2019-12-26, 17:22
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Känns helt orimligt att vi inte kan diskutera leverantörer här. Hittar inte ett enda ställe på nätet där man kan informera sig om tjänsterna. Behovet av information är ju extra stort avseende denna typen av tjänst, då det finns tusentals efterblivna resellers och små möjligheter att bedöma vilka som är bra.

Vet någon t.ex. ett annat forum där denna fråga kan diskuteras? Börjar bli TJURIG efter att ha lagt timmar på att hitta en vettig leverantör utan att nå en slutsats. Nästan så jag lägger ner projektet helt och hållet.
2019-12-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcr4wler
Känns helt orimligt att vi inte kan diskutera leverantörer här. Hittar inte ett enda ställe på nätet där man kan informera sig om tjänsterna. Behovet av information är ju extra stort avseende denna typen av tjänst, då det finns tusentals efterblivna resellers och små möjligheter att bedöma vilka som är bra.

Vet någon t.ex. ett annat forum där denna fråga kan diskuteras? Börjar bli TJURIG efter att ha lagt timmar på att hitta en vettig leverantör utan att nå en slutsats. Nästan så jag lägger ner projektet helt och hållet.
Om du bortser från all reklam så diskuteras det mycket här:
https://forum.iptvinsider.com/
2019-12-26, 17:32
Medlem
Citat:

Håller med nästan löjligt att ha igång tråden då den saknar diskussion värde.
2019-12-26, 18:42
Medlem
Citat:

Håller med, varför kan vi inte få ge tips om bra eller dåliga leverantörer?? Trodde vi hade åsiktsfrihet här i Sverige?? Detta inlägget kommer säkert att raderas av moderatorn...
2019-12-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Om du bortser från all reklam så diskuteras det mycket här:
https://forum.iptvinsider.com/
jag har också letat efter ett iptv forum med tips om bra eller dåliga leverantörer med bra svenska kanaler. Utan att ha lusläst din länk verkar den var på engelska och inte tipsa om leverantörer med svenska kanaler?
2019-12-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backarna
Vill bara säga att jag håller med!! Nu väntar vi bara på att moderatorn tar bort dessa åsikter??
2019-12-26, 19:16
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backarna

Tråden har hjälpt många, inklusive mig med tekniska frågor. Det är typ det tråden är till för.

Ni som klagar om att leverantörer inte får göra reklam här kan inte sett hur det var i förra tråden som låstes till slut. Det var helt omöjligt diskutera i den tråden. Fatta hur det spårar när hundra leverantörer börjar härja fritt och bråka om vem som har störst kuk, sida efter sida.
2019-12-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
jag har också letat efter ett iptv forum med tips om bra eller dåliga leverantörer med bra svenska kanaler. Utan att ha lusläst din länk verkar den var på engelska och inte tipsa om leverantörer med svenska kanaler?
Det finns svenska leverantörer med också. Den som söker...
Det är ett forum så det går även att starta trådar. Sen finns ju Reddit Iptv också.
2019-12-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Om din nya TV kör AndroidTV rekommenderar jag IPTV Extreme appen.

Går det att installera smart iptv genom usb?
Vad hittar jag isåfall länk till nerladdning?
Lyckades ej hitta något på sidan
2019-12-26, 21:42
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Ja finns på deras hemsida. Dock rekommenderar jag en box istället för skräp smart iptv appen
2019-12-27, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen

Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Ja finns på deras hemsida. Dock rekommenderar jag en box istället för skräp smart iptv appen

Gör som Deadhead skrev och ladda hem IPTV Extreme Pro istället om du vill ha en app som all text funkar på både kanaler och VOD/Serier.
2019-12-27, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz

Om man har läst denna tråd så står det hur man ska komma i kontakt med leverantörer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in