gör att du uppenbart har problem med andras sexualitet. Det är 2023 och det är på tiden att säga ifrån till personer som dig.
Finns bögar som som uppför sig bra. Men det är inte dom som uppmärksammas. För bögar som kan uppföra sig märker man inte av att dom är bögar.
I Robinson nuförtiden så finns det ofta en hel del bögar som deltagare. Men i år så finns det en bög som heter Charlie, som faktiskt uppför sig som dom flesta bögar gjorde förr. Innan dom kom som man säger: ut ur garderoben. Och släppte lös alla sina sexuella hämningar. Bögar som uppför sig så har jag oftast inga problem med. Bögar som uppför sig mer som män ska uppföra sig. Han är öppet bög. Men på ett kontrollerat sätt. Man får fan se till och tygla sexualitet om man nu har en avvikandende sådan. Till och med bögarna tycker att många bögar går för långt. Byter inte bara klädstil, dom byter kön. Läser inte bara sagor för barn. Dom skaffar sig barn. Genom att runka i provrör för att
sedan, efteråt använda sig av en kvinna för att få barn.
Så den här Charlie märker man inte av att han är bög. Han ser faktiskt ganska spansk ut rent utseendemässigt. Kanske det är förklaringen? Jag har en stor spansk släkt. Den spanska kulturen är väldigt manlig och tillåts vara det. Därifrån M-ordet kommer. Macho. Vilket betyder manlig på spanska. Det har blivit lika negativt som det spanska N-ordet. Vad som menas tror sig många veta. Men att det är en försvenskning av det spanska ordet för svart verkar folk glömt, eller så är det helt enkelt så att dom inte vet vad ordet betyder.
Håll din sexualitet inuti garderoben. Att komma ut ur garderoben avser oftast en situation där man berättar för de närmaste om sin sexuella läggning. Hela jävla världen behöver inte veta. Vill oftast inte veta.