Citat:
Ursprungligen postat av
Vancha97
Jag har saknat livslust i stort sett sedan jag föddes och har varit deprimerad sedan jag var 9 år gammal. Jag är 20 år nu och har helt enkelt fått nog av livet. Jag mår dåligt varje dag och det är tydligt att det kommer inte bli bättre med tiden.
Jag har bestämt mig för att jag ska begå självmord, men har inte bestämt mig för hur.
Jag är för feg för att fysiskt skada mig själv så att skära handleder eller liknande går bort. Jag har funderat mest på att ta en överdos av tabletter men vilka tabletter fungerar bäst och hur många behövs för att dö?
Jag har bara vanliga panodil hemma just nu, går det dö av såna?
Vilka andra sätt kan rekommenderas?
Det absolut enklaste är att ställa sig framför tåget. Du dör snabbt och smärtfritt.
Drick dig riktigt full innan bara.
Tabletter är svårt att dö på. Men om du vill vara säker på att dö så är tryck i dig en burk eller två med alvedon som har modifierad frisättning. Inte ens vården kan rädda dig då.
Har du tillgång till vapen så är ju ett skott i huvudet en enkel och smärtfrilösning.
Överdosera narkotika är också en enkel lösning, läs på lite innan bara. Det går att beställa från seriösa sidor på nätet.
Off topic:
Gör det inte, varför inte experimentera med LSD innan? Det ska tydligen kunna hjälpa.
Skicka ett pm om du vill, så kanske jag kan få dig på andra tankar. Det måste ju finnas en lösning. ECT-behandling skulle antagligen göra mycket för dig. Tror att en tvångsinläggning skulle få dig att må MYCKET bättre.