2010-02-11, 01:08
Medlem
Flamsans avatar
kapten Phil hade haft minst en blodpropp tidigare, och visste att hans hälsa inte var den bästa.
Han dog av en stroke, och en stroke kan vara antingen en blodpropp eller en blödning. Och senast jag läste om hans hälsa så gick han på blodförtunnande medel.

Bättre för honom att dö medan han gjorde vad han älskade än att han hade gått i land och pensionerat sig.
Citera
2010-02-11, 13:33
Bannlyst
Tänkte bara komma in och kondolera. Phil verkade vara en bra man.
Citera
2010-02-12, 03:48
Medlem
degen123s avatar
Rip
Citera
2010-04-14, 11:27
Medlem
Ett_Jävla_Bis avatar
Vad fan har hänt med den här serien egentligen, har de börjat med manus?
Senaste avsnittet är så jävla fejkat att man börjar undra om de bytt genre från dokumentär till spelfilm.
Fiskar de ens på riktigt längre eller sitter de och guppar i någon hollywoodstudio?
Citera
2010-04-14, 19:38
Medlem
saha_uniteds avatar
Tänkte precis på samma sak. Såg ut som någon jävla såpopera när dom stod och babblade vid vraket om Keith. Trodde Phil redan hade dött när de började filma denna säsong men fel hade jag. Undrar om hans död är med under säsongen?
Citera
2010-04-15, 21:17
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saha_united
Tänkte precis på samma sak. Såg ut som någon jävla såpopera när dom stod och babblade vid vraket om Keith. Trodde Phil redan hade dött när de började filma denna säsong men fel hade jag. Undrar om hans död är med under säsongen?

Jag hade inga problem med öppningen, det där med brasan har förekommit i andra säsong. Antingen det eller när dom sitter i en bar och slår vad. Men jag stör mig nåt så fruktansvärt på den där jävla Keith, människan är helt flängd i skallen. Just nu är han den som drar ner programmet!
Citera
2010-04-15, 21:23
Medlem
RetroPixels avatar
påminn mig, vem av dom är keith?
är det han på wizard?
Citera
2010-04-15, 21:34
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
påminn mig, vem av dom är keith?
är det han på wizard?

Just han är det! Behandlar folk som skit, gapar och skriker för att i nästa stund grina som en liten tjej! En riktig drama queen är han!
Citera
2010-04-22, 00:50
Medlem
Sufferstreams avatar
Keith är en riktig jävla psykopat, synd att inte kaptenerna stompade honom och kasta han på brasan.

Fast bråken gör ju serien lite extra kul.
Citera
2010-04-23, 14:36
Medlem
nncs avatar
Jake Harris har hamnat i blåsväder:

http://www.people.com/people/article/0,,20363075,00.html
Citera
2010-04-26, 19:04
Avstängd
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Keith är en riktig jävla psykopat, synd att inte kaptenerna stompade honom och kasta han på brasan.

Fast bråken gör ju serien lite extra kul.

Nära i säsong 6.....
Citera
2010-05-06, 20:37
Medlem
SphinxXs avatar
men det där bråket mellan keith o johnatan, Visst fan säger John ngt om att Keith typ dödade sin brorsa varpå Keith tänder till riktigt ordentligt? Eller är det jag som hört lite fel? Va e det för historia, missat ngt känner jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in