2010-02-10, 16:52
Medlem
KillerMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marry
Gör inte alla det?

Nä vissa lever på snus och öl
Citera
2010-02-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillerMonkey
Nä vissa lever på snus och öl

Jag syftade på dom i serien
Citera
2010-02-10, 17:01
Medlem
largemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Är det Phil som enbart lever på cigg och kaffe under serien?

och energidrycker.
Citera
2010-02-10, 17:07
Medlem
KillerMonkeys avatar
Jaha okej

Tillbaka till ämnet då. Vem tror ni kommer att ta över som kapten efter Phil?

Tror ni Murray kommer att ta över som kapten direkt och att han som behålls som kapten? Eller tror ni någon av sönerna Jake eller Josh får bli kapten på en gång? Vilken utav dem i så fall?

Jag personligen tror att Murray kommer att få vara kapten åtminstone något år framöver men att någon av sönerna efter några fler års erfarenhet kommer att ta över som kapten på båten. Kanske de gör som på Time bandit att båda är kaptener?

Om någon av sönerna blir kapten så tror jag att det blir Josh även ifall Jake har längre erfarenhet. Detta baserat på att Jake verkar trivas bättre att jobba på däck medans Josh verkar hellre hänga uppe i kaptenshytten.
Citera
2010-02-10, 17:08
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av largeman
och energidrycker.
Ja eller hur!
När hans son ska ner och hämta fler red bull åt honom: "Han har druckit 64 redbull på två dagar, detta kan inte sluta lyckligt"... Något i den stilen.

R.I.P! Redigt gooo gubbe!
Citera
2010-02-10, 17:16
Medlem
0rcids avatar
inte oväntat men så jäkla trist
R.I.P Phil.

tror inte sönerna tar över än, tror de är för unga och "okunninga". Murray tar nog över rodret ett tag.

googlade lite och såg att nån polare (ray)till phil hoppade in som skipper när han fick stroken...vi får väl se vem som blir kapten på skutan...läste att phil blev kapten redan 21år gammal så leva som han gjort i 32 år är inte så konstigt att det slutade som det gjorde
Senast redigerad av 0rcid 2010-02-10 kl. 17:26.
Citera
2010-02-10, 17:41
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Är det Phil som enbart lever på cigg och kaffe under serien?
Jo, han verkar inte äta speciellt mycket annat. Men en annan god kandidat till att få problem med sin hälsa verkar vara Sig Hansen, han verkar ju röka konstant och aldrig lämna stolen frivilligt.
Citera
2010-02-10, 18:16
Medlem
0rcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Jo, han verkar inte äta speciellt mycket annat. Men en annan god kandidat till att få problem med sin hälsa verkar vara Sig Hansen, han verkar ju röka konstant och aldrig lämna stolen frivilligt.

jo du..han är nog på god väg han med
Citera
2010-02-10, 19:33
Medlem
Krackels avatar
Tråkig nyhet, en av dom stora personligheterna i serien!

R.I.P.
Citera
2010-02-10, 20:39
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Nu har jag inte jag följt den här serien,utan bara sett nåt avsnitt då och då, men helt klart sevärd av det jag har sett.

Men ska man vara med i en serie på tv så är det kanske inte så bra att hålla på råna banker samtidigt, nån kan ju faktist känna igen en.

http://www.cbsnews.com/blogs/2010/01/04/crimesider/entry6053079.shtml
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2010-02-10 kl. 20:41.
Citera
2010-02-10, 20:45
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nu har jag inte jag följt den här serien,utan bara sett nåt avsnitt då och då, men helt klart sevärd av det jag har sett.

Men ska man vara med i en serie på tv så är det kanske inte så bra att hålla på råna banker samtidigt, nån kan ju faktist känna igen en.

http://www.cbsnews.com/blogs/2010/01/04/crimesider/entry6053079.shtml

Det kunde jag aldrig tro om honom. Men men skenet bedrar, var en lat och omständig Greenhorn det där. Han kom i konflikt med sin kapten mer än en gång under programmet.
Citera
2010-02-10, 23:05
Medlem
Söndergasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Kapten Phil Harris är död
http://www.tmz.com/

Jävligt synd Han och Sig var/är favoriterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in