Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-18, 13:48
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Har din flickvän kört in hela handen i dig eller är det också del av fantasin? Och samma med om hon är sadist. På riktigt eller fantasi.

Sorry om jag missförstår något uppenbart.

Hon har haft in hela handen i mig flera gånger. Numer exflickvän. Hon var en riktig sadist, en ordentlig turn-on! =)
Citera
2023-03-18, 18:29
  #386
Avstängd
BorisBalkans avatar
Skulle vilja pissa på en kvinna som föder.
Citera
2023-03-18, 18:32
  #387
Avstängd
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q10w
Grillfest på BB.

PÅ BB ligger en kvinna och föder ett barn. Bredvid står en kock och tänder en kolgrill och värmer upp olja i en fritös. Bredvid står jag naken. När kvinnan fött barnet kör kocken ett stort hjärnspett genom det nyfödda barnet och grillar det sedan levande medan jag oananerar och öser det med min sats. När barnet är färdiggrillat delar jag, modern och kocken på det samtidigt som vi har en trekant. Barnets far filmar det hela med en handen samtidigt som han onanerar på sin nyfödda fru med den andra. Hela förlossningssängen är i förväg insmord i bearnaisesås som vi alla fyra gemensamt slickar rent. Till dessert äter vi moderkakan med vaniljvisp. Som garnityr smular vi över den nyfriterade navelsträngen.

WoW. Detta var avancerat.
Citera
2023-03-19, 19:45
  #388
Avstängd
NidhoogochPinPel88s avatar
Att ha sex med Hitler.
Citera
2023-03-19, 19:46
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
I fantasin är allt lagligt och tillåtet!
Vad är din mest perversa snuskiga extrema fantasi?

Jag har haft turen att få uppleva väldigt mycket och har många extrema fantasier men detta är en:

Hade älskat och blir super kåt av tanken att få ligga i ett badkar på en fest med enbart medelålders arabkvinnor eller svarta. Sedan att när dom går på toaletten går dom in i badkaret och placerar sina stora håriga arab stjärtar över kanten och kissar & bajsar och jag får slicka rent dom efter.

Tanken på att få vara en toalett och stjärtrengörare åt en hårig arabkvinna gör mig så jävla hård!
Egentligen vilken invandrar kvinna som helst med en doftande stinkande stjärt och fitta
Där var det nära att jag fick springa och kräkas det vqar nog den vidrigaste fantasin jag hört no offense!
Citera
2023-03-19, 20:11
  #390
Avstängd
susozss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Hade en 19 årig brud som var jävligt snygg när jag bodde utomlands som ville bli slagen och förnedrad på ett sätt jag aldrig upplevt förut, man har ju varit med om brudar som vill vara underlägsna, det är nästan standard nu för tiden, men detta var något annat.
Hon fortsatte hela tiden säga åt mig att slå henne och knulla henne som att jag hatade henne, jag knullade henne doggy men för första gången i mitt liv vad jag tvungen att avbryta mitt i då jag inte alls kände mig bekväm med hur hon betedde sig. Kalla mig pussy om ni vill men hon hade seriösa problem.

Hon gav mig "låtsas som att du våldtar mig vibbar", Det är dessvärre ingenting jag går igång på.

Du måste vara en avvikelse någonstans om du inte går igång på sådant. Jag tror det är standard nuförtiden att kvinnor gillar att rape playa.
Citera
2023-03-20, 06:55
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Återkom när du varit med om det.

Hej, är det detta stycke du refererar till :

Citat:
Ursprungligen postat av Annikanyfiken
Inte i munnen, men dirty talk gillar jag!

mm det är sexigt att prata dirty när man tar sin kvinna




Relevant att ni talar om vilket kön ni tillhör.

Noterat
Citera
2023-03-22, 13:10
  #392
Medlem
Detta är både en mardröm men också på något sjukt vis en sexfantasi. Delar av den har faktiskt hänt.
Jag och en kille jag älskar väldigt mycket är i ett hus som håller på att brinna ner. Vi är påtända och kåta. Han ler farligt och ser extremt kåt och aggressiv ut. Känner inte igen honom riktigt. Tittar på mig intensivt, han äter upp mig med blicken. Han har bara jeans på sig. Jag står i bara trosor och linne som han river sönder. Han håller ner mina armar hårt, trycker in sin kuk och jag skriker. Det kommer blod. Han får orgasm men fortsätter vilja ha sex. Jag darrar. Min fitta är våt och svullen. Jag blir rädd och han tänder på det och blir bara ännu kåtare. Jag också, fastän att jag inte har kontroll och blir osäker. Han rör överallt på mig, ömsom hårt, ömsom lätt och som att han älskar mig väldigt djupt men också som att han vill att jag ska veta att det gör ont att vara hans älskade. Jag får sedan flera fontänorgasmer och ligger sen på ett bord där han binder fast mig och tatuerar in sitt namn på min högra höft. Jag tatuerade mitt namn några timmar tidigare på hans bröst. Huset brinner nu överallt utom de få kvm vi är på. Jag får inte komma loss, vill inte ens men har panik, och vi möter döden tillsammans. Han stannar kvar för han är inte rädd för elden så mycket som jag är. I slutet är jag lika orädd som honom och vi lägger oss nakna i en mörkröd, mjuk soffa med kuddar överallt och håller om varandra hårt. Båda gråter. Jag stryker min hand över hans huvud och han är lugn och känns nästan som ett litet barn. Vi vet att det snart är slut på helvetet och vi är övertygade om att vi kommer vakna upp till ett nytt, bättre liv tillsammans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback