Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
---Att jag helt enkelt tröttnade på att spela Peder Fogstrand åt en grupp kacklande hönor?
Konceptet var förvisso lite kul, men det var så uppenbart att du var fejk att deträtt snabbt blev tjatigt att reproducera en vidrig vattenskallebrats hjärndöda diskurs. Och så blev du en värpvägrande höna.
Citat:
Att showen var slut. Varför du fortfarande får dras med Carl-Willhelm och inte mig under ett annat nick istället kan du fråga admin om.
Så jävla mycket show var det inte, vännen.
Citat:
I övrigt har du nog rätt, polemik intresserar mig. En debatt utan motsättningar framstår för mig som otroligt tråkig.
Så nu inriktar du dig på att bli en gnällfxxxa på heltid, eller, som drar trådar om banningar långt åt helvete OT?
Dina yttranden om intellektuell fernissa, svåra ord, överdrivna källhänvisningar osv. stinker av mindervärdeskomplex, men det ska du väl inte behöva känna så starkt? En klipsk liten PK-vaccinerad universitetstjej som du?
Det finns alltid en massa synpunkter från kreti och pleti om den ene eller andre debattörens uttryckssätt: där du påstår att jag skriver högtravande ryar andra över att jag formulerar mig för grovt och rått. Orka bry sig...låt folk skriva som de känner för, bryter de mot forumregler är det bara att reporta.
Banningarna av de två tråden rör gör forumet en gnutta bättre, ibland måste några fästingar ryckas loss från den uroxe som heter Flashback. Förhoppningsvis sänder det rätt signaler och får andra att skärpa till sig.