2018-08-20, 17:01
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Problemet är ju att allt dom gör är att spy. Hade det funnits några lösningar istället så kanske vi hade sett dom ta fart hela vägen till månen och förbi?
Den enda lösningen är att de inser att samhället inte kommer servera dem sex och att de arbetar med sig själva, eftersom det är den enda läsningen. Vilket de inte verkar fatta.
Citera
2018-08-20, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den enda lösningen är att de inser att samhället inte kommer servera dem sex och att de arbetar med sig själva, eftersom det är den enda läsningen. Vilket de inte verkar fatta.

Då får nog feminister fortsätta fundera kring vart alla riktiga män tog vägen. Jag förstår.. Dom där hungriga småhundarna ni har runt er är ju inte mkt att hänga i granen.
Citera
2018-08-20, 17:09
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:

Nu kom du äntligen fram till en konkret lösning på problemet och det lustiga är att jag skulle sätta samma ord på det.
Citera
2018-08-20, 17:10
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Då får nog feminister fortsätta fundera kring vart alla riktiga män tog vägen. Jag förstår.. Dom där hungriga småhundarna ni har runt er är ju inte mkt att hänga i granen.
Finns ”riktiga” män överallt. Det är du som tar upp bristen av dem, inte jag.
Citera
2018-08-20, 17:13
Bannlyst
Citat:
Finns ”riktiga” män överallt. Det är du som tar upp bristen av dem, inte jag.

Den var bra! Men som sagt. Det är inte jag som är problemet
Citera
2018-08-20, 17:20
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Den var bra! Men som sagt. Det är inte jag som är problemet
Vad pratar du om?
Citera
2018-08-20, 17:23
Bannlyst
Citat:
Vad pratar du om?

Oroa dig inte för det. Jag utövar bara min rätt till självförsvar.
Citera
2018-08-20, 17:33
Medlem
Citat:
Elliott rodgers situation, feminismens påverkan på mäns beteende. Och en uppmaning att ta er i kragen.
Elliot Rodgers var en j-la pissluffare, fullständigt störd i huvet.
Citera
2018-08-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Tekniken är bättre än kvinnor. Nu är frågan hur kommer det sig att män väljer teknik före kvinnor?

För, fortfarande så är det kvinnan som väljer mannen inte tvärtom när det gäller att bli en familj. Varför välja teknik före kvinnan? Kan det vara så (hemsk tanke) att tekniken bidrar mer för mannen än vad kvinnan kan bidra med?

Finns det tillräckligt med Amish kvinnor för att täcka behovet av män som vill joina Amish rörelsen?
Det tror jag, kvinnor vill nog inte helst ligga runt. De flesta kvinnor vill ha en fast partner, kvinnor får inte ut något av ONS.
Citera
2018-08-20, 18:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Det är snarare så att dessa s.k. incels faktiskt själva lider av ett sorts prinsessyndrom, eller rättare sagt prinssyndrom. Så jag tycker det är ganska missvisande att använda dem som ett led i beviset på feminismens skadlighet. Den är så uppenbar ändå, man behöver inte referera till dessa aspiga incelmongon.
Men du, vad är det jag säger? Incels är en produkt av feminismen! Alla feminister lider av princessasyndromet, och Elliot Rodger är bara den manliga motsvarigheten till feministerna. Same shit, different gender. Klart som fan Elliot Rodger led av prinssyndromet. Skillnaden är att om Elliot Rodger hade haft exakt samma gener, utseende och intelligens/personlighet, men saknat en Y-kromosom, då hade hen fått hur mycket kuk som helst bara så där på beställning.

Tror du på fullaste allvar att om Elliot Rodger, låt oss ponera här att han inte var en kvinna, exakt samma personlighet och utseende som han hade, men istället fick en massa fitta hela tiden, tror du att han hade kört en incel spree då? Det är ju ganska uppenbart att han inte hade gått och dödat folk av ren sexuell frustration i ett sådant läge, eftersom han inte hade varit sexuellt frustrerad till att börja med.

Alla incels går som sagt inte runt och dödar, men ju större incelpopulationen blir, vilket som sagt helt och hållet beror på feminismen och inget annat, desto fler incelterrorister kommer vi att få i samhället. Förr eller senare måste vi helt enkelt vara ärliga mot oss själva och beskylla feminismens princessasyndrom, att fula kvinnor helt enkelt får sluta vara så kräsna och börja knulla med killarna de kanske inte tycker är så attraktiva, så att dessa incels lugnar ner sig.

Citat:
Det är inte alls säkert att dessa incelmongon hade fått nån kvinna 1859 heller, tala med riktigt gamla människor och de kan berätta ett och annat om att knäppgökar minsann alltid funnits och ungkarlar med.
Givetvis har det alltid funnits och kommer alltid finnas, incelmongon. Men det handlar om antal, och feminismen är den största bidragande faktorn till att incelmongon ökar. Att hävda något annat och försöka rentvå feminismen från dess oundvikliga inceleffekt, är liksom bara politisk korrekthet och ett dåligt försvar av feminismen.

Förr i tiden på 1800-talet osv, var incelpopulationen kanske en 5% av den manliga befolkningen, kanske till och med mindre. Men idag lär den vara mycket högre, och om feminismen fortsätter så här, lär det bli allvarliga problem i framtiden med sexuellt frustrerade män.

Citat:
Visst, om det bara blir 5% som får ligga då kommer vi ha ett stort problem, men så kommer det inte bli. Och även om det blir så, ja då kommer ju revolutionen som ett brev på posten - problem solved.
Hur vet du att det inte kommer bli så? Och innan den revolutionen börjar, kommer det att vara en massa incelterrorister som går och kör murder sprees här och där.

Citat:
Men som sagt, i princip alla snygga tjejer jag känner är tillsammans med ganska fula och töntiga meskillar. Vet till och med en dvärg som har en ganska snygg donna.
Så är det, kvinnor har dålig smak. Det är mycket vanligt att supersnygga tjejer är ihop med asfula killar (inte helt ovanligt också, är de ihop med zoomalier). Men faktum är att feminismen är den primära boven till att en allt mer växande grupp män blir 40-åriga oskulder, och detta kommer att urarta i mycket allvarliga samhällsproblem så småningom, och vi har bara sett början på detta nu med Elliot Rodger och hans copycats.

Citat:
Har du själv problem med att hitta en tjej och vad tror du det i såna fall beror på?
Nejdå, oroa dig inte Jag knullade för första gången när du var i blöjor.

Som sagt, jag är intresserad av stabilitet och ett stabilt samhälle, och detta är ett allvarligt samhällsproblem på ungefär samma sätt som att det inte ligger i miljardärens intresse, att omringas av en alltför fattig befolkning. Visst, miljardären kan börja snacka libertarianska och gnälla över "taxation is theft", "property is freedom" osv dagarna i ända när han tycker att skatterna har blivit för höga, men blir det en alltför stor urfattig befolkning samtidigt som miljardären har allt, ja då kommer de fattiga att skita i oskrivna regler och lagar, och plundra miljardären till slut. Detta är ganska basic liksom.

Samma sak gäller här: ju fler män det är som inte får knulla (urfattiga), medan en minoritet män får belägra alla honor (miljardärerna), desto fler män kommer att spåra ur av all sexuell frustration, joina incelklubben eller islamoterrorismen, och börja döda folk till höger och vänster. Detta gör de av ren ilska över att ha blivit uteslutna från genpoolen. Det säger ju sig självt liksom, att 3.499 miljarder män inte kommer acceptera att 1 miljon män får knulla hela tiden medan de själva får bara stå där och titta på.

Share the wealth, share the pussy, less problems.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-08-20 kl. 18:42.
Citera
2018-08-20, 20:15
Medlem
Till EliasAlucard:

Ingen kvinna är skyldig att ha sex med någon hon inte attraheras av. Hur hade du tänkt lösa problemet? Ska vi dela ut kvinnor som varit singlar i X tid till dessa ensamma singelmän? Männen får väl gilla läget och lära sig strategier för att hantera sin situation eller helt enkelt ligga med prostituerade. Då får dom ju också vad dom vill ha bara dom betalar.
Citera
2018-08-20, 20:37
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Men du, vad är det jag säger? Incels är en produkt av feminismen! Alla feminister lider av princessasyndromet, och Elliot Rodger är bara den manliga motsvarigheten till feministerna. Same shit, different gender. Klart som fan Elliot Rodger led av prinssyndromet. Skillnaden är att om Elliot Rodger hade haft exakt samma gener, utseende och intelligens/personlighet, men saknat en Y-kromosom, då hade hen fått hur mycket kuk som helst bara så där på beställning.

Tror du på fullaste allvar att om Elliot Rodger, låt oss ponera här att han inte var en kvinna, exakt samma personlighet och utseende som han hade, men istället fick en massa fitta hela tiden, tror du att han hade kört en incel spree då? Det är ju ganska uppenbart att han inte hade gått och dödat folk av ren sexuell frustration i ett sådant läge, eftersom han inte hade varit sexuellt frustrerad till att börja med.

Alla incels går som sagt inte runt och dödar, men ju större incelpopulationen blir, vilket som sagt helt och hållet beror på feminismen och inget annat, desto fler incelterrorister kommer vi att få i samhället. Förr eller senare måste vi helt enkelt vara ärliga mot oss själva och beskylla feminismens princessasyndrom, att fula kvinnor helt enkelt får sluta vara så kräsna och börja knulla med killarna de kanske inte tycker är så attraktiva, så att dessa incels lugnar ner sig.

Givetvis har det alltid funnits och kommer alltid finnas, incelmongon. Men det handlar om antal, och feminismen är den största bidragande faktorn till att incelmongon ökar. Att hävda något annat och försöka rentvå feminismen från dess oundvikliga inceleffekt, är liksom bara politisk korrekthet och ett dåligt försvar av feminismen.

Förr i tiden på 1800-talet osv, var incelpopulationen kanske en 5% av den manliga befolkningen, kanske till och med mindre. Men idag lär den vara mycket högre, och om feminismen fortsätter så här, lär det bli allvarliga problem i framtiden med sexuellt frustrerade män.

Hur vet du att det inte kommer bli så? Och innan den revolutionen börjar, kommer det att vara en massa incelterrorister som går och kör murder sprees här och där.

Så är det, kvinnor har dålig smak. Det är mycket vanligt att supersnygga tjejer är ihop med asfula killar (inte helt ovanligt också, är de ihop med zoomalier). Men faktum är att feminismen är den primära boven till att en allt mer växande grupp män blir 40-åriga oskulder, och detta kommer att urarta i mycket allvarliga samhällsproblem så småningom, och vi har bara sett början på detta nu med Elliot Rodger och hans copycats.

Nejdå, oroa dig inte Jag knullade för första gången när du var i blöjor.

Som sagt, jag är intresserad av stabilitet och ett stabilt samhälle, och detta är ett allvarligt samhällsproblem på ungefär samma sätt som att det inte ligger i miljardärens intresse, att omringas av en alltför fattig befolkning. Visst, miljardären kan börja snacka libertarianska och gnälla över "taxation is theft", "property is freedom" osv dagarna i ända när han tycker att skatterna har blivit för höga, men blir det en alltför stor urfattig befolkning samtidigt som miljardären har allt, ja då kommer de fattiga att skita i oskrivna regler och lagar, och plundra miljardären till slut. Detta är ganska basic liksom.

Samma sak gäller här: ju fler män det är som inte får knulla (urfattiga), medan en minoritet män får belägra alla honor (miljardärerna), desto fler män kommer att spåra ur av all sexuell frustration, joina incelklubben eller islamoterrorismen, och börja döda folk till höger och vänster. Detta gör de av ren ilska över att ha blivit uteslutna från genpoolen. Det säger ju sig självt liksom, att 3.499 miljarder män inte kommer acceptera att 1 miljon män får knulla hela tiden medan de själva får bara stå där och titta på.

Share the wealth, share the pussy, less problems.
Elliot Rodger var ett bortskämt mansbarn född med silversked i röven. Han väntade sig att kvinnor skulle serveras till honom precis som allt annat i livet. Hans ”följare” sitter och hotar kvinnor på nätet för att känna sig ”mäktiga”. Inget Av detta är feministers ansvar eller fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in