2006-02-13, 19:53
Medlem
FoXxs avatar
The old thread is alive!

r Dexofen en opiat ens?
Hmtade ut morsans idag (kom inte p tanken att sga att jag ska nalla!)..
Citera
2006-03-26, 20:42
Medlem
FREAKSCENEs avatar
r det lugnt om man kombinerar med cannabis?
Citera
2006-03-26, 22:33
Medlem
Jo man kan rka CB p det..

Men de hr med alkohol ocks, allt p FASS r ju verdrivet. Dom tar helt enkelt inga risker, s dom varnar p alla mjliga stt, de r ju inte s att bara fr du dricker med moffar i kroppen s fr du andnings uppehll, de finns en risk. Men r man van opiat brukare s tror jag vll att chansen att f de r otroligt liten ?!

Sen r det nog lugnt att dricka dagen efter, s lnge du inte r super knslig.
Citera
2006-03-26, 23:40
Medlem
hundens avatar
Klart, lkemedelstillverkaren vill ju ha marginaler. Man kanske skall undvika alkohol 24h efter avslutat dexofen intag, men i sjlva verket skriver de 48h.
Just fr att vara p den skra sidan.
Vad vet jag..!?
Citera
2008-01-18, 17:03
Medlem
psykosmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
2 hela dagar ? e det verkligen s farligt eller verdriver fass en aning?
har fr mej att det skulle vara ok slnge man inte blandar men alkohol dan efter eller fre r vl inte bddat fr livsfara ?

Allts, jag skulle inte dricka varken dagen innan eller 2 dagar efter det. Man vill ju trots allt vara p den skra sidan, samt att andnd r hur lskigt som helst.
Citera
2008-01-18, 17:21
Medlem
psykosmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
The old thread is alive!

r Dexofen en opiat ens?
Hmtade ut morsans idag (kom inte p tanken att sga att jag ska nalla!)..

Dexofen r en opioid.
Citera
2008-01-19, 16:32
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
jag vet att detta frgats massvis med ggr innan
har skt i ca en halvtimma men alla svar jag ftt sger olika
vissa sger ta 200mg och bli asgo andra sger att de tar 700mg o inte knner nt...

var gr grnsen fr hur mycke man kan ta? (jajajajajajaja jag ska inte blanda de med alkohol...lst det 1000 ggr nu)

jag har 9st 50mg , 450mg alls hur mnga ska jag ta fr effekt?
vill inte ta fr lite och inte fr mycke?
vad r en lagom frsta ggn? har bara tagit de en gng innan och d tog jag bara 100mg....det var uppenbarligen fr lite

aja slng trden nr ni vill jag vill bara ha svar p hur jag ska gra fr att f ut nt slags rus p dem... har massa alvedon hemma med...boostar de effekten ?

Du ska inte ta dexofen i rus-syfte verhuvudtaget, shit vad mnga idioter det var i denna trden, exempelvis folk som pstr att Dexofenet's rus som inte existerar) skulle likna tramadolet's rus, allt det dr r bullshit och folk som hller p med dexofen i annat syfte n smrtlindring r desperata idioter
Citera
2008-01-19, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Du ska inte ta dexofen i rus-syfte verhuvudtaget, shit vad mnga idioter det var i denna trden, exempelvis folk som pstr att Dexofenet's rus som inte existerar) skulle likna tramadolet's rus, allt det dr r bullshit och folk som hller p med dexofen i annat syfte n smrtlindring r desperata idioter

Antar att du sjlv r en av dessa "idioter"...
http://www.flashback.org/showthread.php?t=606918
Citera
2008-01-19, 16:55
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy

Nu fr du lgga ner din attityd!!!
Med tanke p dina senaste venyr s borde du fan ha lrt dej o visa lite dmjukhet.

Vissa gillar dexofen o vissa gillar tramadol osv.
Citera
2008-01-20, 08:57
Medlem
icahorsarns avatar
hjlllllp :sad44:

ja har torskat ditt p subb i nstan ett r fast man trodde det inte alls skulle va svrt att sluta... hrt att dexofen ska lindra abstinensen och det rkar vara s att jag brutit min t o fick 2! dexofen mot vrken .. hadde nmligen avtndning d o de hjlpte utmrkt mot det .. men nu r det s att dom fuckade min t ennu mer genom o bara plstra ihop den s nu r det en spricka frn tn enda ner te hlen,eftersom jag inte fick ngot riktigt gips .. o ja kan knappt g o har dragit ner mitt sub intag frn 4 mg om dagen till 1-2 mg var 2.an dag ungefr ... kan man inte g o krva att f dexofen fr att dom knullat min fot o gjort s ja ftt en nnu strre spricka?,,, grejen r att ja fr pissa fr opiater,thc,benzo,amfetamin ... s ja kan ju inte direkt knappra det fr o lindra abbstinensen o vill verkligen slippa sub helvetet!.. tacksam fr svar p vad jag ska gra MvH/desperat noddare
Citera
2008-01-20, 09:27
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nu fr du lgga ner din attityd!!!
Med tanke p dina senaste venyr s borde du fan ha lrt dej o visa lite dmjukhet.

Vissa gillar dexofen o vissa gillar tramadol osv.

Visst vissa gillar det ena och andra det andra och det respekterar jag, men nr folk kommer med pstenden som verkligen inte ens mjligtvis kan stmma s borde du vl nd frst sjlv att man mste sga ifrn s dom sm stackarna inte tar ihjl sig p saker dom inte vet ngonting om.
Citera
2008-01-20, 09:28
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icahorsarn
ja har torskat ditt p subb i nstan ett r fast man trodde det inte alls skulle va svrt att sluta... hrt att dexofen ska lindra abstinensen och det rkar vara s att jag brutit min t o fick 2! dexofen mot vrken .. hadde nmligen avtndning d o de hjlpte utmrkt mot det .. men nu r det s att dom fuckade min t ennu mer genom o bara plstra ihop den s nu r det en spricka frn tn enda ner te hlen,eftersom jag inte fick ngot riktigt gips .. o ja kan knappt g o har dragit ner mitt sub intag frn 4 mg om dagen till 1-2 mg var 2.an dag ungefr ... kan man inte g o krva att f dexofen fr att dom knullat min fot o gjort s ja ftt en nnu strre spricka?,,, grejen r att ja fr pissa fr opiater,thc,benzo,amfetamin ... s ja kan ju inte direkt knappra det fr o lindra abbstinensen o vill verkligen slippa sub helvetet!.. tacksam fr svar p vad jag ska gra MvH/desperat noddare

slng i dig ipren och g till en lkare och bertta om din smrta s fr du frhoppningsvis ngot t det. annars fr du ta ngot av de lagliga alternativen som tramadol eller kodein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in