Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-07, 14:56
  #1
Medlem
kulturstrategs avatar
På tåget i förrgår satt jag mitt emot en mor och hennes son. Sonen såg ut som en svensk Chad ungefär, snygg, vältränad kille runt 20 år. Mamman var närmare 45, välbehållen, söt och snygg i ansiktet, fin kropp. Han satt och grejade med sin mobil under hela resan med hörlurar på. Hon satt tillbakalutad och vilade för det mesta. Vid ett tillfälle vände hon sig mot honom och rättade på ett ömt sätt till lite av hans hår med pekfingret och långfingret(kammade bak det). Efter det lutar hon sig tillbaka men vände sig mot honom igen och granskade honom på ett sätt jag upplevde som moderligt kärleksfullt men lite trånande samtidigt. Hon tittar först på hans ansikte, sen vandrar blicken ner under nån sekund sen upp till ansiktet igen. Det hela tog kanske 7-8 sekunder, hon stannade kvar lite väl länge det sista i blicken tyckte jag, och det var som sagt en viss portion av trånande den kärleksfulla blicken. Jag hade definitivt blivit obekväm om min mamma hade tittat på mig sådär. Han reagerade inte utan tittade ner i sin mobil hela tiden.

Det är inte första gången jag upplever att det har varit nån slags underliggande attraktion mellan snygga familjemedlemmar. Minns särskilt en gång när jag var 14 år och hemma hos en kompis, han har alltid varit snygg och han hade en 16 årig syster som också såg bra ut. Hon kommer in när vi är i hans rum och vi snackar lite. Kommer inte exakt ihåg vad vi snackade om och upprinnelsen till vad som sen hände, men rätt var det var så lägger hon sig ovanpå honom i hans säng som han satt/halvlåg i och dom spexar på ett väldigt sexuellt sätt. Dom skrattar och säger varandras namn typ "ååhh _____" och kramas och håller på nån halvminut. Jag sitter där smått chockad och tittar på. Frågade aldrig honom när hon gått vad i helvete det där vad frågan om. Tyvärr frågade jag honom aldrig sen heller och vi har inte umgåtts på länge. Även om det var en skämtsam ton dom emellan så tyckte jag det var bisarrt, tror aldrig jag hade skojat så med min syster om jag hade haft en snygg syster.

Tyckte även när jag gick i skolan att klassens snygga tjejer ibland hade ett skumt förhållningssätt till sina pappor och kanske framförallt vice versa.

Har ni också lagt märke till detta? Finns det ibland attraktion mellan snygga familjemedlemmar? Har ni kanske t.om själva erfarenhet av det? Berätta och diskutera.
Citera
2018-04-07, 15:06
  #2
Medlem
Andersdamaans avatar
Är du säker på att det var just mor och son som du såg? Kan ju ha varit ett kärlekspar också, även fast det inte är jättevanligt med så stora åldersskillnader.

Incest förekommer ju naturligtvis och jag kan ju inte tala för andra familjer än min egen, men där förekommer det vare sig incestuösa fantasier eller mer handgripligt sådant. Bara tanken på att ens kyssa någon av mina systrar, eller ännu värre min mamma, skulle göra mig impotent i flera dagar! Inte ens den förlängda familjen såsom kusiner och sysslingar är ens litet tänkbara när det gäller erotik även fast dessa enligt svensk lagstiftning är fullt tillåtna sexobjekt! Brrrrrrrrrr!!!
Citera
2018-04-07, 15:11
  #3
Medlem
Haha, vad i helvete ändå! Jag tror säkert det var mor och son dock, något säger mig att kan mycket väl ha varit det!
Citera
2018-04-07, 15:17
  #4
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Är du säker på att det var just mor och son som du såg? Kan ju ha varit ett kärlekspar också, även fast det inte är jättevanligt med så stora åldersskillnader.

Incest förekommer ju naturligtvis och jag kan ju inte tala för andra familjer än min egen, men där förekommer det vare sig incestuösa fantasier eller mer handgripligt sådant. Bara tanken på att ens kyssa någon av mina systrar, eller ännu värre min mamma, skulle göra mig impotent i flera dagar! Inte ens den förlängda familjen såsom kusiner och sysslingar är ens litet tänkbara när det gäller erotik även fast dessa enligt svensk lagstiftning är fullt tillåtna sexobjekt! Brrrrrrrrrr!!!

Ja, jag är 100% säker på att det var mor och son. Svårt att förklara exakt hur jag vet det, men den där moderliga kärleken fanns där. Och sättet han aldrig tittade upp utan hela tiden satt och stirrade in i sin mobil utan att titta på henne var typiskt nåt en son och inte en partner gör. Kunde även urskönja ett visst mått av likheter utseendemässigt.

Är dina systrar eller mamma snygga då?

Själv har jag inga systrar och min mamma är inte snygg. Tror väl inte jag hade varit attraherad av min mamma även om hon varit snygg, men är svårt att föreställa sig så kan inte säga att jag är 100% säker på det. Jag har dock ett par snygga, kvinnliga kusiner som jag aldrig känt minsta attraktion till(fick t.om slutat kolla på en porrstjärna som var lik en av dom i ansiktet vilket tände av mig).
Citera
2018-04-07, 15:18
  #5
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha, vad i helvete ändå! Jag tror säkert det var mor och son dock, något säger mig att kan mycket väl ha varit det!

Har du själv noterat nåt liknande?
Citera
2018-04-07, 15:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Har du själv noterat nåt liknande?

Mja inte vad jag kan minnas men det känns bekant liksom.
Citera
2018-04-07, 15:55
  #7
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Är dina systrar eller mamma snygga då?
Haha jo dom ser bra ut hela bunten även fast t.om mina småsystrar nu börjar närma sig fyrtioårssträcket. Morsan var väldigt vacker när hon var yngre men nu så består hon mest utav rynkor!
Citera
2018-04-07, 16:03
  #8
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
På tåget i förrgår satt jag mitt emot en mor och hennes son. Sonen såg ut som en svensk Chad ungefär, snygg, vältränad kille runt 20 år. Mamman var närmare 45, välbehållen, söt och snygg i ansiktet, fin kropp. Han satt och grejade med sin mobil under hela resan med hörlurar på. Hon satt tillbakalutad och vilade för det mesta. Vid ett tillfälle vände hon sig mot honom och rättade på ett ömt sätt till lite av hans hår med pekfingret och långfingret(kammade bak det). Efter det lutar hon sig tillbaka men vände sig mot honom igen och granskade honom på ett sätt jag upplevde som moderligt kärleksfullt men lite trånande samtidigt. Hon tittar först på hans ansikte, sen vandrar blicken ner under nån sekund sen upp till ansiktet igen. Det hela tog kanske 7-8 sekunder, hon stannade kvar lite väl länge det sista i blicken tyckte jag, och det var som sagt en viss portion av trånande den kärleksfulla blicken. Jag hade definitivt blivit obekväm om min mamma hade tittat på mig sådär. Han reagerade inte utan tittade ner i sin mobil hela tiden.

Det är inte första gången jag upplever att det har varit nån slags underliggande attraktion mellan snygga familjemedlemmar. Minns särskilt en gång när jag var 14 år och hemma hos en kompis, han har alltid varit snygg och han hade en 16 årig syster som också såg bra ut. Hon kommer in när vi är i hans rum och vi snackar lite. Kommer inte exakt ihåg vad vi snackade om och upprinnelsen till vad som sen hände, men rätt var det var så lägger hon sig ovanpå honom i hans säng som han satt/halvlåg i och dom spexar på ett väldigt sexuellt sätt. Dom skrattar och säger varandras namn typ "ååhh _____" och kramas och håller på nån halvminut. Jag sitter där smått chockad och tittar på. Frågade aldrig honom när hon gått vad i helvete det där vad frågan om. Tyvärr frågade jag honom aldrig sen heller och vi har inte umgåtts på länge. Även om det var en skämtsam ton dom emellan så tyckte jag det var bisarrt, tror aldrig jag hade skojat så med min syster om jag hade haft en snygg syster.

Tyckte även när jag gick i skolan att klassens snygga tjejer ibland hade ett skumt förhållningssätt till sina pappor och kanske framförallt vice versa.

Har ni också lagt märke till detta? Finns det ibland attraktion mellan snygga familjemedlemmar? Har ni kanske t.om själva erfarenhet av det? Berätta och diskutera.

Nej och tack gode gud för det.
Usch nu kommer jag känna mig äcklig och pervers varje gång jag pussar på barnbarnet och min dotter, blää du fick verkligen mitt psyke att spinna nu .

Vad är det egentligen för människor du har umgåtts med?
Citera
2018-04-07, 16:17
  #9
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Nej och tack gode gud för det.
Usch nu kommer jag känna mig äcklig och pervers varje gång jag pussar på barnbarnet och min dotter, blää du fick verkligen mitt psyke att spinna nu .

Vad är det egentligen för människor du har umgåtts med?

Haha, man kan ju undra... Men kompisen som gjorde det där med sin syster var/och är en helt normal kille annars, det var därför jag blev så förvånad när dom skojade så sexuellt med varandra. Såg aldrig dom göra så igen men jag tyckte mig se efter det att dom tittade på varandra som att dom tyckte att den andre var snygg...

En annan kompis berättade när vi var typ 10-11 år gamla om ett par kusiner till honom (bror och syster) som tydligen hade haft sånt där barnsex med varandra, alltså typ stoppat in sin prepubertala snopp i hennes icke könsmogna slida och suttit så en stund. Vi andra skrattade och kunde inte tro våra öron. Han verkade dock ha en märklig familj och släkt, han påstod en gång nåt ännu mer chockerande, nämligen att han hade sett på porrfilm hemma hos sin morfar
Vet inte hur sant det var eller om det var en bisarr lögn, men en gång visade han en kortlek han fått av mormor och morfar med porriga bilder på helnakna kvinnor, så då undrar man ju om det inte var sant ändå...
Citera
2018-04-07, 20:42
  #10
Medlem
Nej, det är inte vanligt. Däremot finns det en minoritet äckliga mödrar som uppfostrar sina söner till att bli deras bild av den perfekta mannen, och i sådana familjer kan nog gränserna vara skeva.
Citera
2018-04-09, 22:50
  #11
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Nej, det är inte vanligt. Däremot finns det en minoritet äckliga mödrar som uppfostrar sina söner till att bli deras bild av den perfekta mannen, och i sådana familjer kan nog gränserna vara skeva.

Vanligt menar jag inte att det är, därför satte jag "vanligt" inom citationstecken. Däremot verkar det vara vanligare än man tror enligt mina observationer. Jag pratar ju om tendenser, dvs underliggande attraktion som allra oftast inte leder till nåt handbegripligt. Trodde det var fler än jag som noterat dessa tendenser?
Citera
2018-04-09, 23:57
  #12
Medlem
Fantantonios avatar
Min käre mor har flera gånger ”rättat” mig framför andra. Vare sig jag har varit sjutton eller tjugosju. Har blivit upplärd att man alltid ska se bra ut, något som speglat hela mitt liv.

Däremot, det där sexuella du talar om har jag aldrig upplevt och tror det är ytterst ovanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback