2009-09-20, 15:34
Medlem
Kaerras avatar
Dexofen

Jag tog 500mg dexofen, Drack 1L vin, och det blev ingenting speciellt, lite lttare pverkad, men mdde verkligen inte bra, OBS SNORTA DOM INTE MAN SPYR SOM EN GRIS xD
Citera
2009-09-20, 15:48
Medlem
blanda absolut inte dexofen och alkohol, det kan g riktigt riktigt illa, ven i sm mngder.
Citera
2009-09-21, 12:01
Medlem
tem04s avatar
Jooo

Citat:
Ursprungligen postat av Natterreri
r inte dexofen ungefr samma som doloxene ?
Anledningen till att man inte ska dricka i samband med doloxene r att andningsreflexen kan sls ut...och det kan ven hnda vid grov verdosering.

Det r vad jag hrt iaf... // Natterreri
Det r samma substans i bda sorterna.
Citera
2009-09-21, 12:01
Medlem
tem04s avatar
Haha

Citat:
Ursprungligen postat av FREAKSCENE
r det lugnt om man kombinerar med cannabis?
Jaaa det r det....en bra kombo!!
Citera
2009-09-21, 12:04
Medlem
tem04s avatar
Hrrudu du

Citat:
Ursprungligen postat av Natty
Jo man kan rka CB p det..

Men de hr med alkohol ocks, allt p FASS r ju verdrivet. Dom tar helt enkelt inga risker, s dom varnar p alla mjliga stt, de r ju inte s att bara fr du dricker med moffar i kroppen s fr du andnings uppehll, de finns en risk. Men r man van opiat brukare s tror jag vll att chansen att f de r otroligt liten ?!

Sen r det nog lugnt att dricka dagen efter, s lnge du inte r super knslig.
Det R en jvla stor skillnad p Morfin och Dexofen i samband med alkohol ska du veta....jag har en jvla massa polare som dtt av just den blandningen det r folk som var vana H-missbrukare.
Citera
2009-09-21, 12:13
Medlem
tem04s avatar
Hrredu du!!

Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Du ska inte ta dexofen i rus-syfte verhuvudtaget, shit vad mnga idioter det var i denna trden, exempelvis folk som pstr att Dexofenet's rus som inte existerar) skulle likna tramadolet's rus, allt det dr r bullshit och folk som hller p med dexofen i annat syfte n smrtlindring r desperata idioter
Jag r absolut ingen desperat IDIOT, jag gick p Dex i ca 10-15 r innan jag gick ver till Buprenorfin.
Dexofen kan man m jvligt bra p men man mste "ta" in sig p dom....tar man va 8-10 st 100mgare frsta dagen s hnder det inte mycket men efter ett par dagar s d jvlar brjar man att m gott.....det r den enda opi som man behver mindre av efter ett par dagar....tex. dan efter man tagit ca 10000mg behver man bara ca 7000mg, vill p peka att man ska ta det lite frsiktigt om man r ovan opi, man ska inte dosa p fr mycket.
Citera
2010-02-28, 14:58
Medlem
iPees avatar
Lnar denna trd. Har ingen erfarenhet av mediciner av denna typ alls, s undrar om 100mg rcker till nt?
Citera
2010-02-28, 16:07
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Lnar denna trd. Har ingen erfarenhet av mediciner av denna typ alls, s undrar om 100mg rcker till nt?
N tror inte du fr ut s mycket utav den dosen.

Jag kunde jobba normalt (arbetar som sljare) p 200 mg. Fick ett litet mood-lift bara.
Citera
2010-07-27, 22:28
Medlem
Stilliss avatar
10st 50mg - r vldigt bra dos, fungerar fr alla. Inte direkt farligt, men somna helst inte. Men fortfarande vldigt kraftigt.
Citera
2010-10-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPee

Med anledning av hngningen via webcam, dr killen tog just 100 mg s vill jag frga
er "experter" om inte det var en konstigt liten dos?

Allts, borde han inte tagit typ 500 mg om han verkligen ville bli avtrubbad tillrckligt fr
att (vga) beg sjlvmordet?

andra sidan, jag har ingen kunskap alls i mnet.
Citera
2010-10-17, 03:46
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
N tror inte du fr ut s mycket utav den dosen.

Jag kunde jobba normalt (arbetar som sljare) p 200 mg. Fick ett litet mood-lift bara.

jah du menar det dr fullstndigt orelaterade placebo mood-liftet, jod
Citera
2010-10-17, 03:46
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pytt-I-Pannan
Med anledning av hngningen via webcam, dr killen tog just 100 mg s vill jag frga
er "experter" om inte det var en konstigt liten dos?

Allts, borde han inte tagit typ 500 mg om han verkligen ville bli avtrubbad tillrckligt fr
att (vga) beg sjlvmordet?

andra sidan, jag har ingen kunskap alls i mnet.

Det stmmer.

men andra sidan s var det ingenting snubben inte "vgade" som du sger.
Senast redigerad av heyy 2010-10-17 kl. 03:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in