Om du själv anser att du ramlat utanför skalan, så har du en poäng i att du kan sikta lite som du vill.
För mig låter det rätt tragiskt, men du tycks ta det med ro?
Tack, men är inte så förtjust i babyolja
Men för att hålla oss till ämnet, jag som lite äldre upplever att den naturliga balansen har rubbats, och det är inte helt lätt att få den i någorlunda ordning igen.
Det krävs att en hel del människor som har det hyggligt lätt att få ragg, är beredda att kanske avstå ibland bara för att inte spä på den inflation som tycks råda. Både bland män och kvinnor, men då män överlag är det mindre kräsna könet så faller en stor del på dom, för att hindra ytterligare inflation hos kvinnorna överlag.
Men det kräver att man inte är ego, och jag upplever även där, att en del som är kring 30 eller yngre, inte har lust att avstå något för sin egen del till förmån för andra eller för en mera gynnsam utveckling om en del år.
Jag tror att incels alltid funnits, och att det alltid kommer att finnas i en viss mängd som vi svårligen kan påverka om vi ska ha ett fritt samhälle där var och en väljer efter eget tycke och smak, vilket jag önskar.
Ibland har man bara haft otur och inte lyckats få vare sig sex eller en relation, i andra fall kanske man har såna krav så att det i princip blir omöjligt, då är det läge att rannsaka sig själv, eller ge det mera tid. Då kanske man får göra så gott man kan för att ha ett bra liv utan en kvinna, då allt rimligen inte ska kretsa kring huruvida man har en kvinna eller inte?