Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-01, 21:54
  #1
Medlem
Kan någon ta ut FUP gällande denna dom?
https://www.expressen.se/gt/har-kniv...rsenad-kvinna/

ironiskt förresten att våldsamma albaner får svara på samma medicin och då omgående går ut i media, Jag menar hur mycket albanskt patrask har inte hotat/trakasserat/nedvärderat/misshandlat/rånat/lurat stackars oskyldiga svenskar i det tysta sedan de släpptes in till landet från Kosovo runt 1998-1999?
__________________
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-04-01 kl. 21:57.
Citera
2018-04-01, 22:41
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
ironiskt förresten att våldsamma albaner får svara på samma medicin och då omgående går ut i media

Vem är den våldsamma albanen du syftar på?
Citera
2018-04-01, 22:53
  #3
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Kan någon ta ut FUP gällande denna dom?
https://www.expressen.se/gt/har-kniv...rsenad-kvinna/

ironiskt förresten att våldsamma albaner får svara på samma medicin och då omgående går ut i media, Jag menar hur mycket albanskt patrask har inte hotat/trakasserat/nedvärderat/misshandlat/rånat/lurat stackars oskyldiga svenskar i det tysta sedan de släpptes in till landet från Kosovo runt 1998-1999?

Det står i artikeln att hon är åtalad, inte dömd. Någon alban nämns inte.

Kul däremot med den uppochnervända bilden på den hittade kniven. En lam journalistjävel som inte vet hur ett handfat ser ut undertill. Det är såna som ska beskriva sanningen för oss?
Citera
2018-04-01, 23:00
  #4
Medlem
Vad är den där Dula för puckmongo till bussförare som inte kan köra bussen till sin destination med hänvisning till att "en backspegel gick sönder"?!

Att knivhota honom var ju kanske inte så smart; men nog hade jag också blivit gudförbannat ursinnig om han efter ett sådant löjligt missöde gudsnådeligt "erbjudit" mig (i motsats till att tvinga mig att sitta kvar?) att kliva av den förbannade bussen och gå!!

Själv hade jag nog försökt uppvigla bussens passagerare till revolution; och hotat att slita sönder dess inredning om något sådant hänt mig; särskilt vid ett tillfälle då jag var i tidsnöd!

Edit: @Takpapp: jag visste inte heller att det fanns någon standardiserad riktning för avbildade knivar!
__________________
Senast redigerad av Nakkvarr 2018-04-01 kl. 23:11.
Citera
2018-04-01, 23:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vem är den våldsamma albanen du syftar på?

Fast nu gör du dig väl till? Busschauffören är alban. Jag har inte syftat på någonting annat än det jag skrivit.
Citera
2018-04-02, 01:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Vad är den där Dula för puckmongo till bussförare som inte kan köra bussen till sin destination med hänvisning till att "en backspegel gick sönder"?!

Att knivhota honom var ju kanske inte så smart; men nog hade jag också blivit gudförbannat ursinnig om han efter ett sådant löjligt missöde gudsnådeligt "erbjudit" mig (i motsats till att tvinga mig att sitta kvar?) att kliva av den förbannade bussen och gå!!

Själv hade jag nog försökt uppvigla bussens passagerare till revolution; och hotat att slita sönder dess inredning om något sådant hänt mig; särskilt vid ett tillfälle då jag var i tidsnöd!

Edit: @Takpapp: jag visste inte heller att det fanns någon standardiserad riktning för avbildade knivar!

Har du ens körkort. Jag hoppas inte det. Föraren ser inte bakåt i en buss utan backspegel.
Citera
2018-04-02, 01:52
  #7
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Fast nu gör du dig väl till? Busschauffören är alban. Jag har inte syftat på någonting annat än det jag skrivit.

Gör jag. Okej kan du då vara så god och hänvisa till hans våldsamma förflutna eller för all del pågående våld?
Citera
2018-04-03, 00:57
  #8
Medlem
Ingen med FUP? Dog tråden?
Citera
2018-04-10, 23:34
  #9
Medlem
Ingen som vet mer om vem den misstänkte är i detta fall?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback