Du har helt rätt, det finns inget i Stockholm i alla fall förutom en och annan hotellbar och enstaka ställen jag själv vänder mig till som jag inte ens vågar nämna här för då hittar väl allt jävla avskum dit också. Jag kan räkna på en hand vilka ställen jag kan tänka mig att besöka som är öppet till kl 3 eller senare. Annars är det "roffes bar" runt hörnet som gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Under bron, Debaser, F12, Lilla hotellbaren, Slakthuset, Solidaritet. Varenda ställe runt Stureplan?
Under bron är infekterat av WT skum, jag har varit både där och Debaser en gång vardera i mitt liv och har gått ut i stockholm frekvent i 10 år, aldrig igen. F12 är infekterat utav radikalvänstern som tidigare nämnda ställen, slakthuset är ett mecka för både invandrare och förortskickers generellt, solidaritet är som en jävla moské. När var du där senast?
Vilket ställe runt Stureplan ger dig en blick av att inte vara förstört, egentligen? Jag kan inte nämna något som känns som förr. Eventuellt Riche eller bull & bear. Kan vara OK på compagniet och spybar ibland, men ställena har tappat allt sedan länge rent generellt vad det gäller det mesta, inklusive representativ publik.