Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Det är uppenbart att människor behöver inte bara sex men fysisk beröring. Kolla på schimpanser(tror jag det är) som går så långt att dom blir våldsamma om dom inte får näring speciellt under unga år. Eftersom vi män är såpass civiliserade och kan stå över att bli så våldsamma som schimpanser blir det svårt för andra att se att åratal med isolering skapar massor av negativa tankar och känslor under ytan. Så blir det inte för kvinnor för dom kan gå utan sex i åratal och inte bry sig nämnvärt.
Garva är nog ingen bra idé utan det är bättre man försöker visa förståelse eller inte jävlas åtminstone.
Nu tror inte jag ett skit på att människor måste få fysisk beröring. Jag har levt ensam i perioder (perioderna har varit på ett par år) utan fysisk beröring eller sex när jag bott och jobbat hårt utomlands. Inte fan har jag då dampat ur eller suttit och lipat och hatat på tjejer för det.
När jag väl kännt att jag haft tid för relationer igen så har jag helt sonika gett mig ut i livet och på ett socialt öppet sätt träffat massor med människor och kvinnor, hur lätt som helst. Visst har jag ibland åkt på nitar och nekanden men det är bara att skita i det, lära sig av bakslaget och närma sig andra kvinnor och människor i olika situationer och miljöer. Dert handlar mest om humor och social kompetens, det kan alla utan bokstavskombinationer lära sig. Till och med ett fyrtorn på 202 som jag får kvinnor, och jag har en massa ärr och skavanker men det hindrar inte mig från att charma kvinnor. Jag är fan inte bildskön någonstans, men å andra sidan så ser man att jag levt ett händelserikt liv, det ger nog en del karaktär.