• 1
  • 2
2018-04-11, 16:05
Medlem
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...boy-hotel.html

"he found her online while searching for prostitutes"
"The victim" (...offret) told police he had reached McGill on Quora.com, according to her arrest report.

detta jag menar, kan vi sluta och låtsas att dessa kvinnor på 25-30 våldtar dessa pojkar/tonåringar- nu har vi t om en 14 åring som letade upp prostituerade på nätet och betalade en kvinna nästan 5000 kr för samlag- snacka om att bli "våldtagen".

hur många 14 åriga tjejer gör samma saker? precis, inga.
Senast redigerad av quezen 2018-04-11 kl. 16:10.
Citera
2018-04-11, 16:14
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Nu är det ju anglosaxisk moral som beskrivs. I Sverige hade det ju varit den stackars prostituerade som varit offret och pojken som varit förrövare. När skall fjortonåringar lära sig att de inte får utnyttja sin patriarkala makt till att utnyttja svaga kvinnor?
Citera
2018-04-11, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Nu är det ju anglosaxisk moral som beskrivs. I Sverige hade det ju varit den stackars prostituerade som varit offret och pojken som varit förrövare. När skall fjortonåringar lära sig att de inte får utnyttja sin patriarkala makt till att utnyttja svaga kvinnor?
jo givetvis men dock roligt med att de beskrev pojken som "victim/offret".

pojken går ut på nätet, letar efter sex, betalar för sex- och han är ett offer, men om 1 år är han straffmyndig och betalar för sex och då är han kriminell?!

helt jävla galet system det där.

tycker jag 14 åringar ska ha sex? nej!!!!! tycker jag de ska ha sex med vuxna? absolut inte!

men är han ett offer här? absolut inte. kvinnans roll kan jag ej uttala mig om, kan vara psykiskt sjuk, för vem annars håller på med hynpos och säljer sex till barn/ungdomar? låter som ett riktigt psykfall. får hoppas att hon ej blev antastad/våldtagen som barn för det skulle ej förvåna mig.
Senast redigerad av quezen 2018-04-11 kl. 16:28.
Citera
2018-04-11, 17:08
Medlem
Djävla skitsnack, när jag eller mina kompisar var fjorton år och haft möjligheten att knulla på en flicka eller kärring hade vi gjort det med glädje.
Inte hade vi stuckit till snuten o anmält det.
Fast vi hade ju snackat o skrytit om det inbördes.
Citera
2018-04-11, 17:39
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...boy-hotel.html

"he found her online while searching for prostitutes"
"The victim" (...offret) told police he had reached McGill on Quora.com, according to her arrest report.

detta jag menar, kan vi sluta och låtsas att dessa kvinnor på 25-30 våldtar dessa pojkar/tonåringar- nu har vi t om en 14 åring som letade upp prostituerade på nätet och betalade en kvinna nästan 5000 kr för samlag- snacka om att bli "våldtagen".

hur många 14 åriga tjejer gör samma saker? precis, inga.

Dessa? Är det många vi pratar om? Hade ingen aning om att det var så vanligt att 25-åriga kvinnor har sex med små pojkar.
Citera
2018-04-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Dessa? Är det många vi pratar om? Hade ingen aning om att det var så vanligt att 25-åriga kvinnor har sex med små pojkar.

I usa, ja, fox news har haft säkerligen 20+ fall de senaste år.
Citera
2018-04-11, 20:10
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Underskatta inte psykologers förmåga att förändra människors känslor genom terapi.

Om man ger dem 10 år så skall de nog till slut få killen att känna sig som ett smutsigt våldtäktsoffer istället för en glad kille som high-fivar polarna.
Citera
2018-04-11, 20:53
Medlem
skunkjobbs avatar
Två frågor:

1. Hur kom det till polisens kännedom? Jag antar att det inte var pojken själv som kom på att det var olagligt utan kanske hans föräldrar fick nys om hans amorösa eskapader och inte tycket det var helt ok.

2. Visste kvinnan eller borde hon insett att killen var olovligt ung?
Citera
2018-04-11, 21:41
Medlem
Finns nog många här inne som hade gjort precis samma sak om de hade haft möjligheten när de var 14 år

Ruttet gjort att inte ge honom en rejäl rabatt var det i alla fall, 5000 kr är mycket pengar för en 14 åring.
Citera
2018-04-11, 21:54
Medlem
Frågan är väl om vuxna ska ha sex med barn eller inte. Är en 14-åring kapabel till ett sådant konsekvenstänk.

Som förälder skulle jag ju bli fly förbannad.
Citera
2018-04-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Frågan är väl om vuxna ska ha sex med barn eller inte. Är en 14-åring kapabel till ett sådant konsekvenstänk.

Som förälder skulle jag ju bli fly förbannad.
det är väl ingen som dör för att ha lite sex
Citera
2018-04-11, 23:30
Medlem
amentjeinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
jo givetvis men dock roligt med att de beskrev pojken som "victim/offret".

pojken går ut på nätet, letar efter sex, betalar för sex- och han är ett offer, men om 1 år är han straffmyndig och betalar för sex och då är han kriminell?!

helt jävla galet system det där.

tycker jag 14 åringar ska ha sex? nej!!!!! tycker jag de ska ha sex med vuxna? absolut inte!

men är han ett offer här? absolut inte. kvinnans roll kan jag ej uttala mig om, kan vara psykiskt sjuk, för vem annars håller på med hynpos och säljer sex till barn/ungdomar? låter som ett riktigt psykfall. får hoppas att hon ej blev antastad/våldtagen som barn för det skulle ej förvåna mig.

Du pratar om "offer här. Men i dwtta fall finns inget offer - enbart ett snedvridet rättsystem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in