2018-03-25, 12:05
Medlem
det handlar definitivt inte om att skylla på andra eller avsäga sig ansvar. va inte efterblivna. dom skyller ju pp sitt eget utseende..

och sen tänk efter hörrni.. vackerhet handlar bara om utseende i all media. tjejer överallt får massiv uppmärksamhet oavsett om de har ur usla personligheter. och tjejer tar i princip nästan aldrig initiativ på att prata med nya killar/främlingar..

alltså.. är killar redan i en rättighetsmässigt under färre möjligheter och dessutom blir man hjärntvättad.. vad skulle de annars tro på?
Citera
2018-04-25, 18:48
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duality
Ja, alltså när det gäller okonventionella lösningar så lär ju både avsugning av sig själv, nedböjning av penis till det egna rövhålet, tidelag, betala en uteliggare för sex, samt kemisk kastrering vara lite rimligare än att bokstavligt talat "be a motherfucker". Typ.

100%.

Lägg till utländska influenser som inte är relevanta för ens egen kultur. En del av dyngan kommer ju säkert från USA och deras kultur och media. Filmer och serier, men även relationsproblem på deras marknad som man inte bör ta på allvar. Men är man socialt integrerad här i Sverige så bör man fatta sånt. Det är för enkelt att bilda sig en uppfattning om hur samlivet funkar från sitt svettiga pojkrum.

Vissa av dem påstår på allvar att det finns 10 gånger så många desperata killar på varje tjej i vuxen ålder. Visst, könsratiot i samhället innebär att det är lite fler män än kvinnor, men inte i närheten av den obalans som skapar de situationer som mupparna i fråga beskriver (finns det 105 män per 100 kvinnor så finns det goda chanser att hitta någon, någonstans).
haha det finns alltid tillräckligt många Chads för att tjejer ska va nöjda .. tom i bollen och se ut som en manlig knulldocka får sätta på alla tjejer från tinder och krogen, både fula och snygga . Brudar som ser helt mongo ut får ändå kuk av snygga killar för dom ska slippa välja en ful ..
Citera
2018-04-25, 19:55
Medlem
Morgonrodnads avatar
Är det här kanske ett uttryck för att det inte längre går att göra rimliga förutsägelser om sitt liv? Det är ju bara en generation sedan tonnårspojlar kunde sitta på rummet och gråtrunka över att inte ha en tjej men ändå kunde vara säkra på att när de växte upp så skulle de träffa någon att gifta sig och få barn med.
Citera
2018-04-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender

Män oavsett hur fula de är, kommer alltid få tjejer. Det krävs lite ekonomiska resurser eller en personlighet man kan slipa på. Fula tjejer kommer aldrig locka män att stanna kvar långsiktigt, eftersom fula tjejer oftast agerar reserv tills mannen har hittat sin drömtjej. Trots det ser vi inga kvinnliga incels organisera sig på samma sätt, vilket tyder på att män generellt har väldigt svagt psyke.

Eller hög sexdrift.
Citera
2018-04-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar de skulle få leka familj med en kvinna som gett bort sina bästa år till andra män? lol.

2) Reality check: om du inte tillhör top 10% av männen kommer ditt liv att suga.

Allt handlar inte om sex tbh.
Hitta annat du gillar.
Citera
2018-04-25, 20:44
Medlem
SexSexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Vem sa att jag var oskuld? Jag har legat med 6 tjejer. Jag säger bara att utseende är allt, är du inte en lång, bredaxlad snygg man så är det över. Fortsätt att leva i din illusion om att det är insidan som räknas, det kommer inte att ge dig ligg

Oh nej! Utseende är verkligen inte allt. Kvinnor lägger märke till och attraheras av utstrålning, självförtroende, fokus, etc. Det är kvaliteter som kommer inifrån.
Citera
2018-04-25, 21:00
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Satt och läste politik på Reddit. Jag såg en användare skriva om ''the black pill'' och googlade och kom till slut till denna sida : https://incels.me/

Summa summarum så är det (mestadels) killar som tror att de aldrig får ligga p.g.a deras utseende, ingenting annat. Tjejer behandlar dem illa för att de ser ut så som de gör, osv.

Ett exempel av deras inlägg i spoilern nedan :

Jag tror att utseende spelar roll, i den grad att man ej vill date:a någon som väger 200 kg, luktar mög, osv. Visst, du kommer kanske inte alltid få en supermodell om du är alldaglig utseendemässigt, men det finns alltid några som vill ha dig.

Jag är t.ex enligt mig själv en liten bit över alldaglig (och ibland tycker jag att jag är riktigt snygg), och tjejer har alltid varit snälla och framåt mot mig (som jag sen sabbar då jag är psyko), någonting som dessa ''incels'' påstår aldrig kommer hända dem. Men det måste väl ligga i deras sociala förmåga, alternativt att de luktar illa, osv?

Är de troll? Förespråkar de verklighet eller är dem bara störda? Diskutera!

Även om de flesta tjejer föredrar snygga killar, finns det tjejer som faktiskt helt skiter i partnerns utseende, eftersom de är vad jag brukar kalla "egosexuella" och tänder på sitt egna performance snarare än på partnern. Ofta är dessa tjejer väldigt snygga själva och har en stor sexuell erfarenhet. De har redan knullat hundratals modellsnygga killar och för omväxlings skull vill de ha nån ful som uppskattar dem ännu mer än vad de traditionella player-killarna gör. För sådana personer kan det ibland rentav vara uppkåtande att partnern är ful och tjock. Därför finns det ingen anledning att ge upp! Hitta en sådan tjej istället. Dock står det många i kö på såna tjejer. Många har dock borderline så man får vara beredd på att kunna hantera den tjejtypen redan från början.
Citera
2018-04-25, 21:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Eller hög sexdrift.

Inte ens det behövs för att få tjejer. Bara att investera i en knullmaskin eller en Sybian.
Citera
2018-04-25, 21:53
Medlem
2mass avatar
För det mesta är incels såna som har insett den verkliga sanningen om hur attraktion fungerar. Vissa incels ser dock hyfsat bra ut, eller rättare sagt har potential att se bra ut men gör inget åt sin situation utan är fast i offermentalitet - en del i denna kategorin har aspergertendenser.

När det gäller historier om hur "normies" retar incels genom att hångla framför dom är faktiskt ofta sant. Kan själv berätta om när jag gick i nian och var tvungen att sitta och jobba med en uppgift jag låg efter i på rasten. Sitter ensam i klassrummet när klassens, och hela skolans, snyggaste tjej och en av dom snygga killarna i klassen sätter sig demonstrativt på bänken framför och börjar hålla på. Jag ignorerar dem men ser i ögonvrån hur hon vänder sig om då och då för att se om jag tittar. Dom fick uppenbarligen en kick av att förnedra den hopplöst fula incelen.
Citera
2018-04-26, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
När det gäller historier om hur "normies" retar incels genom att hångla framför dom är faktiskt ofta sant. Kan själv berätta om när jag gick i nian och var tvungen att sitta och jobba med en uppgift jag låg efter i på rasten. Sitter ensam i klassrummet när klassens, och hela skolans, snyggaste tjej och en av dom snygga killarna i klassen sätter sig demonstrativt på bänken framför och börjar hålla på. Jag ignorerar dem men ser i ögonvrån hur hon vänder sig om då och då för att se om jag tittar. Dom fick uppenbarligen en kick av att förnedra den hopplöst fula incelen.

Kanske dem som har problem, inte du?

Jag ogillar mitt utseende ibland men detta har aldrig hänt mig. Sen så är ju människor i 9:an inte världens mognaste individer, heller...
Citera
2018-04-26, 00:40
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Kanske dem som har problem, inte du?

Jag ogillar mitt utseende ibland men detta har aldrig hänt mig. Sen så är ju människor i 9:an inte världens mognaste individer, heller...

Problem med sina utseenden hade dom inte iallafall...

https://www.youtube.com/watch?v=09NkdeGYZ7k#t=43m57s Ett typexempel på incelförnedring
Citera
2018-04-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Problem med sina utseenden hade dom inte iallafall...

https://www.youtube.com/watch?v=09NkdeGYZ7k#t=43m57s Ett typexempel på incelförnedring

Vad ska ett dumt reality program bevisa? Du vet inte om detta är på riktigt eller vad för fuffens med kontrakt och grejer som försiggår bakom kulisserna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in