Citat:
Varför bor då trollet i skitlandet Sverige? Kvalificerad arbetskraft väljer bort Sverige tack vare att ni ja du förstör Sverige. Importera våldtäksmän, terrorister och sexualbrottsllngar vem vill investera i en framtid i Sverige. Där barn kan vara mellan 25 till 48år och där svenska lagar inte inkluderar alla.
De som ändå vill hit. Jadu varför tror du att de vill hit till ett skitland ta sig genom säkra länder för att nå Sverige.
De som ändå vill hit. Jadu varför tror du att de vill hit till ett skitland ta sig genom säkra länder för att nå Sverige.
Expats väljer bort Sverige eftersom svenskar suger! Observera.. inte nysvenskar.. utan svenskar. Dvs ursvenska "Karlssons" och "Petterssons".
https://cms-internationsgmbh.netdna-ssl.com/cdn/file/2017-09/Expat_Insider_2017_The_InterNations_Survey.pdf
Sverige är lägst rankat av ALLA länder vad gäller:
- vänlighet
- möjlighet att skaffa sig nya vänner
- förmåga att få andra att känna sig välkomna
Citat:
This unfriendly welcome results in a high proportion of respondents sticking mainly with fellow foreigners.
Vi hamnar ok vad gäller trygghet, hälsa etc men är fortfarande bara på 14:e plats. I våra paradgrenar!
Socialt sett suger svenskar. Och sådana som du ligger nog i bräschen för denna svenska kompetens. Att suga som människa.
Det spelar ingen roll om vi är bra eller dåliga på att organisera eller bygga samhälle. Vi svenskar suger som folk. Vi är inte humana som individer. Men vi försöker köpa oss en sådan internationell stämpel genom vår invandringspolitik. Och det är bra. Eftersom vi humaniseras i takt med att vi umgås med invandrare.
Jag bor här eftersom jag växt upp här, och har mina rötter här. Jag vill att mina barn ska växa upp här. Och jag tror att Sverige kan bli ett skitbra land. Så jag kämpar för det och betalar en jävla massa skatt samtidigt som jag försöker påverka alla värdelösa, inhumana robotar till dumsvennar. Så att framtida generationer av svenskar slipper alla dessa psykiska och sociala defekter många av dagens svenska missfits lider av.
Defekter som uppkommit efter många hundra års sittande i ensamma, trånga stugor misstänksamt stirrandes på grannarna 9 mörka månader varje år.
Jag vill inte att Sverige ska bli ett land fyllt av känslolösa robotar som ser det som en bedrift att betala sina räkningar i tid och alltid ta rätt tåg till jobbet för att hinna. Jag vill ha ett levande och färgrikt Sverige. Fyllt av starka, positiva, vitala och globala svenskar.
Inte fyllt av inhumana och neanderthala B-svennar a la SD-tomtar som drar, eller slutar betala skatt så fort det passar dem (Om de kan vill säga. De flesta är dock för obegåvade/osäkra för att klara detta).
Och därför gör det mig ingenting att det satsas mycket mer på ensamkommande än på svensk ungdom. Mina barn har allt dom behöver ändå - undantaget socialt utvecklade svenska kompisar.
Så jag ser dessa satsade pengar på ensamkommande närmast som en psykoterapeutisk investering i framtida generationer svenskar. Både skitbra och alldeles nödvändigt!
Senast redigerad av Skilly 2018-04-20 kl. 09:52.
Senast redigerad av Skilly 2018-04-20 kl. 09:52.