2018-04-12, 01:17
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Dessa? Är det många vi pratar om? Hade ingen aning om att det var så vanligt att 25-åriga kvinnor har sex med små pojkar.
Det är vanligare än vad du tror, jag var väldigt aktiv på nätet omkring 15-16 årsåldern. Registrerad på många olika kontaktsidor och sökte efter kvinnor, skrev min ålder rätt ut och det var en del som nappade på det.
Hade kontakt med minst tio stycken som ville ses, två av dessa var lärare. En del ville att jag skulle åka till Stockholm och bo i deras hem. Dom skulle betala tågbiljetten för mig. Några kvinnor var +45. Ganska så sjukt när man tänker tillbaka på det, men jag var ung och kåt...
Citera
2018-04-12, 01:55
Medlem
volvo 240s avatar
Han är ju inte ett offer utan bara dum i huvudet. Som betalar 5k för att knulla.

Sen när jag var 14 var inte 28åringar speciellt attraktiva för mig så.
Citera
2018-04-12, 05:48
Medlem
negrofobens avatar
Klart att killen är ett offer! Förhelvete 5000 är ju rena bondfångeriet. Ludret borde åtalas för bedrägeri!
Citera
2018-04-12, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
jo givetvis men dock roligt med att de beskrev pojken som "victim/offret".

pojken går ut på nätet, letar efter sex, betalar för sex- och han är ett offer, men om 1 år är han straffmyndig och betalar för sex och då är han kriminell?!

helt jävla galet system det där.

tycker jag 14 åringar ska ha sex? nej!!!!! tycker jag de ska ha sex med vuxna? absolut inte!

men är han ett offer här? absolut inte. kvinnans roll kan jag ej uttala mig om, kan vara psykiskt sjuk, för vem annars håller på med hynpos och säljer sex till barn/ungdomar? låter som ett riktigt psykfall. får hoppas att hon ej blev antastad/våldtagen som barn för det skulle ej förvåna mig.

Ta och sansa dig för i helvete. Du agiterar helt i onödan. Jag tycker du har fel.
Citera
2018-04-12, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det är vanligare än vad du tror, jag var väldigt aktiv på nätet omkring 15-16 årsåldern. Registrerad på många olika kontaktsidor och sökte efter kvinnor, skrev min ålder rätt ut och det var en del som nappade på det.
Hade kontakt med minst tio stycken som ville ses, två av dessa var lärare. En del ville att jag skulle åka till Stockholm och bo i deras hem. Dom skulle betala tågbiljetten för mig. Några kvinnor var +45. Ganska så sjukt när man tänker tillbaka på det, men jag var ung och kåt...

OT men hur gick det, berätta ett par intressanta anekdoter vet jag!
Citera
2018-04-12, 06:37
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
hur många 14 åriga tjejer gör samma saker? precis, inga.

En jävla massa, säkert lika många. Men de behöver inte betala för det... Korkade feminist.
Citera
2018-04-12, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Dessa? Är det många vi pratar om? Hade ingen aning om att det var så vanligt att 25-åriga kvinnor har sex med små pojkar.
Sen när är en 14-åring en liten pojke?
Citera
2018-04-12, 10:54
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
det är väl ingen som dör för att ha lite sex

Så resonerade man på RFSL också när man ville göra pedofilin rumsren på sjuttiotalet.
Citera
2018-04-12, 12:39
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Han är ju inte ett offer utan bara dum i huvudet. Som betalar 5k för att knulla.

Sen när jag var 14 var inte 28åringar speciellt attraktiva för mig så.
Så vad? Att alla ska rätta sig efter dina sexuella preferenser?
Citera
2018-04-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r

Om du inte kan trixa med jobbskatteavdragen utan att åka fast så är du en pojke, punkt slut.
Citera
2018-04-12, 18:57
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Du har rätt, det är ju relativt, så klart. För vissa ter sig säkert 14-åringar som stora. Fast för mig är de småpojkar.
Citera
2018-04-12, 19:07
Medlem
Det vore kul att arrangera en sån här händelse i Sverige och se till att polisen kommer.

Det skulle väl bli kortslutning både här där. Dels i rättssystemet, dels bland feministdrevet och sedan alla tyckare som i pressen ska förklara varför och hur.
Sedan när samhället börjar närma sig en gemensam åsikt kommer Jan Guillou ut och med en insändare och skriver folk på näsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in