2023-08-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja, om man inte får knulla sin fru regelbundet så blir det tillslut skilsmässa.

Det får jag så ofta jag vill, men brukar räcka med någon gång då och då. Enklare dra en runk.
Citera
2023-08-03, 05:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Det får jag så ofta jag vill, men brukar räcka med någon gång då och då. Enklare dra en runk.

👍
Citera
2023-08-04, 19:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Gick lös på en av mina fleshlights igår, har välbehövlig semester å sonen var hos sin mor, vaknade med ståkuk å vrålkåt. Nöden har ingen lag så jag tog fram min fleshlight å gick in i vardagsrummet å stoppade den mellan soffdynorna å på med glid in med kuken å körde utav helvette, jävlar vad det gick för mig. Kom hårt som faan. Jag älskar när det går hårt, helnöjd efteråt. Jag berättade om bravaden för en av polarna som också är lycklig ägare av fleshlights.
Citera
2023-09-04, 06:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Just avslutat morgon runken å känner mig nöjd en snabbdusch å sedan till jobbet, det där gjorde jag bra å skönt var det.
Citera
2023-09-29, 06:07
Medlem
Onan-erarens avatar
Drog morgonrunken nyss, känner mig nöjd. Nu ska jag tvätta av mig kladdet å klä på mig å åka till jobbet. Trevlig helg på er.
Citera
2023-09-29, 10:00
Medlem
Numer runkar jag sällan, frun sitter under bordet och gör jobbet åt mig, mindre kladd också.
Citera
2023-09-30, 00:14
Medlem
Mikael.strums avatar
Överallt, hemma, bilen eller jobbet. När plikten kallar åker dasen fram för en skön ronk. Äre torrt hemma får man ta saken i egna händer.
Citera
2023-09-30, 00:36
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Sällan. Känner att det dränerar mig på energi och försämrar immunförsvaret. Känner mig rätt ensam om att uppleva det så här. Vet inte om det är inbillning eller om det finns någon medicinsk förklaring.
Citera
2023-10-03, 05:24
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
Sällan. Känner att det dränerar mig på energi och försämrar immunförsvaret. Känner mig rätt ensam om att uppleva det så här. Vet inte om det är inbillning eller om det finns någon medicinsk förklaring.

Det är nog individuellt, själv så försöker jag se till att få minst en orgasm om dagen, jag har testat avhållsamhet å det var ingenting för mig, det gjorde mig bitter å grinig. Så jag lovade mig själv att jag kör på med onani, jag håller inte på som man gjorde som tonåring då man typ onanerade ständigt flera gånger om dagen. Men minst en gång om dagen å det har blivit en daglig rutin för mig.
Citera
2023-10-07, 19:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
När jag var yngre så brukade de äldre grabbarna i gänget visa (för oss yngre pojkar) att man kunde stoppa penis mellan soffkuddarna. Detta skedde ofta hemma i vardagsrummet hos ngn av de äldre killarna när hans föräldrar var på jobbet. Antingen kunde man stå på knä & jucka eller så kunde man softa genom att ligga på mage & jucka.

En annan vanlig grej var ju när man var ensam hemma över natten (..'& kände sig lite kåt & ensam) bar in denbavlånga hallspegeln & sedan lade lutande mot väggen i sängen på sitt pojkrum. Sedan klädde man av sig & började att onanera samtidigt som fäste blicken på spegeln & låtsades att det var en kpmpis som låg jämte & runkade. En favorit som många förståndshandikappade & översexuella individer använder sig av än idag.

När jag väljer att runka på jobbey så runkar jag antingen på mitt kontor eller på den offentliga toaletten i korridoren. Då lämnar jag dörren upplåst för känslan av att bli upptäckt övervinner allt.

Äldre grabbarna? Dina kusiner menar du ju. Skriv det. Och nu när du är äldre så gör du likadant med dina yngre kusiner. Det har du skrivit tidigare. Jag tror du fantiserar. Dina kusiner hade mördat dig din vidriga fjollbög.

Sådant här kan du skriva om här. Och inte i Robinsontrådarna. Blandar in mig i dina fantasier. Äckliga fanskap.

(FB) Robinson 2023 Höst (Filippinerna)
Senast redigerad av PingPongZong 2023-10-07 kl. 19:34.
Citera
2023-10-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Äldre grabbarna? Dina kusiner menar du ju. Skriv det. Och nu när du är äldre så gör du likadant med dina yngre kusiner. Det har du skrivit tidigare. Jag tror du fantiserar. Dina kusiner hade mördat dig din vidriga fjollbög.

Sådant här kan du skriva om här. Och inte i Robinsontrådarna. Blandar in mig i dina fantasier. Äckliga fanskap.

(FB) Robinson 2023 Höst (Filippinerna)

Håller med om att sådana inlägg är helt off topic i en Robinson-tråd.

Offentlig onani kan jag också förstå att du har åsikter om när ev andra människor kan bli utsatta för att se det.

Men att hata och skriva hatiskt om homosexualitet är lågt och inte alls relevant. Jag är homosexuell och det har inget med sådana beteenden att göra.

Tycker du ska tänka på vad dina hatiska inlägg om homosexualitet kan göra och påverka en yngre person som tex inte kommit ut. Det kan göra extremt stor skada i den unga individens liv.

Du borde skämmas och jobba på dina uppenbara problem i livet som gör att du uppenbart har problem med andras sexualitet. Det är 2023 och det är på tiden att säga ifrån till personer som dig.
Citera
2023-10-09, 10:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Håller med om att sådana inlägg är helt off topic i en Robinson-tråd.

Offentlig onani kan jag också förstå att du har åsikter om när ev andra människor kan bli utsatta för att se det.

Men att hata och skriva hatiskt om homosexualitet är lågt och inte alls relevant. Jag är homosexuell och det har inget med sådana beteenden att göra.

Tycker du ska tänka på vad dina hatiska inlägg om homosexualitet kan göra och påverka en yngre person som tex inte kommit ut. Det kan göra extremt stor skada i den unga individens liv.

Du borde skämmas och jobba på dina uppenbara problem i livet som gör att du uppenbart har problem med andras sexualitet. Det är 2023 och det är på tiden att säga ifrån till personer som dig.

Finns bögar som som uppför sig bra. Men det är inte dom som uppmärksammas. För bögar som kan uppföra sig märker man inte av att dom är bögar.

I Robinson nuförtiden så finns det ofta en hel del bögar som deltagare. Men i år så finns det en bög som heter Charlie, som faktiskt uppför sig som dom flesta bögar gjorde förr. Innan dom kom som man säger: ut ur garderoben. Och släppte lös alla sina sexuella hämningar. Bögar som uppför sig så har jag oftast inga problem med. Bögar som uppför sig mer som män ska uppföra sig. Han är öppet bög. Men på ett kontrollerat sätt. Man får fan se till och tygla sexualitet om man nu har en avvikandende sådan. Till och med bögarna tycker att många bögar går för långt. Byter inte bara klädstil, dom byter kön. Läser inte bara sagor för barn. Dom skaffar sig barn. Genom att runka i provrör för att sedan, efteråt använda sig av en kvinna för att få barn.

Så den här Charlie märker man inte av att han är bög. Han ser faktiskt ganska spansk ut rent utseendemässigt. Kanske det är förklaringen? Jag har en stor spansk släkt. Den spanska kulturen är väldigt manlig och tillåts vara det. Därifrån M-ordet kommer. Macho. Vilket betyder manlig på spanska. Det har blivit lika negativt som det spanska N-ordet. Vad som menas tror sig många veta. Men att det är en försvenskning av det spanska ordet för svart verkar folk glömt, eller så är det helt enkelt så att dom inte vet vad ordet betyder.

Håll din sexualitet inuti garderoben. Att komma ut ur garderoben avser oftast en situation där man berättar för de närmaste om sin sexuella läggning. Hela jävla världen behöver inte veta. Vill oftast inte veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in