2025-04-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.

Jag har s mnga sjuka fantasier, men aldrig har det kommit ver mig att skada ngon. Du borde kanske ska vrd?
Citera
2025-04-10, 00:27
Medlem
hela nven ska in
Citera
2025-04-12, 14:55
Medlem
Vill stnga in en 40-50rig kvinna med hennes tonrsdotter 13-18 i ett rum och tvinga dem till sex med att antingen s suger morsan av mig eller s tar jag oskulden p dottern.

Lt sga att dom kommer verens att morsan suger fr att bli frislppta. Jag tar och matar hon med kukn trycker ner den djupt i halsen medans hennes dotter str brevid och andas tungt och med glansiga gon ser p sin mamma som tar den riktigt djupt och stnar som den horan hon r.

-tycker du inte att din mor r duktig p att suga? frgar jag dottern.
-... hon trs inte svara men kan inte titta undan p det som sker, nstan som hypnostiserad.

sen tar jag ett hrt tag och hret p mamman och matar hon med hela kuken samt trycker in pungen ocks, det blir fr djup fr henne och hon spyr ner kuken. jag blir frbannad slr henne ver ansiktet och beordrar att hon slickar rent kuken, efter den r rengjord tar jag ett nytt tag och hret och lter kuken glida in och jag ger en riklig laddning med sperma direkt ner i halsen som hon motvilligt svljer. det kommer lite fr mycket s hon hostar upp en del genom nsan som hon sen duktigt lter rinna ner i munnen igen.

efter det s binder jag fast mamman och sger att det satt fint men nu till desserten och river av byxorna p dottern gr ner med fingrarna p fittan och knner att den lilla slynan r vt. tar tag i midjan och trycker upp henne mot vggen medans jag knullar henne s skriker mamman att jag ska sluta och ta henne istllet, men jag lyssnar inte och fortstter. dottern r riktigt kt och kmpar emot s att henes mor inte ska hra hur hon stnar.

nu knner jag att jag nra p att komma en andra gng s med ett hrt tag runt nacken p flickan s drar jag hon till hennes mor och vnder p steken srar p skinkorna och trycker upp rven i ansiktet p hennes mor.

Sger till mamman att om hon lskar sin dotter s ser du till att fukta din dotters anal ordentligt med din tunga, mamman gr det motvilligt men noggrant s gr hennes tunga runt den lilla analppningen p dottern, sen s ker den in och ut varsamt tungknullar hon anuset. nu rinner det rikligt med saliv frn anuset p dottern s jag trycker in kuken min och ger hon en fin sats med sperma i analen. avslutar med att dra ut kuken ur rven p dottern radar upp henne brevid mamman och lter dom tvtta rent kuken med deras tungor noggrant spottar dem i munnen och lter dom hngla med sperma och en massa saliv framfr.

Sen tar vi en dusch tillsammans alla tre klr p oss jag slpper ut dem ger en liten slant som tack och sger att ni kan g och handla lite nya klder tackar s mycket och ger dem tel nr mitt fr eventuella framtids mten.
Citera
2025-04-12, 23:24
Medlem
PervoMans avatar
Runkar ofta till vldtktscenen med Monica Beluci i irreversible., den r GROV
Citera
2025-04-15, 21:10
Medlem
Att bli avklippt
Citera
2025-04-15, 23:55
Medlem