2009-05-07, 00:56
Bannlyst
Brukar kolla på det på discovery cahnnel när jag har svårt att somna. Helt okej serie.
Citera
2009-05-07, 00:58
Medlem
Lostkids avatar
Jag är ganska säker på att det rör sig om samma art. Stalin och grabbarna tog nämligen krabbor från kamtjatka och planterade in på nordkusten vid kolahalvön. Nu migrerar krabborna ned och äter upp allt i sin väg, inga fiender har de heller. Det kan sluta i en riktig jävla ekokatastrof om det vill sig illa.
Citera
2009-05-07, 05:32
Medlem
Wittgensteins avatar
Två trådar på samma ämne sammanfogade.

/Mod.
Citera
2009-05-07, 08:29
Medlem
I höstas gick det på Discovery kl 21 på tisdagar, men nu har jag inte sett det på ett tag. Vilken kanal visar det? Jag saknar programmet, det är roligt att se hur de kämpar i höga vågor och isande vindar. Sedan undrar jag hur det gick för Kapten Phil på Cornelia Marie och hans blodpropp i lungan, blev han frisk?
Citera
2009-05-07, 12:48
Medlem
Lostkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
I höstas gick det på Discovery kl 21 på tisdagar, men nu har jag inte sett det på ett tag. Vilken kanal visar det? Jag saknar programmet, det är roligt att se hur de kämpar i höga vågor och isande vindar. Sedan undrar jag hur det gick för Kapten Phil på Cornelia Marie och hans blodpropp i lungan, blev han frisk?
Den går på 6an på söndagar, samt på Discovery HD typ varannan dag lite då och då.
Citera
2009-05-07, 13:25
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Vi har följt serien lite sporadiskt på Discovery.

Det senaste jag såg av Kapten Phil var när han var hemma hos sig. Sönerna kom och han berättade för dem att han var ganska sjuk. Sedan har jag inte sett honom.

Någon som vet mer?
Citera
2009-05-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Någon som vet mer?
Ja, men vill man spoila?

Tar och saxar från min post efter mergen av trådarna.

Angående senaste (USA)
Citera
2009-05-07, 16:46
Medlem
För er som gillar denna serie kan jag tipsa om Ax men; http://en.wikipedia.org/wiki/Ax_Men

Denna serie handlar om skogshuggare och är utformat i samma format som deadliest catch. Skillnaderna är att det är History Channel som sänder avsnitten och kommentatorn är snubben som kommenterade de gamla Cops avsnitten. Det är väl typ det negativa då jag hellre har någon som typ Mike Rowe, men annars tycker jag den är underhållande.

Serien är i mitten av andra säsongen och håller på för fullt. Ett litet tips bara!
Citera
2009-05-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostkid
Den går på 6an på söndagar, samt på Discovery HD typ varannan dag lite då och då.

Fast det på 6an är väl gamla avsnitt?
Citera
2009-05-07, 17:05
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Han klarade sig även om det tydligen var på håret. Får tydligen gå till läkare varje dag för koll och blodförtunnande medicin. Det blir nog inget mera fiske för honom verkar det som. Möjligen om han ändrar livsstil helt så klarar han några år till i livet är mitt tips.
Leva som honom gick när han var 20-30 år, men sedan blir det tyngre. Röker oavbrutet, ingen motion, taskig mathållning, litervis med kaffe och dåligt med sömn. Det är dåliga odds det.

http://www.corneliamarie.com/

Även bröderna Hansen har en egen hemsida

http://www.fvnorthwestern.com/

.
Senast redigerad av OlleViero 2009-05-07 kl. 17:10.
Citera
2009-05-07, 23:24
Medlem
Lostkids avatar
Citat:
Fast det på 6an är väl gamla avsnitt?
Jo det tror jag nog att det är.
Citera
2009-05-31, 15:10
Medlem
Jag kollar på säsongen som går på sexan nu. Vet inte vilken det är. Men dom snackade om att systemet ändrats så att varje båt hade varsin kvot, Så vad fan gör idioterna ute i snöstorm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in