Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-07, 05:34
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Jag märker att du har tittat på en del incel-youtubers, TS. Haha.

Jag tycker det är väldigt underhållande att titta på faktiskt, det finns väldigt mycket sanning i det som sägs.

Men däremot vet jag också en hel del exempel på båda tjejer och killar som lyckats förbättra sitt utseende enormt. Ta man Jeremy Meeks, som brukar nämnas som det bästa exemplet inom incelrörelsen på att kvinnor bara bryr sig om utseende, så såg han ju faktiskt rent av förjävlig ut förr om åren.

Se här: https://imagez.tmz.com/image/af/o/2014/06/20/af1f235d5d245c14b10217d2867a7177_md.jpg

Så med massor av styrketräning för att få upp muskler och samtidigt ha en låg fettprocent, tillsammans med hudkrämer och annat skit, så går det ju faktiskt att göra stora förändringar. Det talas det däremot inte om bland incels. Och sedan finns det en hel del inom game, som faktiskt stämmer även ifall jag håller med om att den absoluta majoriteten av material som finns därute är skräp av kvacksalvargurus som aldrig varit särskilt framgångsrika med kvinnor och tänkt tjäna pengar.
Citera
2020-02-07, 05:55
Medlem
odmjoks avatar
FACEandLMS har lärt mig mycket om det här ämnet. Ts du har rätt i allt du säger.
Citera
2020-02-07, 06:10
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Jag märker att du har tittat på en del incel-youtubers, TS. Haha.

Jag tycker det är väldigt underhållande att titta på faktiskt, det finns väldigt mycket sanning i det som sägs.

Men däremot vet jag också en hel del exempel på båda tjejer och killar som lyckats förbättra sitt utseende enormt. Ta man Jeremy Meeks, som brukar nämnas som det bästa exemplet inom incelrörelsen på att kvinnor bara bryr sig om utseende, så såg han ju faktiskt rent av förjävlig ut förr om åren.

Se här: https://imagez.tmz.com/image/af/o/2014/06/20/af1f235d5d245c14b10217d2867a7177_md.jpg

Så med massor av styrketräning för att få upp muskler och samtidigt ha en låg fettprocent, tillsammans med hudkrämer och annat skit, så går det ju faktiskt att göra stora förändringar. Det talas det däremot inte om bland incels. Och sedan finns det en hel del inom game, som faktiskt stämmer även ifall jag håller med om att den absoluta majoriteten av material som finns därute är skräp av kvacksalvargurus som aldrig varit särskilt framgångsrika med kvinnor och tänkt tjäna pengar.
Umm Meeks har en käke med + kriminell. Lite svårt att ge rådet att sociopathmaxx om inte viktnedgång funkar hehe Vad säger du till incels som har svag eller ingen käke/haka nu då? Ska dom gymma bort fettet som fungerar lite som nedre ansiktssubstitut? Visst dom kanske kan köra skägg men dom kanske har dålig skäggväxt
Citera
2020-02-07, 06:13
Medlem
odmjoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Det bästa för dig TS vore att skaffa dig lite kvinnliga kompisar som du inte vill ligga med. Jag tror du skulle må bra av att få lite feminina perspektiv i livet och kanske lära dig lite mer om hur kvinnor faktiskt fungerar (spoiler, alla är egna individer som formats av gener och miljö och sånt).
Var ska en överflödsman kunna hitta en kvinnlig kompis någonstans till att börja med (får inte likna en padda) och hur ska erfarenheten emotionell tampong kunna hjälpa en överflödsman på något sätt?
Citera
2020-02-07, 06:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odmjok
FACEandLMS har lärt mig mycket om det här ämnet. Ts du har rätt i allt du säger.
Den mannen borde få något pris även om jag tror det är 50/50 hur mycket hans videos har hjälpt. Vissa känner sig fria efter att få reda på sanningen så dom kan acceptera det och spendera tiden på sig själva medans den andre hälften troligtivs går in i en djup depression alternativ worst case scenario något brutalt brott.

Det är hysteriskt kul att se hur mycket inceldeniers eller normies rationaliserar och kör med cope. Det enda blackpillers gör är att sprida sanningar men blir superenkelt att avfärda för dom känner någon ful(som mycket väl kanske är snygg nog men motargumenteraren kan inte avgöra vilka som är attraktiva) som är ihop med en padda(som givetvis vill ha en Chad även om han kommer få svårt att få in hela kuken pga av hennes fetma och äckelhet)
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2020-02-07 kl. 06:21.
Citera
2020-02-07, 06:29
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Kvinnor bryr sig inte ett skit om din personlighet, ni måste inse att ni lever i la la land där allt kommer att lösa sig och kvinnor vill ha alla typer av män, det är en fantasivärld, det är cope.

Varför kan ni inte acceptera verkligheten?

Hej,

Okej, vi fattar... du är en INCEL efter ännu en maratonrunk till internetporr känt ett enormt behov av att skriva av dig (och dessutom klippa in info från diverse INCEL sidor).

Vem bryr sig om det är Chad, Steve eller Nadia som får knulla Stacy? En sak som är säker är att du (nörd-Norm?) inte kommer få göra det.
Varför? För att du väljer att sitta bakom din dator och gnälla och skapa fejkade Tinder profiler istället för att ta tag i ditt liv och bli fuckable för tjejer.

Eller som John Patrick Mason uttryckte saken: ’Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen
Citera
2020-02-07, 07:01
Medlem
CompressorVanes avatar
Jag är en Redpill MGTOW.

Kvinnor ÄR problem och nåt man skall hålla sig borta ifrån.

Det finns många blåpiller grabbar som inte fått smaka på släggan... än...
Citera
2020-02-07, 07:21
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Gay alien skull
Horseface
Hahhaa va?
Hur ser en gay alien ut?
Citera
2020-02-07, 07:44
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Umm Meeks har en käke med + kriminell. Lite svårt att ge rådet att sociopathmaxx om inte viktnedgång funkar hehe Vad säger du till incels som har svag eller ingen käke/haka nu då? Ska dom gymma bort fettet som fungerar lite som nedre ansiktssubstitut? Visst dom kanske kan köra skägg men dom kanske har dålig skäggväxt

Har man butterface får man skaffa sig en kropp som Zyzz istället. Då kommer man få kvinnor oavsett. Sen visst, förlorade man genlotteriet och blev 160 cm och genomful så kommer det förstås att bli svårt men då finns det ju ändå mycket annat i livet än kvinnor så det fyller ändå ingen mening i att sitta och gnälla bort sitt liv.
Citera
2020-02-07, 07:55
Medlem
To be fair, David Gandy har krokig näsa.
Citera
2020-02-07, 08:06
Medlem
Arsenikarsles avatar
Inte för att jag är jätteförtjust i att betygsätta folks utseende men jag undrar ibland vad ni incels tycker om par som dessa: https://www.youtube.com/watch?v=ugYw4PV5jAM
Nu har han visserligen en ganska kantig haka, räcker det alltså med det?
(Jag har för mig att det var hon som sökte upp honom efter att ha sett honom på tv, han har även haft flickvänner innan henne).

Eller vad har ni att säga om Ron Jeremy? Han såg visserligen helt ok ut i sin ungdom men har legat med vackra kvinnor långt efter att han själv evolvade till att se ut som super Mario.

Neil Strauss är inte heller vidare snygg, det var väl därför han skrev "the game" (vilket tyder på att allt inte hänger på utseendet)

Edit: slänger in dessa par också: https://www.youtube.com/watch?v=jc9I0w8hwXM
Senast redigerad av Arsenikarsle 2020-02-07 kl. 08:11.
Citera
2020-02-07, 08:30
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Inte för att jag är jätteförtjust i att betygsätta folks utseende men jag undrar ibland vad ni incels tycker om par som dessa: https://www.youtube.com/watch?v=ugYw4PV5jAM
Nu har han visserligen en ganska kantig haka, räcker det alltså med det?
(Jag har för mig att det var hon som sökte upp honom efter att ha sett honom på tv, han har även haft flickvänner innan henne).
Hon är tillsammans med honom för opportunistika skäl(vilket i princip alla kvinnor är men men) såsom känna sig god som tar hand om en handikappad man. Hon har även skrivit en bok och tjänat en hacka där. Varit med i tvprogram osv. Statusen av det. Sedan kan det mycket möjigt vara så att hon är otrogen. En lite mer långsökt anledning kan vara att dom har planerat detta tillsammans.
Citat:
Eller vad har ni att säga om Ron Jeremy? Han såg visserligen helt ok ut i sin ungdom men har legat med vackra kvinnor långt efter att han själv evolvade till att se ut som super Mario.
Ja i porrfilmer och sedan i orgieparties med droger involverat antar jag. Statusen och hypergamin var inte lika fri då hjälpte såklart. Kukstorleken med.

Citat:
Neil Strauss är inte heller vidare snygg, det var väl därför han skrev "the game" (vilket tyder på att allt inte hänger på utseendet)

Edit: slänger in dessa par också: https://www.youtube.com/watch?v=jc9I0w8hwXM
I hans fall var det kombination av status(han erkände i boken att han använde sig av sin status som journalist för att lägra tjejer) och att han hade ett wingmanteam som hjälpte varandra att manipulera tjejerna.

Så ja du har rätt i att status kan spela en roll och detta är inget av vad majoriteten av blackpillers förnekar förutom autistiska avdelningen som snöat in sig i helt på ansiktet och fastnat i en ekokammare i skallen.

FaceLMS som nämndes tidigare, LMS i namnet står för Looks Money Status
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in