• 2
  • 3
2018-03-02, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirkusjapan
Har ångest varje dag nu för tiden. Är orolig och nervös inför varenda arbetsdag och det tar verkligen på krafterna. Ältar detta hela dagarna i huvudet och allt jag vill göra är att gräva ner mig. Äter bra och tränar regelbundet och det hjälper för stunden men inget långvarigt.

Ser ingen lösning, varken terapi eller ssri hjälper mot detta och det börjar kännas ganska så hopplöst. Finns liksom inga alternativ då man måste ha mat på bordet så det känns som att man helt enkelt måste vänja sig vid detta helvete.

Funderar på att byta jobb men jag vet hur svårt det är att skaffa ett och jag har ingen aning om vad som skulle passa mig då jag inte har några större intressen.

Så ja, mitt liv skriker hopplöshet just nu och jag skulle vilja höra era historier ni som har varit eller är i liknande situation. Hur kommer man ur detta?

Ta dig till psyket och checka ut piller.
Citera
2018-03-03, 04:07
Medlem
Ola81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirkusjapan
Hur kommer man ur detta?
Lycka till.
Citera
2018-03-03, 22:37
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Kan själv känna en ångest som kommer över en ibland och man känner olust till saker.. Folk vill muntra upp en och säga att det blir bättre fast ibland känns det nästan bara lite sämre då.. Ville bara skriva av mig lite..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in