Jag har alltid varit ganska observant av naturen, introvert och så, jag är även homosexuell och umgås en hel del med tjejer. Jag har klart observerat hur det bara är vissa killar som är intressanta för dom, som de flesta verkar "dela på", så att säga, inget ovanligt att hela tjejgänget knullar en bartender här i stan exempelvis, 3 av tjejerna har till och med bjudit hem honom på en fyrkant efter krogen.
Det är nästan som ett harem, som vissa killar har, med de flesta kvinnorna, å sen finns det horder och horder av killar som inte får något över huvud taget.
Läste en studie igår som gjorts i väst som visade att 65% av alla killar mellan 18-24 inte haft sex en enda gång det senaste året, tänk er, 65% ! Kan säga er att i princip alla kvinnor i den åldern har sex, väldigt ofta, frekvent .. så om 65% av killarna inte haft det, vem har sex med alla tjejer? Precis, en liten del killar.
Här är en video som går igenom det rätt bra också:
https://www.youtube.com/watch?v=lStRqLokyEY
Fenomenet har blivit väldigt stort nu, ser väldigt många killar som går utan kvinna, frågan är vad detta kommer ha för konsekvenser för samhället?