2023-06-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Det vet jag inte jag vet bara att han onanerar men det gör väl de flesta ungdomar i den åldern mer eller mindre, det är ju inte så att jag har en spion kamera i hans rum. Om jag hade haft det så skulle det nog mest vara för att se om han pluggar å gör sina läxor som han ska.

hahaha tur det! Känns betryggande att du inte satt upp en kamera och att du rent hypotetiskt i så fall skulle kontrollera läxläsningen.
Citera
2023-06-09, 20:52
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Skrivit om det i tidigare inlägg att när jag var teen trodde det här med att edge-runka var något jag kommit på själv och att ingen annan gjorde det. Ville dela med mig av hur jag gjorde till polare för att få dem uppleva den sjukt sköna känslan som jag tyckte var helt magisk och helt annorlunda mot en vanlig runk. haha

Så när du runkar länge är det edging då? Vad har du för tekniker och tillvägagångssätt. Hur ser en lålngrunk ut för dig för att göra det så njutbart som möjligt.

Läs gärna mina tidigare inlägg här och även i de andra trådarna om runk jag skapat. Tar upp just hur jag gör i flera inlägg.

Ja asså jag edgar så där fram och tillbaka och sen kan jag slappna av ett tag och låta kuken lägga sig, glo lite på tv eller något och sen kicka igång det igen och börja runka. Försöker hitta nya porrvideos jag inte sett förut och håller på, sen får man bestämma sig att nej nu ska jag komma så gör man det XD
Citera
2023-06-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Ja asså jag edgar så där fram och tillbaka och sen kan jag slappna av ett tag och låta kuken lägga sig, glo lite på tv eller något och sen kicka igång det igen och börja runka. Försöker hitta nya porrvideos jag inte sett förut och håller på, sen får man bestämma sig att nej nu ska jag komma så gör man det XD

Undrar om det är så för de flesta killar att de upptäckte edging av sig själva, slump?
Vet de flesta eller "alla" killar vad det är och gör det. Kanske inte alltid men ibland alltså de som vet. Och finns det killar som inte vet vad det är? Då menar jag att de inte har gjort det pga de vet inte om hur och varför de ska runka så. Att det heter edging kan det nog vara många som gör det som inte vet om.

Om de flesta upptäckte det på egen hand så är det ganska fascinerande för när vi började runka var det i alla fall för mig pga att jag rörde kom emot kuken och kändes skönt. Sen så börjar vi dra och smeka, så upptäcker vi orgasmen och att vi kan spruta. Då borde väl alla vilja smeka och sen komma. Att av en slump komma på att stanna precis innan, vila lugna ner dragen och sedan hålla nivån av njutning och känsla där så länge som en kan o pallar?! Menar hur kommer man på det när man enbart vet att om en runkar så kommer man och det är skönt ?
Citera
2023-06-21, 11:59
Medlem
Tror ni det är vanligt att vi killar runkar på jobbet under arbetsdagen?

Du som gör det, när gör du det? Är det under lunchen? Hur länge runkar du? Var kommer du?

Tänker dina manliga kollegor att att du/andra killar gör det? Alltså tror ni de flesta killar tycker det är ok och antar andra killar gör det?
Citera
2023-07-12, 05:49
Medlem
Onan-erarens avatar
Har ni testat att knulla en simmdyna? Med mycket barnolja så är det faktiskt riktigt skönt. Hade en som onani objekt ett tag å funderar på att skaffa ett par till. Hur jag kom på den idéen? Nä det var inte jag som kom på det, jag läste om det på nätet å jag å polarna snackade om det. Jag var bara tvungen att testa så jag införskaffade ett par å jag å ena polaren testkörde varsin. Klart godkänt.
Citera
2023-07-12, 11:21
Medlem
Citat:
Har ni testat att knulla en simmdyna? Med mycket barnolja så är det faktiskt riktigt skönt. Hade en som onani objekt ett tag å funderar på att skaffa ett par till. Hur jag kom på den idéen? Nä det var inte jag som kom på det, jag läste om det på nätet å jag å polarna snackade om det. Jag var bara tvungen att testa så jag införskaffade ett par å jag å ena polaren testkörde varsin. Klart godkänt.

Testkörde ni gemensamt?

Nä men absolut, när jag tonåring runka jag med simdynor. Alltså sån som träs på armen på små barn. Min kuk är lite som en barnarm haha

Hur kom jag på den idén? Jag var kåt 24/7 och allt som gick at stoppa min barnsnopp och tonårskuk senare provade jag att runka med. Allt i mitt barndomshem besudlades.

Hur runkar du annars när du inte använder en simdyna? Nån speciell teknik? Testat, kör du edging? I så fall berätta hur du brukar smeka och hur länge, antar reps kör du?
Citera
2023-07-13, 21:03
Medlem
Adonis.s avatar
När jag var yngre så brukade de äldre grabbarna i gänget visa (för oss yngre pojkar) att man kunde stoppa penis mellan soffkuddarna. Detta skedde ofta hemma i vardagsrummet hos ngn av de äldre killarna när hans föräldrar var på jobbet. Antingen kunde man stå på knä & jucka eller så kunde man softa genom att ligga på mage & jucka.

En annan vanlig grej var ju när man var ensam hemma över natten (..'& kände sig lite kåt & ensam) bar in denbavlånga hallspegeln & sedan lade lutande mot väggen i sängen på sitt pojkrum. Sedan klädde man av sig & började att onanera samtidigt som fäste blicken på spegeln & låtsades att det var en kpmpis som låg jämte & runkade. En favorit som många förståndshandikappade & översexuella individer använder sig av än idag.

När jag väljer att runka på jobbey så runkar jag antingen på mitt kontor eller på den offentliga toaletten i korridoren. Då lämnar jag dörren upplåst för känslan av att bli upptäckt övervinner allt.
Citera
2023-07-14, 21:31
Medlem
Adonis.s avatar
Bananskal är annars en annan skön sak att tillfredsställa sig med när lusten faller på, mycket pga dess naturliga glidmedel.

Ganska vanligt i yngre tonåren att direkt efter skolan komma hem & äta en banan för att sedan använda skalet till onani.

Många äldre män gör det fortfarande. Ganska vanligt bland (klimakterie) kvinnor oxå som använder bananskalets glidmedel till att blöta & fukta sitt (annars så mycket torra) underliv.

Givetvis behöver man ju inte äta upp bananen först för att komma åt glidmedlet. Man kan.ju använda banan som sexleksak. För män: kuk mot kuk eller analt. För kvinnor: vaginal, oral eller anal penetration.

Edit: givetvis så kan ju även män bejaka sin kvinnlighet genom att oralt leka med banan innan skal med glidmedel används för onani.
Senast redigerad av Adonis. 2023-07-14 kl. 21:34.
Citera
2023-07-15, 10:37
Bannlyst
Jag är väl knappast ensam om att ibland runka, runka fast utan att ställa till med utlösning? Ibland går det inte såklart och man kan inte undvika den.
Citera
2023-07-16, 05:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
När jag var yngre så brukade de äldre grabbarna i gänget visa (för oss yngre pojkar) att man kunde stoppa penis mellan soffkuddarna. Detta skedde ofta hemma i vardagsrummet hos ngn av de äldre killarna när hans föräldrar var på jobbet. Antingen kunde man stå på knä & jucka eller så kunde man softa genom att ligga på mage & jucka.

En annan vanlig grej var ju när man var ensam hemma över natten (..'& kände sig lite kåt & ensam) bar in denbavlånga hallspegeln & sedan lade lutande mot väggen i sängen på sitt pojkrum. Sedan klädde man av sig & började att onanera samtidigt som fäste blicken på spegeln & låtsades att det var en kpmpis som låg jämte & runkade. En favorit som många förståndshandikappade & översexuella individer använder sig av än idag.

När jag väljer att runka på jobbey så runkar jag antingen på mitt kontor eller på den offentliga toaletten i korridoren. Då lämnar jag dörren upplåst för känslan av att bli upptäckt övervinner allt.

Det där med att knulla soffan är nog något de flesta av oss gjort, jag minns ju själv när jag var 15 år å pappa var på jobbet å jag knullade vardagsrumssoffan å ibland tillsammans med polare. Vi hade en stor soffa med många dynor så vi kunde köra tillsammans.
Citera
2023-07-16, 05:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Bananskal är annars en annan skön sak att tillfredsställa sig med när lusten faller på, mycket pga dess naturliga glidmedel.

Ganska vanligt i yngre tonåren att direkt efter skolan komma hem & äta en banan för att sedan använda skalet till onani.

Många äldre män gör det fortfarande. Ganska vanligt bland (klimakterie) kvinnor oxå som använder bananskalets glidmedel till att blöta & fukta sitt (annars så mycket torra) underliv.

Givetvis behöver man ju inte äta upp bananen först för att komma åt glidmedlet. Man kan.ju använda banan som sexleksak. För män: kuk mot kuk eller analt. För kvinnor: vaginal, oral eller anal penetration.

Edit: givetvis så kan ju även män bejaka sin kvinnlighet genom att oralt leka med banan innan skal med glidmedel används för onani.

Eller att skära ett hål i en vattenmelon å köra kuken i, det var också nått jag gjort ett antal gånger.
Citera
2023-07-17, 10:00
Medlem
Citat:
Det där med att knulla soffan är nog något de flesta av oss gjort, jag minns ju själv när jag var 15 år å pappa var på jobbet å jag knullade vardagsrumssoffan å ibland tillsammans med polare. Vi hade en stor soffa med många dynor så vi kunde köra tillsammans.

Fick tyvärr aldrig möjligheten att knulla soffan med några vänner men gjorde det själv många gånger. "Knullade även med stolar. Mellan springorna på stolar med "pinnar som rygg". Tror jag testade aallt som hade något slags hål som fanns i hemmet haha

När du knulla soffan, stoppa in kuken i springorna mellan dynorna, Körde direkt mellan dem? Jag smetade in en sån 1, 2, 3 liters plastpåse med handkräm eller vaselin som jag la mellan dynorna.Ville inte komma på soffan och lämna äckliga spår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in