2012-08-04, 11:38
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rv3n
Men det verkar som att Josh har the spirit up och vill få igång båten och allt det. Hoppas att han lyckas, och det verkar som att han inte tänker låta Jake förstöra det, och det är bra!

Josh är ju mest lik farsan och uppträdde mest kaptenlikt när hans far fick kranas av båten, om ni minns det avsnittet. Lugn och samlad som en kapten ska vara när det blåser snålt
Citera
2012-08-04, 21:53
Medlem
BootyLuvs avatar
Enligt en tråd på IMDB ( http://www.imdb.com/title/tt0446809/board/nest/202528208 ) har Elliott Neese, via sin Twitter/Facebook, meddelat att han inte kommer vara med i nästa säsong av Deadliest Catch. Han är sur över hur han framställts osv och nu får det vara nog. Kan inte påstå att jag kommer sakna honom.

Frågan är nu om man törs ta det som en första, försiktig indikation på att det blir en säsong nio. Håller åtminstone tummarna för det.
Citera
2012-08-05, 11:06
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Enligt en tråd på IMDB ( http://www.imdb.com/title/tt0446809/board/nest/202528208 ) har Elliott Neese, via sin Twitter/Facebook, meddelat att han inte kommer vara med i nästa säsong av Deadliest Catch. Han är sur över hur han framställts osv och nu får det vara nog. Kan inte påstå att jag kommer sakna honom.

Frågan är nu om man törs ta det som en första, försiktig indikation på att det blir en säsong nio. Håller åtminstone tummarna för det.

Oh thank GOD.
Citera
2012-09-02, 01:21
Medlem
Heatlys avatar
Har tagit mig igenom sex säsonger av 'Catch nu och är fortfarande helt såld på serien. Tunnt med avsnitt i dom tidigare säsongerna, svårt och få tag på vissa med kassa seeders o dylikt.

Lite tankar kring serien, tycker att Mike Rowe som har After The Catch i S1-S2 är helt underbar, det här jävla fånet Ben Bailey (?) är ju helt jävla förlorad. Vem är denna tönt? Skjut grabben förfan.

Någon annan än jag som verkligen stör mig så jävla hårt på Keith Colburn? Jävla fjant alltså, översittare och så jävla trist och titta på. Fyfan.

Ser självfallet på After The Catch också, och i avsnittet där Kaptenerna får se sig själva bli dubbade, kan vara ett av dom absolut roligaste klippen jag har sett, ever. Skrattade så jag gråt, helt sjukt så underhållande haha.

Hoppas starkt på att det blir yttligare en säsong så man hinner kolla tillsammans med serien. Tycker serien är en absolut one-hit wonder, men kan förstå att man lessnar starkt på kamorerna.
Citera
2012-09-03, 17:36
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nu har jag inte jag följt den här serien,utan bara sett nåt avsnitt då och då, men helt klart sevärd av det jag har sett.

Men ska man vara med i en serie på tv så är det kanske inte så bra att hålla på råna banker samtidigt, nån kan ju faktist känna igen en.

http://www.cbsnews.com/blogs/2010/01/04/crimesider/entry6053079.shtml

9 och ett halvt år fick han för sina bankrån, rätt lindrigt ändå för att vara i USA kan man tycka.

http://content.usatoday.com/communities/entertainment/post/2010/05/deadliest-catch-deckhand-sentenced-to-prison/1
Citera
2012-09-19, 14:22
Medlem
NigelMansells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
9 och ett halvt år fick han för sina bankrån, rätt lindrigt ändå för att vara i USA kan man tycka.

http://content.usatoday.com/communities/entertainment/post/2010/05/deadliest-catch-deckhand-sentenced-to-prison/1

Fyfan detta hade man ingen aning om!

Vet någon när de börjar sända season 9?
Citera
2012-11-07, 12:06
Avstängd
XtraXs avatar
Såg dubbelavsnittet på discovery igår, jävlar vad Jake Harris såg sliten ut mot slutet vid bröllopet. "Meth is one helluva drug".
Citera
2012-11-07, 13:14
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigelMansell
Vet någon när de börjar sända season 9?
Hittade följande:
Citat:
On October 17th 2012, the 9th season of Deadliest Catch was announced and filming has officially begun. Season 9 is set to air in April 2013.
Citera
2012-11-07, 22:56
Medlem
NigelMansells avatar
Citat:
Hittade följande:

Tack så mycket. Är sjukt taggad!
Citera
2013-02-19, 21:03
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Hittade följande:

Tusen tack!!!

Jag gillar verkligen serien, den enda som jag stör mig på är Elliot!!! Jag hoppas att hans jävla skrov sjunker och han inte hinner ut ur styrhytten.
Citera
2013-02-20, 16:19
Medlem
shws avatar
Nya säsongen börjar i April och wikipedia listar dessa båtar;

Cape Caution med Kapten Wild Bill Wichrowski
Northwestern med Kapten Edgar Hansen
Saga med Kapten Elliot Neese
Seabrooke med Kapten Scott Campbell
Timebandit med Kapten Jonathan/Andy Hillstrand

Spontana tankar:

* Why ny båt, Wild Bill? Ägde inte han den förra?
* Hoppas att Sig är med på båten iallafall, kommer sakna honom även fast jag gillar Edgar.
* Hade hoppats att Elliot skulle hålla sig borta. Hade mycket hellre sett Wizard fastän jag avskyr Keith.
* Seabrooke... well, meh.
* Thank god for Time Bandit.
Citera
2013-04-17, 20:22
Medlem
TinTims avatar
Äntligen årets TV händelse igång ser ut att bli en intressant säsong. Saga ser tämligen risig ut, undrar hur den kommer att klara en storm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in