2018-12-05, 21:11
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Om Per

Behöver inte betyda nånting.
Citera
2018-12-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Jag tror bara det är en teaser från TV4as del.

Tror tyvärr inte det. Linda har redan pratat om att en bonde skulle få sitt hjärta krossat. Vet inte riktigt vem annars av bönderna som skulle kunna få det.
Citera
2018-12-05, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Behöver inte betyda nånting.

Han står ensam skriven på sin adress i alla fall.
Citera
2018-12-05, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama
Tror tyvärr inte det. Linda har redan pratat om att en bonde skulle få sitt hjärta krossat. Vet inte riktigt vem annars av bönderna som skulle kunna få det.

Stod det inte två resväskor på sängarna på hotellrummet i teasern? Annars är det ju helst sjukt om han åker iväg själv på en resa.
Citera
2018-12-05, 21:20
Medlem
Ja här talar vi om en cliffhanger av stora mått.
Citera
2018-12-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Stod det inte två resväskor på sängarna på hotellrummet i teasern? Annars är det ju helst sjukt om han åker iväg själv på en resa.

Nej, bara en väska. Kan ju vart så att hon stuckit från hotellet dock.
Citera
2018-12-05, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama
Nej, bara en väska. Kan ju vart så att hon stuckit från hotellet dock.

Kan ju vara så att hon följer med på resan, men sedan inte svarar i telefonen, men att det är klippt så man ska tro att hon inte följer med. Har för mig någon bonde tidigare fick ta med en kompis för att slippa åka själv. Vore enormt lustigt om produktionen skickar iväg Simon själv på en resa till ett annat land. Kan ju dock vara så att hon åker hem tidigare. Båda alternativen känns lite långsökta.
Citera
2018-12-05, 21:33
Medlem
Citat:
Kan ju vara så att hon följer med på resan, men sedan inte svarar i telefonen, men att det är klippt så man ska tro att hon inte följer med. Har för mig någon bonde tidigare fick ta med en kompis för att slippa åka själv. Vore enormt lustigt om produktionen skickar iväg Simon själv på en resa till ett annat land. Kan ju dock vara så att hon åker hem tidigare. Båda alternativen känns lite långsökta.

Min teori är att de har bråkat om någonting eller att Frida blev arg av någon anledning. Jag tror att hon sen stack därifrån. Man såg ju att han stod på en parkeringsplats när han försökte ringa.
Citera
2018-12-05, 21:39
Medlem
Eller så fick hon känna på det hårda jobbet på en gård och det blev för mycket bös.
Citera
2018-12-05, 21:47
Medlem
Tankar om kvällen avsnitt på burken!

Per: Valde Sofie som jag misstänkte och Lina verkade ta det bra. Resan dem fick passar ju Per väldigt bra eftersom Irland ligger honom varmt om hjärtat och även Sofie verkade uppskatta det. När man såg i trailern inför nästa vecka så verkar dem ju ha det underbart på Irland så har en ganska bra känsla än så länge när det gäller Per och Sofie och att det kanske kan bli nåt väldigt långvarigt.

Susanna: Valde efter mycket om och men Hannes men tror inte det kommer hålla i längden eftersom Susanna inners inne nog dras till mer ”farliga ” män och det är inte alla gånger så enkelt att få det att fungera med motsatsen även om man försöker intala sig det. Dock verkade dem ju ha det bra på resan efter det lilla man kunde se i trailern. Men har en känsla av att Hannes nog inte bor på gården eller är kvar i hennes liv när Linda gör sitt uppföljningsprogram senare på hösten.

Erik: Var ju ganska väntat att han skulle välja bort Caroline efter deras misslyckade dejt förra veckan och man såg ju att dem inte förstod varandra alls och bara pratade förbi varandra. Att ha en bra kommunikation är ju A och O i en relation och det fanns ju inte alls. Alicia verkar ju ha väckt en hel del känslor i Erik och tvärtom så man får väl hoppas att dem kan bygga vidare på det och att det blir bra för dem under resan. Estland var ju ett lite udda resmål, men trevligt ändå och Erik lär ju uppskatta att det blir fågelskådning på resan. Sen verkar ju Alicia vara en tjej för honom, hon tycks ha intresse för naturen, jakt och saker som Erik brinner för.

Simon: Jag tycker han gjorde fel som valde bort Amanda, i Amanda tror jag garanterat att han hade haft en tjej för livet vid sin sida, hon var både fin och ödmjuk och hade bra koll på hur saker och ting går till på en gård. Tyckte också att hon hade lugnet som en lite mer stissig person som Simon nog hade behövt. Nu valde han Frida och hon verkade ju bli otroligt glad och grät ju till och med av lycka när han valde henne och hon sa saker som ”Jag fick min Simon”. Men det är nåt med henne som känns otroligt fel och som sätter igång väldigt många varningsblinkers hos mig. Och vad fasen är det som sker i nästa avsnitt när det är dags för resan? Man ser Simon sitta på ett hotellrum (?) och han ser ju allt annat än glad ut och sen såg man honom ringa nåt nummer och man hör en röst som säger ”abonnenten du söker kan inte nås”. Bir ett väldigt spännande avsnitt nästa vecka med.

Bra att produktionen/Linda har gått tillbaka till att ge alla paren individuella resmål som det ska vara i BSF istället för tramset med gruppresa som dem hade några år. Hoppas det fortsätter så nästa år med.
Citera
2018-12-05, 22:01
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:

Ett transferhotell kanske i och med att man reser ofta väldigt tidigt på morgonen och jag tyckte det stod någonstans att det var ett flygplatshotell så det kan mkt väl vara en cliffhanger.
Citera
2018-12-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xen
Amanda sa väl något om "hon har en del att fixa" om Frida. Känns som hon hänvisade till någon form av mental instabilitet.

Exakt så uppfattade jag det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in