Var precis inne på granskning Sveriges Youtube-kanal, kollade runt lite, tog ett kort avbrott. När jag sedan skulle gå tillbaka till videon jag precis kollat på såg jag att inte bara den var borta, utan hela Granskning Sveriges kanal.
Vad tycker ni om att yttrandefrihet snart är ett gammalt koncept i Sverige? Detta kan väl ändå inte ens ni som röstar på V, S och MP på allvar stödja?
Sen när fan blev det okej att censurera internet?! Orwellian 2k...kom inte med det jävla skitargumentet att "google är ett privat företag och får göra vad dom vill" Google är skynet ffs!!
Var precis inne på granskning Sveriges Youtube-kanal, kollade runt lite, tog ett kort avbrott. När jag sedan skulle gå tillbaka till videon jag precis kollat på såg jag att inte bara den var borta, utan hela Granskning Sveriges kanal.
Vad tycker ni om att yttrandefrihet snart är ett gammalt koncept i Sverige? Detta kan väl ändå inte ens ni som röstar på V, S och MP på allvar stödja?
Når jeg går til You Tube og søger efter granskning Sverige kommer alle tidligere videoer frem.
Kan man i Sverige lukke for en del af you tube, ligesom man i Kina kan lukke for f.eks. Facebook?
Självklart handlar det inte om upphovsskyddat material. Och även om jag inte håller med i allt de säger så visar detta tydligt vart vi är på väg. Där censur blir vardag och eliten spottar på folket. ja, detta är bara början.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!