• 7 275 online
  • 1 175 751 medlemmar
  • 60 653 700 inlägg
2018-03-06, 16:49
Medlem
Paradoxals avatar
Var precis inne på granskning Sveriges Youtube-kanal, kollade runt lite, tog ett kort avbrott. När jag sedan skulle gå tillbaka till videon jag precis kollat på såg jag att inte bara den var borta, utan hela Granskning Sveriges kanal.

Vad tycker ni om att yttrandefrihet snart är ett gammalt koncept i Sverige? Detta kan väl ändå inte ens ni som röstar på V, S och MP på allvar stödja?
Citera
2018-03-06, 16:50
Avstängd
Sjukt!! Jag var nyss inne och lyssnade på dem angående Martin Timell grejen..

Ja den är fan nedstängd!

"Kontot har avslutats eftersom vi har fått flera anspråk från tredje part om upphovsrättsintrång i material som användaren lagt upp."
Citera
2018-03-06, 16:55
Medlem
= Men stackars svenska pojkar som stjäl filmmaterial som andra äger, hotar och hänger ut ska väl för fan inte straffas?

Eller så kan de väl börja att följa lagen? Vad tror ni är mest effektivt om man vill fortsätta att sprida sitt budskap?
Citera
2018-03-06, 17:00
Medlem
Knucklehugss avatar
Den politiska korrekheten vet inga gränser.. Ännu ett bevis på att vi lever i ett skadat samhälle där vi inte får uttrycka som vi vill.
Citera
2018-03-06, 17:02
Medlem
Fabian Fjällings kanal tycks fortfarande vara uppe.
Men han är väl bara en del av GS?

https://www.youtube.com/channel/UCjr...v-xwsEg/videos
Citera
2018-03-06, 17:03
Avstängd
Sen när fan blev det okej att censurera internet?! Orwellian 2k...kom inte med det jävla skitargumentet att "google är ett privat företag och får göra vad dom vill" Google är skynet ffs!!

Bara en sak att göra: bojkotta allt google
Citera
2018-03-06, 17:04
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Gammelmedia drevar för fullt mot GS nu.

Det här är ett av resultaten.
Citera
2018-03-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Var precis inne på granskning Sveriges Youtube-kanal, kollade runt lite, tog ett kort avbrott. När jag sedan skulle gå tillbaka till videon jag precis kollat på såg jag att inte bara den var borta, utan hela Granskning Sveriges kanal.

Vad tycker ni om att yttrandefrihet snart är ett gammalt koncept i Sverige? Detta kan väl ändå inte ens ni som röstar på V, S och MP på allvar stödja?

Når jeg går til You Tube og søger efter granskning Sverige kommer alle tidligere videoer frem.

Kan man i Sverige lukke for en del af you tube, ligesom man i Kina kan lukke for f.eks. Facebook?
Citera
2018-03-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Gammelmedia drevar för fullt mot GS nu.

Det här är ett av resultaten.

Det märks att det är valår.
Citera
2018-03-06, 17:06
Avstängd
https://www.youtube.com/watch?v=eUVls5T8k_o

live här om 3 timmar..dom kommer säkert berätta vad som hänt då
Citera
2018-03-06, 17:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Når jeg går til You Tube og søger efter granskning Sverige kommer alle tidligere videoer frem.

Kan man i Sverige lukke for en del af you tube, ligesom man i Kina kan lukke for f.eks. Facebook?
Men kan du gå in på kanalen "Granskning Sverige" ?
Citera
2018-03-06, 17:07
Medlem
Självklart handlar det inte om upphovsskyddat material. Och även om jag inte håller med i allt de säger så visar detta tydligt vart vi är på väg. Där censur blir vardag och eliten spottar på folket. ja, detta är bara början.
Citera