2020-02-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
`

Never Man - glöm inte att jag är konsument o här finns tvingande lagstiftning som inte får avtalas bort.

Så frågan är vad jag har för alternativ o vilka kanaler som finns tillgängliga

Skyll dig själv om du får anmärkningar då.
Talar bara om vad du måste göra eftersom du godkänt ett abonnemang på viss tid. Du vinner aldrig, tro mig. Men prova gärna i rätten, det kommer kosta dig ännu mer pengar.
2020-02-09, 19:55
Medlem
Citat:
`

Never Man - glöm inte att jag är konsument o här finns tvingande lagstiftning som inte får avtalas bort.

Så frågan är vad jag har för alternativ o vilka kanaler som finns tillgängliga

Kommer du kräva lika mkt som kund hos en iptv leverantör här ?
Kommer du kräva pengarna tillbaka om någon kanal laggar eller om någon källa i övrigt kollapsat?
2020-02-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Kommer du kräva pengarna tillbaka om någon kanal laggar eller om någon källa i övrigt kollapsat?

Nej - i IPTV köper man inte preciserade specifika kanaler o man betalar inte per kanal som man typ'
gör hos Comhem.

Är inte rädd för betalningsanmärkningar - har inga men har haft på p-böter. Tänker inte låna
betalar cash det jag vill ha

Men Comhem kan inte ge mig betalningsanmärkning. Det är tvistig fordran o jag betalar
det jag blir dömd till - OM de drar det dit.
2020-02-09, 20:02
Medlem
Citat:

Comhem kunde ju ha kört ett annat (smartare) upplägg - 10 ospecade kanaler 200 kr/mån 25 ospecade kanaler 300 kr/mån osv o då hade man fått ta det man får o inte kunnat klaga.
2020-02-09, 20:05
Medlem
Citat:
Comhem kunde ju ha kört ett annat (smartare) upplägg - 10 ospecade kanaler 200 kr/mån 25 ospecade kanaler 300 kr/mån osv o då hade man fått ta det man får o inte kunnat klaga.

De lägger väl inte upp kanalpaket efter vad du tycker? De har ju det de har o de talade de ju om när du tecknade. Nu får du ge dig.
2020-02-09, 20:59
Medlem
bara jag som har störningar? tar flera minuter att byta kanal
2020-02-09, 21:01
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotbollsloss

World verkar ligga nere
2020-02-09, 21:06
Antar ni menar N1 ? Jag har haft haft himla strul i veckor nu med "buffering" på min TV men inte på mobilen. Så har inte riktigt kunnat klaga här eller be om hjälp från forumet - då de fungerar bra på mobilen. Men håll i hatten, för några dagar sedan började allt rulla på som förväntat. Hoppas ert löses snart.
2020-02-09, 21:11
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotbollsloss

Ligger nere här. Dom verkar göra nå jobb uti databasen eller vad någon skrev igår när det var samma sak. Man får ha lite tålamod dagar som dessa.
2020-02-09, 21:58
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ligger nere här. Dom verkar göra nå jobb uti databasen eller vad någon skrev igår när det var samma sak. Man får ha lite tålamod dagar som dessa.
Kommer gå upp och ned här lite framöver. Sitt lugn i båten, världen rasar inte.
2020-02-10, 06:23
Medlem
Citat:
De lägger väl inte upp kanalpaket efter vad du tycker? De har ju det de har o de talade de ju om när du tecknade. Nu får du ge dig.

Men de leverar inte dom som jag beställt o betalat för
2020-02-10, 08:23
Medlem
Precis köpt ett abonnemang hos en ny leverantör som rekommenderades av en kollega. Kollade på Milano-derbyt igår utan problem efter ett 24H-test som var mitt stora prov. Alla andra leverantörer laggar när det är något sportevenemang.

Vad rekommenderas för box? SmartIPTV appen är verkligen inte bra nog känner jag. Gärna något som har stöd för favoriter och mer struktur.
Senast redigerad av IntegreradBabbe 2020-02-10 kl. 08:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in