2009-07-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Den enda serie jag följer slaviskt. Har inte missat ett enda avsnitt hittills.

Jag har nog sett alla avsnitt som sänts i Sverige. Men jag har ingen koll på hur många säsonger det är.

Vilken säsong är dom inne på i Amerikat?

.
Citera
2009-07-23, 14:40
Medlem
Dweezil78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jag har nog sett alla avsnitt som sänts i Sverige. Men jag har ingen koll på hur många säsonger det är.

Vilken säsong är dom inne på i Amerikat?

.

5:e
Citera
2009-07-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nnc
Lustigt att du skulle säga det, för senaste avsnitten fick Hillstrands att sjunka lite i mina ögon (se spoiler #1) samtidigt som min respekt för Sig och de övriga växte (se spoiler #2).

Spoiler #1
Spoiler #2

Senaste avsnittet (ep 15 säsong 5) kom ut som torrent igår, så jag antar att amerikanska Discovery Channel sänder det på tisdagkvällar.
Sant, fast det var ju en något mer radikal händelse också.

Jag förstår varför de gav Russel kicken istället för Mike, han verkar helt klart vara en bättre arbetare även om han är rätt självgod, men det var ju Russel också. Åandrasidan hade dem väl hyrt in någon tjockis för några avsnitt sedan, fast han kanske var mekaniker? Kunde ju kickat han istället isf.

Längtar till nästa vecka fan, den där orkanen verkar bli ett jävla helvete.
Citera
2009-07-24, 10:29
Medlem
Brukade alltid bli så att man såg på det på söndagarna när man låg och var bakis... ^^

Kollade också på en serie som följer lastbilschaffisarna som kör på fruset vatten, kommer inte ihåg vad det heter dock.:P
Citera
2009-08-04, 02:35
Medlem
Grymt bra serie, följer den slaviskt också. Kul att vissa har rötter i Sverige.
Avsnitt 14 denna säsong, Bitter Tears var riktigt bra, sorgligt till tusen och visade kamratskapen på ett verkligen bra sätt.

Letat som en dåre efter låten de spelade i slutet av avsnittet, Father find me now med The Coal Men men inte hittat någon mp3, fanns bara på youtube. Någon som besitter den? Älskar låten, skönt Springsteen-sound som är min husgud.

Annars kan jag rippa ur den ur avsnittet till mp3, blir lite kass kvalitet men fullt godkänt, gjort det med andra låtar som inte funnits tillgång till. Pma om någon vill ha.
Citera
2009-09-25, 01:08
Medlem
dom avsnitt som går nu på tisdagar kl 22 vilket år är dom inspelade?.
Citera
2009-09-28, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
dom avsnitt som går nu på tisdagar kl 22 vilket år är dom inspelade?.

tror de spelades in i vintras..
Citera
2009-09-28, 18:40
Medlem
Carburators avatar
Såg något i somras som var inspelat i februari i år. tycker det är en riktigt underhållande serie. Skulle börja någon ny serie nu på Discovery Channel om oljeborrare.
Citera
2009-09-28, 19:14
Medlem
Apppes avatar
Grym serie fan va dom tjänar pengar tror dom sa i något avsnitt att det drog in 2milj $ på 3 månader om jag inte minns fel
Citera
2009-11-04, 21:56
Medlem
Deadliest catch/Dödlig fångst är ju bara BÄST!
Citera
2009-11-15, 17:53
Medlem
Brottweilers avatar
Någon som vet om det ska spelas in en säsong nummer 6?
Citera
2009-11-15, 19:37
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottweiler
Någon som vet om det ska spelas in en säsong nummer 6?

Dom är ute i Berings hav och filmar, det är ju King Crab säsong nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in