Citat:
Hon är tillsammans med honom för opportunistika skäl(vilket i princip alla kvinnor är men men) såsom känna sig god som tar hand om en handikappad man. Hon har även skrivit en bok och tjänat en hacka där. Varit med i tvprogram osv. Statusen av det. Sedan kan det mycket möjigt vara så att hon är otrogen. En lite mer långsökt anledning kan vara att dom har planerat detta tillsammans.
Ja i porrfilmer och sedan i orgieparties med droger involverat antar jag. Statusen och hypergamin var inte lika fri då hjälpte såklart. Kukstorleken med.
I hans fall var det kombination av status(han erkände i boken att han använde sig av sin status som journalist för att lägra tjejer) och att han hade ett wingmanteam som hjälpte varandra att manipulera tjejerna.
Så ja du har rätt i att status kan spela en roll och detta är inget av vad majoriteten av blackpillers förnekar förutom autistiska avdelningen som snöat in sig i helt på ansiktet och fastnat i en ekokammare i skallen.
FaceLMS som nämndes tidigare, LMS i namnet står för Looks Money Status
Ja i porrfilmer och sedan i orgieparties med droger involverat antar jag. Statusen och hypergamin var inte lika fri då hjälpte såklart. Kukstorleken med.
I hans fall var det kombination av status(han erkände i boken att han använde sig av sin status som journalist för att lägra tjejer) och att han hade ett wingmanteam som hjälpte varandra att manipulera tjejerna.
Så ja du har rätt i att status kan spela en roll och detta är inget av vad majoriteten av blackpillers förnekar förutom autistiska avdelningen som snöat in sig i helt på ansiktet och fastnat i en ekokammare i skallen.
FaceLMS som nämndes tidigare, LMS i namnet står för Looks Money Status
I fallet med "Squirmy and grubs" tror jag att det handlar om att hon har en böjelse för handikappade män, alltså att det är det hon tänder på.
Annars har jag helt ärligt svårt att se hur hon annars skulle söka upp honom efter att ha sett honom på tv lite snabbt.
Ron Jeremys kuk är medelstor dock :/
Och jag kan förstå att Strauss lyckats locka in kvinnor genom att spela på sin status men hur har han fått dem att stanna?
Alla jag nämnt måste ju ha nåt i sin person som gör det bekvämt att vara med dem tänker jag, att kicka på makt varar inte hur länge som helst.
Om man kickar på makt lär man snarare bli som Ivanka och Donald Trump där kylan mellan dem är rent påtaglig.
.