2018-02-26, 11:52
Medlem
Man kan ju garva åt dem, men om man själv hamnar i en sextorkeperiod så får man ju en del störda funderingar. Så då kan man kanske föreställa sig genom att tänka "Jaha sådär störd var jag när jag inte hade fått ligga på tre månader, hur hade jag själv vart efter tre år? Tio år?"
Citera
2018-02-26, 12:49
Medlem
Många lider av autism eller svår utvecklingsstörning. Förstår faktiskt deras frustration eftersom de har fötts med fel genetiska förutsättningar helt enkelt.

99% av neurotypiska män kan få tjejer ifall de har ett jobb och lägenhet. Men inte ens det krävs ju då man ser många manliga kriminella och missbrukare få en drös med tjejer efter sig.

Män oavsett hur fula de är, kommer alltid få tjejer. Det krävs lite ekonomiska resurser eller en personlighet man kan slipa på. Fula tjejer kommer aldrig locka män att stanna kvar långsiktigt, eftersom fula tjejer oftast agerar reserv tills mannen har hittat sin drömtjej. Trots det ser vi inga kvinnliga incels organisera sig på samma sätt, vilket tyder på att män generellt har väldigt svagt psyke.
Citera
2018-02-26, 12:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Man kan ju garva åt dem, men om man själv hamnar i en sextorkeperiod så får man ju en del störda funderingar. Så då kan man kanske föreställa sig genom att tänka "Jaha sådär störd var jag när jag inte hade fått ligga på tre månader, hur hade jag själv vart efter tre år? Tio år?"
Det är uppenbart att människor behöver inte bara sex men fysisk beröring. Kolla på schimpanser(tror jag det är) som går så långt att dom blir våldsamma om dom inte får näring speciellt under unga år. Eftersom vi män är såpass civiliserade och kan stå över att bli så våldsamma som schimpanser blir det svårt för andra att se att åratal med isolering skapar massor av negativa tankar och känslor under ytan. Så blir det inte för kvinnor för dom kan gå utan sex i åratal och inte bry sig nämnvärt.

Garva är nog ingen bra idé utan det är bättre man försöker visa förståelse eller inte jävlas åtminstone.
Citera
2018-02-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är uppenbart att människor behöver inte bara sex men fysisk beröring. Kolla på schimpanser(tror jag det är) som går så långt att dom blir våldsamma om dom inte får näring speciellt under unga år. Eftersom vi män är såpass civiliserade och kan stå över att bli så våldsamma som schimpanser blir det svårt för andra att se att åratal med isolering skapar massor av negativa tankar och känslor under ytan. Så blir det inte för kvinnor för dom kan gå utan sex i åratal och inte bry sig nämnvärt.

Garva är nog ingen bra idé utan det är bättre man försöker visa förståelse eller inte jävlas åtminstone.

Nu tror inte jag ett skit på att människor måste få fysisk beröring. Jag har levt ensam i perioder (perioderna har varit på ett par år) utan fysisk beröring eller sex när jag bott och jobbat hårt utomlands. Inte fan har jag då dampat ur eller suttit och lipat och hatat på tjejer för det.
När jag väl kännt att jag haft tid för relationer igen så har jag helt sonika gett mig ut i livet och på ett socialt öppet sätt träffat massor med människor och kvinnor, hur lätt som helst. Visst har jag ibland åkt på nitar och nekanden men det är bara att skita i det, lära sig av bakslaget och närma sig andra kvinnor och människor i olika situationer och miljöer. Dert handlar mest om humor och social kompetens, det kan alla utan bokstavskombinationer lära sig. Till och med ett fyrtorn på 202 som jag får kvinnor, och jag har en massa ärr och skavanker men det hindrar inte mig från att charma kvinnor. Jag är fan inte bildskön någonstans, men å andra sidan så ser man att jag levt ett händelserikt liv, det ger nog en del karaktär.
Citera
2018-02-26, 13:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Nu tror inte jag ett skit på att människor måste få fysisk beröring. Jag har levt ensam i perioder (perioderna har varit på ett par år) utan fysisk beröring eller sex när jag bott och jobbat hårt utomlands. Inte fan har jag då dampat ur eller suttit och lipat och hatat på tjejer för det.
När jag väl kännt att jag haft tid för relationer igen så har jag helt sonika gett mig ut i livet och på ett socialt öppet sätt träffat massor med människor och kvinnor, hur lätt som helst. Visst har jag ibland åkt på nitar och nekanden men det är bara att skita i det, lära sig av bakslaget och närma sig andra kvinnor och människor i olika situationer och miljöer. Dert handlar mest om humor och social kompetens, det kan alla utan bokstavskombinationer lära sig. Till och med ett fyrtorn på 202 som jag får kvinnor, och jag har en massa ärr och skavanker men det hindrar inte mig från att charma kvinnor. Jag är fan inte bildskön någonstans, men å andra sidan så ser man att jag levt ett händelserikt liv, det ger nog en del karaktär.
Jo jag skrev att vi kan stå över och inte löpa amok generellt sett men tack för kneejerk-blogginlägg. Det ska noteras och arkiveras
Citera
2018-02-26, 13:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Men sexuell frustration är på riktigt. Jag blir arg om jag inte får ligga på en vecka. Om jag går längre börjar det fuck with my head. Jag förstår om nån blir galen efter ett år utan sex.

2) Jag förstår inte varför kvinnor går utan sex. Men jag förstår varför män börjar skicka dick pics och ber kvinnor titta på när de runkar.

3) Många människor behöver sex för att fungera normalt. Så det är inget konstigt att incels är lite galna. Jag skulle själv göra en massa creepy saker om jag var i deras situation.
Citera
2018-02-26, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccbyme
Stämmer i nutid också, 50% mer män än kvinnor som är barnlösa vid 55 år (I Norge är det 66% mer män, 25% barnlösa män vs 15% kvinnor).
Med det sagt så får ju en majoritet ändå barn, så det är ju inte direkt 1:2 fördelning just nu, men samtidigt verkar traditionella äktenskap på väg ut så denna temporära balans lär snart återgå till det 'naturliga'.

Även om det skulle vara sant, hur bevisar det då att alla dessa barn är avkommor till samma grupp män? Hur många av dem är till exempel adopterade?
Citera
2018-02-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jo jag skrev att vi kan stå över och inte löpa amok generellt sett men tack för kneejerk-blogginlägg. Det ska noteras och arkiveras

Vad är ett kneejerk-blogginlägg för något?
Citera
2018-02-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men sexuell frustration är på riktigt. Jag blir arg om jag inte får ligga på en vecka. Om jag går längre börjar det fuck with my head. Jag förstår om nån blir galen efter ett år utan sex.

2) Jag förstår inte varför kvinnor går utan sex. Men jag förstår varför män börjar skicka dick pics och ber kvinnor titta på när de runkar.

3) Många människor behöver sex för att fungera normalt. Så det är inget konstigt att incels är lite galna. Jag skulle själv göra en massa creepy saker om jag var i deras situation.

1) Då har du ingen självkontroll

2) Samma som 1

3) Då är du en incel.
Citera
2018-02-26, 18:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Då har du ingen självkontroll

2) Samma som 1

3) Då är du en incel.

1) Det är naturligt att man försöker få ligg när man är kåt?

3) incel är när man inte kan få sex. Som kvinna kan jag alltid få nån sorts sex så jag kan inte vara incel.
Citera
2018-02-26, 18:49
Medlem
Citat:
1) Det är naturligt att man försöker få ligg när man är kåt?

3) incel är när man inte kan få sex. Som kvinna kan jag alltid få nån sorts sex så jag kan inte vara incel.

1) Det är en prioriteringsfråga, om man prioriterar elitidrott före sex så avstår man med glädje.

3) Alla kan få nån sorts sex. Du är incel eftersom du skulle dampa loss om du inte fick sex.
Citera
2018-02-26, 19:11
Medlem
Citat:

Du sa att kvinnor inte vill ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in