Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-04-16, 16:02
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
Men what! Jobbar de på att fixa det? Svenskarnas vilda sexliv på Kanarieöarna är ju ett mästerverk, skulle lätt droppa en slant om det gick att ladda hem någonstans...

De borde åtminstone lägga upp dem på Soundcloud tills vidare, krävs ingen distributör eller sampling clearance där.

Nu har jag lyssnat på veckans MGP och Prinzen berättar där hur han lurade algoritm-fittorna (genom att lägga in någon fade i slutet av "Solna (och jag är sur)", lite större censur över pattarna på omslaget av "Svenskarnas vilda sexliv på Kanarieöarna" och lägga in något dovt trummljud i bakgrunden på ett skit på "Varför svälter folk när mat är så gott") så nu är plattorna uppe igen!
Citera
2023-08-07, 21:49
  #110
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vem tycker att den där karaktären Niklas Roth är kul? Man kan ju överleva tråkiga inslag men man får ju för fan hjärnblödning av att han ska prata så sjukt långsamt och bara en massa rent jävla dravel. När jag hör hans vidriga lilla fittröst blir jag fan bara förbannad, inte för att han pratar som en liten fitta, utan för att nu vet man att det blir dags för fem minuter slöseri. Orkar någon ens lyssna på vad han säger? Det går ju inte? Det vore ju att utsätta sig själv för ren jävla tortyr.
Citera
2023-08-08, 12:14
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vem tycker att den där karaktären Niklas Roth är kul? Man kan ju överleva tråkiga inslag men man får ju för fan hjärnblödning av att han ska prata så sjukt långsamt och bara en massa rent jävla dravel. När jag hör hans vidriga lilla fittröst blir jag fan bara förbannad, inte för att han pratar som en liten fitta, utan för att nu vet man att det blir dags för fem minuter slöseri. Orkar någon ens lyssna på vad han säger? Det går ju inte? Det vore ju att utsätta sig själv för ren jävla tortyr.

Word! Det var eventuellt kul 2-3 gånger men sen är det uppenbart att de hängt upp sig på den "karaktären" för länge. Kanske har de slutat nu? Direkt när jag hör "Jjjaaaaauuuuu" så spolar jag fram minst 3 min för jag vet att han bara kommer babbla om skit och att punchlinen alltid är rasism och uttrycket "demonjävlar" osv.
Citera
2023-11-03, 22:53
  #112
Medlem
Bushhunters avatar
Han som kallar sig Islänning är inget annat än en tidsinställd bomb som hade blivit inspärrad på dårhuset Sankt Lars om det fanns kvar idag. Hur jag vet? Läs några fuppar så inser du att jag inte har fel. En ondskefull wannabeblatte som tydligen gillar att slåss och racka ner på allt han pratar om, knappast en merit för en förälder med dagens mått mätt, men man får be till den allsmäktige att han lägger ner den där skithögsstilen, först då kommer jag att respektera honom på riktigt. Den andra halvan är bättre, men han hjärntvättar dom flesta med sina härskartekniker, även "Islänningen" och fansen manipuleras hela tiden. Ibland får dom till det, men jag ifrågasätter allt hat dom spyr ut sig i radion. Kan dom inte bara böga lite ballt i smyg som alla vi andra, det vore fett najs. "Tomma tunnor skramlar mest" om man säger så, men vad gäller musikgörningen, det konstnärliga, och samhällskritiken ger jag dom gärna cred. Inte för mycket dock, sånt stiger folk åt huvudet. Då går topplocket, och man slutar som Herrko Sipponen.
Citera
2023-11-03, 23:57
  #113
Medlem
SethPutnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushhunter
Han som kallar sig Islänning är inget annat än en tidsinställd bomb som hade blivit inspärrad på dårhuset Sankt Lars om det fanns kvar idag. Hur jag vet? Läs några fuppar så inser du att jag inte har fel. En ondskefull wannabeblatte som tydligen gillar att slåss och racka ner på allt han pratar om, knappast en merit för en förälder med dagens mått mätt, men man får be till den allsmäktige att han lägger ner den där skithögsstilen, först då kommer jag att respektera honom på riktigt. Den andra halvan är bättre, men han hjärntvättar dom flesta med sina härskartekniker, även "Islänningen" och fansen manipuleras hela tiden. Ibland får dom till det, men jag ifrågasätter allt hat dom spyr ut sig i radion. Kan dom inte bara böga lite ballt i smyg som alla vi andra, det vore fett najs. "Tomma tunnor skramlar mest" om man säger så, men vad gäller musikgörningen, det konstnärliga, och samhällskritiken ger jag dom gärna cred. Inte för mycket dock, sånt stiger folk åt huvudet. Då går topplocket, och man slutar som Herrko Sipponen.

Ladda upp FUP
Citera
2023-11-19, 14:16
  #114
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Ladda upp FUP

Bara snack, finns ingen FUP, han finns inte ens med på Lexbase.

Möjligt att han har smällt nån nångång, säkert välförtjänt, vem bryr sig.
Citera
2024-03-31, 09:40
  #115
Medlem
Congelados avatar
Angående dessa två vapendragarna jag vet inte om det är jag som börjar bli mindre lättroad längre eller är dynamiken mellan dessa två och MGP förändrad om man tänker från Grymme-Pettan och Nalle-tiden för att sätta fingret på något. Har dom börjat tröttna på att sända vecka in och vecka ut och spela hela tiden? Verkar så ibland.
Citera
2024-03-31, 10:26
  #116
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Angående dessa två vapendragarna jag vet inte om det är jag som börjar bli mindre lättroad längre eller är dynamiken mellan dessa två och MGP förändrad om man tänker från Grymme-Pettan och Nalle-tiden för att sätta fingret på något. Har dom börjat tröttna på att sända vecka in och vecka ut och spela hela tiden? Verkar så ibland.

Nja har slutat lyssna sen nåt halvår tillbaka, tycker att dom är i stort behov av nåt slags redaktör som stoppar dom från att bara sitta och försöka värka fram roligheter tre timmar per vecka. Det kommer aldrig några nya segment utan dom kör på på samma gamla skit som inte ens var roligt från början, typ Vi Löser Ett Mord, Contruqtive Crtitique osv. Avsnitten skulle behöva vara typ hälften så långa, eller innehålla mer förinspelade inslag med humor, typ Pettans resedagböcker och sånt dom kört ibland där dom haft tid att tänka till och planera vad som ska sägas, inte bara försökt vara roliga i stunden.
Citera
2024-04-02, 23:41
  #117
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushhunter
Han som kallar sig Islänning är inget annat än en tidsinställd bomb som hade blivit inspärrad på dårhuset Sankt Lars om det fanns kvar idag. Hur jag vet? Läs några fuppar så inser du att jag inte har fel. En ondskefull wannabeblatte som tydligen gillar att slåss och racka ner på allt han pratar om, knappast en merit för en förälder med dagens mått mätt, men man får be till den allsmäktige att han lägger ner den där skithögsstilen, först då kommer jag att respektera honom på riktigt. Den andra halvan är bättre, men han hjärntvättar dom flesta med sina härskartekniker, även "Islänningen" och fansen manipuleras hela tiden. Ibland får dom till det, men jag ifrågasätter allt hat dom spyr ut sig i radion. Kan dom inte bara böga lite ballt i smyg som alla vi andra, det vore fett najs. "Tomma tunnor skramlar mest" om man säger så, men vad gäller musikgörningen, det konstnärliga, och samhällskritiken ger jag dom gärna cred. Inte för mycket dock, sånt stiger folk åt huvudet. Då går topplocket, och man slutar som Herrko Sipponen.
Ser ut som ett destabiliseringsförsök.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback