2025-04-06, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.

Jag har så många sjuka fantasier, men aldrig har det kommit över mig att skada någon. Du borde kanske söka vård?
Citera
2025-04-10, 00:27
Medlem
hela näven ska in
Citera
2025-04-12, 14:55
Medlem
Vill stänga in en 40-50årig kvinna med hennes tonårsdotter 13-18 i ett rum och tvinga dem till sex med att antingen så suger morsan av mig eller så tar jag oskulden på dottern.

Låt säga att dom kommer överens att morsan suger för att bli frisläppta. Jag tar och matar hon med kukn trycker ner den djupt i halsen medans hennes dotter står brevid och andas tungt och med glansiga ögon ser på sin mamma som tar den riktigt djupt och stönar som den horan hon är.

-tycker du inte att din mor är duktig på att suga? frågar jag dottern.
-... hon törs inte svara men kan inte titta undan på det som sker, nästan som hypnostiserad.

sen tar jag ett hårt tag och håret på mamman och matar hon med hela kuken samt trycker in pungen också, det blir för djup för henne och hon spyr ner kuken. jag blir förbannad slår henne över ansiktet och beordrar att hon slickar rent kuken, efter den är rengjord tar jag ett nytt tag och håret och låter kuken glida in och jag ger en riklig laddning med sperma direkt ner i halsen som hon motvilligt sväljer. det kommer lite för mycket så hon hostar upp en del genom näsan som hon sen duktigt låter rinna ner i munnen igen.

efter det så binder jag fast mamman och säger att det satt fint men nu till desserten och river av byxorna på dottern går ner med fingrarna på fittan och känner att den lilla slynan är våt. tar tag i midjan och trycker upp henne mot väggen medans jag knullar henne så skriker mamman att jag ska sluta och ta henne istället, men jag lyssnar inte och fortsätter. dottern är riktigt kåt och kämpar emot så att henes mor inte ska höra hur hon stönar.

nu känner jag att jag ä nära på att komma en andra gång så med ett hårt tag runt nacken på flickan så drar jag hon till hennes mor och vänder på steken särar på skinkorna och trycker upp röven i ansiktet på hennes mor.

Säger till mamman att om hon älskar sin dotter så ser du till att fukta din dotters anal ordentligt med din tunga, mamman gör det motvilligt men noggrant så går hennes tunga runt den lilla analöppningen på dottern, sen så åker den in och ut varsamt tungknullar hon anuset. nu rinner det rikligt med saliv från anuset på dottern så jag trycker in kuken min och ger hon en fin sats med sperma i analen. avslutar med att dra ut kuken ur röven på dottern radar upp henne brevid mamman och låter dom tvätta rent kuken med deras tungor noggrant spottar dem i munnen och låter dom hångla med sperma och en massa saliv framför.

Sen tar vi en dusch tillsammans alla tre klär på oss jag släpper ut dem ger en liten slant som tack och säger att ni kan gå och handla lite nya kläder tackar så mycket och ger dem tel nr mitt för eventuella framtids möten.
Citera
2025-04-12, 23:24
Medlem
PervoMans avatar
Runkar ofta till våldtäktscenen med Monica Beluci i irreversible., den är GROV
Citera
2025-04-15, 21:10
Medlem
Att bli avklippt
Citera
2025-04-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Att bli avklippt

Berätta mer
Citera
2025-07-08, 11:38
Medlem
Att min fetarslade fru blir våldtagen på nakenstrand, i en enslig skog eller liknande... Flera gamla snuskgubbar som bara tar för sig av hennes nakna kvinnokropp och smällfeta hästarsle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in