2019-07-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chucky991
Det sker automatiskt och ingen berusning behövs. När man träffar och pratar med en stor mängd människor så kommer man automatiskt ha kemi med en viss andel av dessa. Flirt/kemi uppstår då av själv och allt som behövs är att ta numret eller styra upp en fika direkt när det händer.

Vi har miljoner år av evolution inbyggt i oss, parbildning är naturligt och sker av sig själv om man träffar mycket människor och inte sätter upp massa onödiga spärrar i sitt eget psyke.

Mja, du beskriver en amerikansk romcom snarare än verkligheten. Någon måste lägga in en växel, om du så vill kalla det "styra upp"; oftast mannen. Incels är då för rädda att få handen, samt inte sällan är dåliga på att tolka signaler. Sannolikt huvudsakligen en fråga om självförtroende och osäkerhet. Något som lätt byggs på till ett mönster om man börjar leta bekräftelse,

Citat:
Ursprungligen postat av Chucky991
Jag misstänker att många incels försökt lära sig en massa pick-up tekniker och sedan blivit bittra när det inte fungerade. Vad de har missat är att pick-up tekniker
a) Är helt onödiga för att få en flickvän och
b) Bara fungerar om man är normal från början och beredd att lägga sjukt mycket tid på att lära sig ragga i nattklubbar.

Att få en flickvän är betydligt lättare och dessutom mer givande. Bara ett fåtal kan ragga på nattklubbar men i stort sett vem som helt kan få en flickvän.

Många människor förblir singlar trots att de träffar grannar, kurs- eller arbetskamrater, medresenär på bussen, människor i joggingspåret, människor på puben, människor på kennelklubben etc etc. Uppenbarligen fattas det någon ingrediens i ditt koncept.
Citera
2019-07-24, 03:42
Medlem
Många män som lider av dylika antisociala personlighetsstörningar har ju en tendens att ägna sig åt kriminella aktiviteter och våld. Det som kan stävja detta antisociala betéende är att det finns ordentliga framtidsutsikter vilket inkluderar sånt som vänskap, jobb, kärleksrelationer och dylikt. Det finns hur många exempel som helst där en snedfördelad könsbalans leder till ökat våld och kaos. Att skolskjutningar och dylikt ökar bör alltså inte komma som någon överaskning eftersom det nu blivit svårare för män att skaffa brudar. Vad beror då detta på kanske man undrar? Det beror på många saker:

1) Kvinnor är inte lika beroende av att ha en man. De flesta kan försörja både sig själva och sina barn även om det underlättar med en man såklart.(Gärna en rikare man).

2) Inflation av kvinnors värde på dejtingmarknaden pga nätdejting. En medelmåttig brud gör en dejtingprofil och överöses med matchningar/gillningar/komplimanger dygnet runt. Många medelmåttiga brudar resonerar som så att de hellre lever ensamma och fortsätter leta tills man hittar någon som kan matcha ens eget värde. Grejen är bara att dessa 5r & 6r satsar på de 8r och 9r som visar intresse, vilket resulterar i pump och dump. En del av dessa tjejer lär sig aldrig och sitter där ensam på helgerna med tre katter och sitt bag-inboxvin som 40 åringar, andra inser typ innan 30 att de måste sänka sina standards, och de smarta brudarna fattar grejen på en gång.

3) MÄN ÄR SÅ KASSA. Kvinnor attraheras precis som oss män av personer som är attraktiva. Om du har slösat bort din sociala förmåga, din karriär, din kropp osv för att istället sitta i ditt pojkrum och spela counterstrike och käka chips varje dag så är det inte konstigt att ingen är intresserad av dig. Du är den manliga motsvarigheten till en blåhårig valross till brutta som går på Feministiskt initiativs möten och tycker att 60kilos övervikt och hår i armhålorna är en kvinnlig revolution. Jag lovar att de allra flesta som kallar sig incels hade lyckats om de bara fattar att det handlar om att bli mera attraktiv. Tror man att det bara handlar om utséende så har man inte fattat grejen. Skaffa driv(väldigt attraktivt för tjejer) och bli den bästa versionen av dig själv istället för att sitta och gråta ut över dina gener på internet. Det bästa du kan göra är att skaffa jämnåriga killpolare, gärna sådana som har lätt för sig socialt. På så sätt kommer du att träffa mycket tjejer utanför tindersfären, där det är JÄVLIGT mycket lättare att hitta någon.(Talar utifrån egen erfarenhet)

Vad kommer att hända på sikt då?
Som det ser ut nu i Sverige så ökar ju den manliga populationen i förhållande till den kvinnliga vilket är ett gigantiskt problem. Detta kan givetvis justeras genom återvandring i framtiden.(Så ett hett tips till er incels är att rösta på ett parti som förespråkar detta btw). Men det räcker inte.

Tyvärr så tror jag att de sjunkande testosteronnivåerna och den ökade passiviteten bland unga män kommer att resultera i att kvinnors värde ökar än mer. Detta kommer att resultera i fler olyckliga män samt fler olyckliga kvinnor. Men glöm att det blir någon slags väpnad incelrevolution. Odrivna män med usel social förmåga = väpnad revolution? Den ekvationen går helt enkelt inte ihop.. Men vansinnesdåd av ensamvargar kommer sannolikt att ske mer frekvent, ett tag iallafall...

Ett tag? Varför skulle den trenden vända menar du?
Dagen då tekniken kommer kunna mätta många snubbars behov av sex/kärlekspartner kommer att komma. Och det lär inte dröja särskilt länge. Det kanske låter som värsta dystopin att de flesta männen ger upp på kvinnor och hellre väljer att skaffa sig en robotbrutta istället. Men det kommer också att innebära att kvinnors värde på dejtingmarknaden kommer att stabiliseras eftersom man nu måste konkurrera med snygga och lätt-tillgängliga robotbruttor. Googla "real doll" och tänk dig själv att dessa inom en snar framtid kommer kunna röra sig på ett naturligt mänskligt sätt samt tänka på ett mänskligt sätt genom självinlärning.

Guide for incel-dummies:
1. Skit i brudar så länge.
2. Har du inte lyckats med nätdejting öht? Avinstallera skiten på en gång. "The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”
3. Skaffa en ordentlig utbildning(Speciellt om du fortfarande är ung). Du kommer tvingas jobba på det sociala och få möjlighet att skaffa mycket kompisar.
4. Ut och träffa folk. Tvinga dig själv att gå på tillställningar, ett hett tips är att skaffa vänner som hänger och flänger kors och tvärs. Då kommer mycket utav det sociala kommer att lösa sig av sig självt förr eller senare.
5. Gör allt som står i din makt för att maxa ditt yttre. Ät rätt, träna hårt, klä dig snyggt(ta hjälp av en syrra eller något som kan det där, alt en killpolare som har koll). Klipp dig hos en frisör som vet vad den sysslar med.

Du har nu skaffat en bra utbildning och ett bra jobb, har ett fungerande socialt liv och har en schysst kropp och ett mer definierat ansikte osv (ett kroppsfett under 15%, men helst under 12%) samt har koll på hygien och grooming. Nice, då har du förmodligen redan en brud. Om det nu inte är så att du har alldeles för höga krav rent utséendemässigt. Jag säger inte att du ska skaffa en häxa, då kan det lika gärna vara. men sänk dina krav. Du kommer ändå att förlora attraktionen sakta men säkert pga något som kallas för coolidge-effekten.(Attraktionen i långvariga kommer oundvikligen att dala). Skaffa istället någon som du trivs med och som du vet kommer att bli en bra livspartner samt en bra mor till dina barn(om du nu vill ha några dvs).

Om du nu trots allt ändå inte lyckas hitta någon så kan du alltid hitta någon utomlands. Lågutbildade lågstatus män i Sverige har jävligt högt marknadsvärde internationellt. Skaffa en brud från något gammalt kommunistland, sydamerika, thailand eller dylikt.

Du har inte gjort ovanstående: Skyll dig själv. Kvinnors kräsenhet fyller ett jävligt viktigt syfte även om den har blivit lite väl extrem på senare år. Om de skulle föra vidare alla losers gener så skulle evolutionen sättas ur spel. Var ingen loser.
Senast redigerad av Troett 2019-07-24 kl. 03:48.
Citera
2019-07-24, 09:53
Medlem
Ovan var ett ambitiöst inlägg faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Troett

Guide for incel-dummies:
2. Har du inte lyckats med nätdejting öht? Avinstallera skiten på en gång. "The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”
3. Skaffa en ordentlig utbildning(Speciellt om du fortfarande är ung). Du kommer tvingas jobba på det sociala och få möjlighet att skaffa mycket kompisar.
4. Ut och träffa folk. Tvinga dig själv att gå på tillställningar, ett hett tips är att skaffa vänner som hänger och flänger kors och tvärs. Då kommer mycket utav det sociala kommer att lösa sig av sig självt förr eller senare.
5. Gör allt som står i din makt för att maxa ditt yttre. Ät rätt, träna hårt, klä dig snyggt(ta hjälp av en syrra eller något som kan det där, alt en killpolare som har koll). Klipp dig hos en frisör som vet vad den sysslar med.

Du har inte gjort ovanstående: Skyll dig själv. Kvinnors kräsenhet fyller ett jävligt viktigt syfte även om den har blivit lite väl extrem på senare år. Om de skulle föra vidare alla losers gener så skulle evolutionen sättas ur spel. Var ingen loser.
1. Hur länge ska man skita i brudar egentligen? Tills jag är 40? 50?
2. Ja nätdejting har jag gett upp, det är verkligen totalt värdelöst.
3. Grejen är att utbildning inte har någon större betydelse. Jag känner vuxna män som är socfall, pundare, jobbar som personlig assistent eller arbetslösa. Dom får tjejer och familj. Tjejer i Sverige väljer inte partner efter pengar som i U-länder.
4. Träffar folk försöker jag i så står utsträckning som möjligt men det blir ju svårare med åldern då folk varvar ner eller går vidare i livet.
5. Där har jag väl gjort det mesta men jag tränar inte och det gör inte de flesta killar heller.
Citera
2019-07-24, 10:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness

3. Grejen är att utbildning inte har någon större betydelse. Jag känner vuxna män som är socfall, pundare, jobbar som personlig assistent eller arbetslösa. Dom får tjejer och familj. Tjejer i Sverige väljer inte partner efter pengar som i U-länder.
4. Träffar folk försöker jag i så står utsträckning som möjligt men det blir ju svårare med åldern då folk varvar ner eller går vidare i livet.
5. Där har jag väl gjort det mesta men jag tränar inte och det gör inte de flesta killar heller.
Råd från ignorans hjälper sällan. Slänger bara mer eld i brasan. En sak kan man säga om majoriteten av incels: dom är inte korkade och dom har mer verklighetsförankring än 50 normies kombinerat.
Citera
2019-07-24, 10:54
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Många män som lider av dylika antisociala personlighetsstörningar har ju en tendens att ägna sig åt kriminella aktiviteter och våld. Det som kan stävja detta antisociala betéende är att det finns ordentliga framtidsutsikter vilket inkluderar sånt som vänskap, jobb, kärleksrelationer och dylikt. Det finns hur många exempel som helst där en snedfördelad könsbalans leder till ökat våld och kaos. Att skolskjutningar och dylikt ökar bör alltså inte komma som någon överaskning eftersom det nu blivit svårare för män att skaffa brudar. Vad beror då detta på kanske man undrar? Det beror på många saker:

1) Kvinnor är inte lika beroende av att ha en man. De flesta kan försörja både sig själva och sina barn även om det underlättar med en man såklart.(Gärna en rikare man).

2) Inflation av kvinnors värde på dejtingmarknaden pga nätdejting. En medelmåttig brud gör en dejtingprofil och överöses med matchningar/gillningar/komplimanger dygnet runt. Många medelmåttiga brudar resonerar som så att de hellre lever ensamma och fortsätter leta tills man hittar någon som kan matcha ens eget värde. Grejen är bara att dessa 5r & 6r satsar på de 8r och 9r som visar intresse, vilket resulterar i pump och dump. En del av dessa tjejer lär sig aldrig och sitter där ensam på helgerna med tre katter och sitt bag-inboxvin som 40 åringar, andra inser typ innan 30 att de måste sänka sina standards, och de smarta brudarna fattar grejen på en gång.

3) MÄN ÄR SÅ KASSA. Kvinnor attraheras precis som oss män av personer som är attraktiva. Om du har slösat bort din sociala förmåga, din karriär, din kropp osv för att istället sitta i ditt pojkrum och spela counterstrike och käka chips varje dag så är det inte konstigt att ingen är intresserad av dig. Du är den manliga motsvarigheten till en blåhårig valross till brutta som går på Feministiskt initiativs möten och tycker att 60kilos övervikt och hår i armhålorna är en kvinnlig revolution. Jag lovar att de allra flesta som kallar sig incels hade lyckats om de bara fattar att det handlar om att bli mera attraktiv. Tror man att det bara handlar om utséende så har man inte fattat grejen. Skaffa driv(väldigt attraktivt för tjejer) och bli den bästa versionen av dig själv istället för att sitta och gråta ut över dina gener på internet. Det bästa du kan göra är att skaffa jämnåriga killpolare, gärna sådana som har lätt för sig socialt. På så sätt kommer du att träffa mycket tjejer utanför tindersfären, där det är JÄVLIGT mycket lättare att hitta någon.(Talar utifrån egen erfarenhet)

Vad kommer att hända på sikt då?
Som det ser ut nu i Sverige så ökar ju den manliga populationen i förhållande till den kvinnliga vilket är ett gigantiskt problem. Detta kan givetvis justeras genom återvandring i framtiden.(Så ett hett tips till er incels är att rösta på ett parti som förespråkar detta btw). Men det räcker inte.

Tyvärr så tror jag att de sjunkande testosteronnivåerna och den ökade passiviteten bland unga män kommer att resultera i att kvinnors värde ökar än mer. Detta kommer att resultera i fler olyckliga män samt fler olyckliga kvinnor. Men glöm att det blir någon slags väpnad incelrevolution. Odrivna män med usel social förmåga = väpnad revolution? Den ekvationen går helt enkelt inte ihop.. Men vansinnesdåd av ensamvargar kommer sannolikt att ske mer frekvent, ett tag iallafall...

Ett tag? Varför skulle den trenden vända menar du?
Dagen då tekniken kommer kunna mätta många snubbars behov av sex/kärlekspartner kommer att komma. Och det lär inte dröja särskilt länge. Det kanske låter som värsta dystopin att de flesta männen ger upp på kvinnor och hellre väljer att skaffa sig en robotbrutta istället. Men det kommer också att innebära att kvinnors värde på dejtingmarknaden kommer att stabiliseras eftersom man nu måste konkurrera med snygga och lätt-tillgängliga robotbruttor. Googla "real doll" och tänk dig själv att dessa inom en snar framtid kommer kunna röra sig på ett naturligt mänskligt sätt samt tänka på ett mänskligt sätt genom självinlärning.

Guide for incel-dummies:

Du har nu skaffat en bra utbildning och ett bra jobb, har ett fungerande socialt liv och har en schysst kropp och ett mer definierat ansikte osv (ett kroppsfett under 15%, men helst under 12%) samt har koll på hygien och grooming. Nice, då har du förmodligen redan en brud. Om det nu inte är så att du har alldeles för höga krav rent utséendemässigt. Jag säger inte att du ska skaffa en häxa, då kan det lika gärna vara. men sänk dina krav. Du kommer ändå att förlora attraktionen sakta men säkert pga något som kallas för coolidge-effekten.(Attraktionen i långvariga kommer oundvikligen att dala). Skaffa istället någon som du trivs med och som du vet kommer att bli en bra livspartner samt en bra mor till dina barn(om du nu vill ha några dvs).

Om du nu trots allt ändå inte lyckas hitta någon så kan du alltid hitta någon utomlands. Lågutbildade lågstatus män i Sverige har jävligt högt marknadsvärde internationellt. Skaffa en brud från något gammalt kommunistland, sydamerika, thailand eller dylikt.

Tycker faktiskt inledningen på ditt inlägg var intressant och tankeväckande. Du tänker dig alltså att kvinnor och barn tidigare agerat stötdämpare för män med diverse antisociala personlighetsstörningar, som inte blivit psykfall som drabbat samhället eftersom de hållits upptagna av de där sakerna du nämnde. Medan nu behöver inte kvinnor stanna med dessa individer eftersom de kan försörja sig själva?

I övrigt var det bra råd tycker jag.
Citera
2019-07-24, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Tycker faktiskt inledningen på ditt inlägg var intressant och tankeväckande. Du tänker dig alltså att kvinnor och barn tidigare agerat stötdämpare för män med diverse antisociala personlighetsstörningar, som inte blivit psykfall som drabbat samhället eftersom de hållits upptagna av de där sakerna du nämnde. Medan nu behöver inte kvinnor stanna med dessa individer eftersom de kan försörja sig själva?

I övrigt var det bra råd tycker jag.

Typ så. Fast det är förstås inte bara av ekonomiska skäl. Samhället är också väldigt mycket tryggare jämfört med exempelvis medeltiden. Då fanns det alltså även ett behov av en man som kunde erbjuda fysisk trygghet, vilket bidrog till att aggressiva män hade ett högre värde.
Citera
2019-07-24, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness

1. Jag kanske skulle ha varit tydligare här. Jag menar inte att man ska skita i brudar helt ordagrannt. Det är klart att man ska ta chansen om någon brud gör ett närmande. Det jag menar är att man ska sluta sätta brudar på en piedestal och rikta fokus mot andra mål istället, för då kommer den biten oftast av sig själv. Är man en man av hög status(mycket vänner, bra jobb osv) som inte beter sig klängigt/desperat så blir man så mycket attraktivare i brudars ögon.
2. Ja, skit i nätdejting. Konkurrensen är alldeles för tuff och baseras nästan enbart på utséende/image. Det är mycket lättare att stå ut i mängden irl.
3. Jo det spelar roll, vuxna män som är socfall, pundare osv men ändå får brudar drar till sig bottenskrapet. De drar till sig den sortens kvinna som inte kan skilja på en riktig alfa(trygg i sig själv, smart, omtyckt, kan klura sig ur knepiga situationer osv) och en "fake alfa", dvs en känslostörd snubbe som tar åt sig av minsta lilla och startar bråk över ingenting osvosv. Skräp-brudar är urusla på att välja män och tro mig, dessa vill du ändå inte ha. Det blir bara huvudvärk i längden.
4. Ja det blir svårare att hitta folk att festa med ju äldre man blir. Men samtidigt blir det lättare att hitta ett fruntimmer också eftersom frånskilda kvinnor som sett sina bästa dar sänker sina krav. Är du 40, välutbildad och skön så kan du hitta en ganska fräsch och trevlig 30-35åring utan några som helst problem.
5. Att du inte tränar suger av 2 skäl. 1 är att träning är ett fantastiskt sätt att bygga självförtroende, det handlar inte bara om att se sin kropp bli snyggare vilket många säkert tror. Utan det handlar snarare om att man hela tiden sätter upp nya mål och får en "sense of accomplishment" varje gång man klarar dem. Dessutom är det ett väldigt effektivt sätt att höja testosteronet naturligt, vilket bidrar. Och jag hoppas att du inser att "de flesta män tränar ju inte, men de får ju brudar ändå.. Därför borde inte jag behöva det heller." är en fruktansvärt dålig inställning. Om du nu har lite ofördelaktigt utséende så har du desto större anledning att inte göra samma sak som alla andra män, då är det extra viktigt för dig att stå ut i mängden på andra sätt. Att vara i fysiskt bättre form och ha en bättre utbildning än "de flesta andra män" är en alldeles utmärkt start. Varför skulle någon kvinna välja dig om du är precis som "de flesta andra män", fast lite fulare? Makes no sense hombre.
Citera
2019-07-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Råd från ignorans hjälper sällan. Slänger bara mer eld i brasan. En sak kan man säga om majoriteten av incels: dom är inte korkade och dom har mer verklighetsförankring än 50 normies kombinerat.

Incels har rätt i två saker:
1. Utséendet spelar roll, så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. Men detta är liksom ingen hemlighet som incels har lyckats röja pga sitt överlägsna intellekt, detta begriper varje normalt funtad individ. Att man har levt under en sten hela livet och insett detta först när man är 20 tyder snarare på svagbegåvning.

2: Könsbalansen är rubbad. Kvinnor är övervärderade och män är undervärderade. Men det är faktum att många incels bor kvar i pojkrummet som 25åringar och spenderar all fritid åt datorspelande och incelgråt på nätet. Visst har feministiska strömningar påverkat, men vi män har alltid ett eget ansvar för vart vi befinner oss i våra liv. Du kommer ingen vart genom att skylla ifrån dig.

Det är inte alls problematiskt att incels tar upp vissa sanningar så som att att utséende inte skulle ha någon betydelse, tvärtom så är detta bara positivt eftersom man oftast kan göra något åt sitt yttre i viss mån. Jag lovar att jag skulle kunna göra 99 av 100 incels attraktivare rent fysiskt om jag fick ett halvår. Hårt jobb på gymmet, fixa en passande frisyr/ansiktsbehåring/snygga kläder osvosv. Alla incels man ser i media ser ju ut som en flottig säck potatis liksom.

Samma gäller sanningen om hypergami. Dvs att de flesta kvinnor alltid letar "uppåt" och alltid kommer att byta upp sig när chansen ges. Vet man detta så kommer man aldrig att bli bekväm och fortsätta jobba på sig själv. Chansen att man blir lämnad minskar om ens värde fortsätter öka, men blir man lämnad så har man samtidigt bättre chans att hitta någon ny.

Men incelcommunityt gör mera skada än nytta. Ni är besatta av att hitta anektotiska exempel som bekräftar eran tes.

"Kolla, det här kriminella psykfallet får massa brudar bara för att han ser bra ut". Noshit sherlock? Men vad är det för brudar? Det är brudar som antingen har allvarliga fel i skallen eller bara är urbota dumma och tolkar drivet/aggressiviteten för hög status. Vill du vara med en brutta som inte ser att den intelligenta, roliga, trevliga, välvårdade och välutbildade mannen har ett högre värde än dessa avskum så är du lika efterbliven själv.

"Kolla, den här killen behöver inte träna och har ett vanligt lagerarbete, han får brudar bara för att han är snygg!". Noshit sherlock? Om han är en 10:a rent utséendemässigt så är det ju inte ett dugg konstigt? En brud som är en 10:a rent utséendemässigt kan leva på sitt utséende helt och hållet. Kan antingen bli modell, eller bara gifta sig med någon rik hunk. Sånt är livet.

Erat problem är just defaitismen. Det vedervärdiga budskapet om att alla ickesnygga män lika gärna borde ge upp. Om incelcommunityt istället handlade om självförbättring/självförverkling och spred positiv energi så hade ni haft min fulla respekt. Till män som har det kämpigt så finns det bara en sak att säga: Kämpa hårdare och ge aldrig upp. Det kanske dröjer 10-15år innan du hittar någon, du kanske rent av får leva resten av ditt liv ensam vilket såklart suger. Men det är ingen superkatastrof, man kan leva ett meningsfullt liv och ha kul ändå. Skaffa en hobby, umgås med sköna människor osv istället. Vad är alternativet då? Att ta livet av sig, eller sitta och gråta 24/7 på nätet utan att ens ha gjort ett riktigt försök först? Ja, om du aktivt väljer att vara en loser så är det ändå lika bra att dina gener inte förs vidare.

"Ja men kvinnor kanske skulle bli lite mer sympatiska och ge oss lite fitta! Ser dom inte hur mycket vi lider?"
Eller
"Jag får inte ligga för att kvinnor är dumma i huvudet. Alla kvinnor förtjänar att våldtas!"
Ja shit vad fittorna vattnas när de hör erat gnäll. Det är SÅ JÄVLA SEXIGT med självömkande 25åriga vuxenbäbisar. Rawr.

Skärp er.
Senast redigerad av Troett 2019-07-24 kl. 15:08.
Citera
2019-07-25, 01:41
Medlem
Såhär ser en real doll ut: https://www.youtube.com/watch?v=j22Lvw8USCM&

Ponera att dessa inom 10-15 år kommer att se bättre ut, kunna röra sig och konversera sådär någolunda bra. Och inom kanske 50 år så lär dem vara svåra att urskilja från riktiga människor både utséendemässigt och till tal osv.

Vi får se hur ödmjuka kvinnorna blir när de ska konkurrera med dessa i framtiden. Blir spännande
Citera
2019-07-25, 11:07
Avslutad
Citat:
Men incelcommunityt gör mera skada än nytta. Ni är besatta av att hitta anektotiska exempel som bekräftar eran tes.

"Kolla, det här kriminella psykfallet får massa brudar bara för att han ser bra ut". Noshit sherlock? Men vad är det för brudar? Det är brudar som antingen har allvarliga fel i skallen eller bara är urbota dumma och tolkar drivet/aggressiviteten för hög status. Vill du vara med en brutta som inte ser att den intelligenta, roliga, trevliga, välvårdade och välutbildade mannen har ett högre värde än dessa avskum så är du lika efterbliven själv.
Nej, det är ju uppenbarligen inte så att de har något fel med sig. Rimligare är att alla kvinnor delar denna instinkt och det är ett av anledningarna till varför incels väljs bort.

Citat:
Erat problem är just defaitismen. Det vedervärdiga budskapet om att alla ickesnygga män lika gärna borde ge upp. Om incelcommunityt istället handlade om självförbättring/självförverkling och spred positiv energi så hade ni haft min fulla respekt. Till män som har det kämpigt så finns det bara en sak att säga: Kämpa hårdare och ge aldrig upp. Det kanske dröjer 10-15år innan du hittar någon, du kanske rent av får leva resten av ditt liv ensam vilket såklart suger. Men det är ingen superkatastrof, man kan leva ett meningsfullt liv och ha kul ändå. Skaffa en hobby, umgås med sköna människor osv istället. Vad är alternativet då? Att ta livet av sig, eller sitta och gråta 24/7 på nätet utan att ens ha gjort ett riktigt försök först? Ja, om du aktivt väljer att vara en loser så är det ändå lika bra att dina gener inte förs vidare.
Att kämpa för något som inte leder någonvart är slöseri med tid. Ser du inte hur dina egna argument motsäger varandra? Enligt dig ska man ska spendera massor av energi på att anstränga sig så enormt för något som ändå inte ger en avkastning. Hur är det att leva ett meningsfullt liv?

Jag tycker din attityd är riktigt arrogant och trångsynt. Att du väljer att använda stämpeln "loser" på en community av killar som försöker copea med sina problem är riktigt taskigt och elakt. Många killar har gjort ett riktigt försök och det har inte fungerat. Jag tror många får det bekräftade rätt ofta att tjejer bara inte är intresserade av dem oavsett vilka strategier de använder. Är det verkligen konstigt att man börjar må dåligt över det?

Incels måste få arbeta på det här problemet, förstå det och välja att komma över sina känslor kring det här. Gå vidare till MGTOW eller någon annan väg. Det behöver inte betyda att ge kvinnor en chans, det finns andra alternativ. Man kan även viga sitt liv åt att göra livet svårt för kvinnor, och varför inte - då de har gjort livet svårt för incels?

Citat:
Ja shit vad fittorna vattnas när de hör erat gnäll. Det är SÅ JÄVLA SEXIGT med självömkande 25åriga vuxenbäbisar. Rawr.
Det handlar inte om att vara sexig. Incels kan handla om att stötta varandra och kamratskap i sånt predikament. För killar som är incels kan det kännas tröstande att höra att andra har samma problem.

Ditt misstag är att du tror att incelcommunitys är menade för kvinnor att delta eller plocka män ur. Det är de inte. De har inte som syfte att locka till sig kvinnor som söker efter t.ex. känslosamma killar. Det är endast till för killarna.

Fittorna vattnar inte om killarna beter som incels, de vattnar sig inte om de inte beter sig som incels. Incels har ingenting att förlora med att vara ärliga med hur de känner. Det enda tråkiga med incelcommunities är att man inte stöttar varandra tillräckligt.

Det måste vara jobbigt för dig att se att de kan göra det men inte du.
Citera
2019-07-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Nej, det är ju uppenbarligen inte så att de har något fel med sig. Rimligare är att alla kvinnor delar denna instinkt och det är ett av anledningarna till varför incels väljs bort.

Att kämpa för något som inte leder någonvart är slöseri med tid. Ser du inte hur dina egna argument motsäger varandra? Enligt dig ska man ska spendera massor av energi på att anstränga sig så enormt för något som ändå inte ger en avkastning. Hur är det att leva ett meningsfullt liv?

Jag syftar på att du ska kämpa med självförbättring/självförverkling.
Din livskvalité kommer att öka, och du kommer att bli mer attraktiv och därav också ha större chans att lyckas få en brud.

Citat:
Jag tycker din attityd är riktigt arrogant och trångsynt. Att du väljer att använda stämpeln "loser" på en community av killar som försöker copea med sina problem är riktigt taskigt och elakt. Många killar har gjort ett riktigt försök och det har inte fungerat. Jag tror många får det bekräftade rätt ofta att tjejer bara inte är intresserade av dem oavsett vilka strategier de använder. Är det verkligen konstigt att man börjar må dåligt över det?

Du får tycka att jag är elak. Men jag har rätt. Det är såklart inte konstigt att man mår dåligt, men lösningen på sina problem är inte att gråta.
Lösningen är att aktivt göra något åt sin egen situation. Du har rätt i att vissa saknar förmågan att bättra sig själva, klart att det suger. Men sånt är livet, tyvärr.

Citat:
Incels måste få arbeta på det här problemet, förstå det och välja att komma över sina känslor kring det här. Gå vidare till MGTOW eller någon annan väg. Det behöver inte betyda att ge kvinnor en chans, det finns andra alternativ. Man kan även viga sitt liv åt att göra livet svårt för kvinnor, och varför inte - då de har gjort livet svårt för incels?

Ja, jag tror också att man kan leva ett meningsfullt liv utan brud. Eller rättare sagt, jag vet att man kan det. (Jag har varit singel i långa perioder av mitt liv och ärligt talat tyckt att det är ganska skönt.)
De snubbar här som har legat kan nog skriva under på att sex inte är så mycket bättre än porr ärligt talat.

Det kvinnliga könets roll är att vara selektiva och försöka hitta de bästa möjliga generna åt sin avkomma. Det är en överlevnadsstrategi helt enkelt. Vad exakt menar du med att söka hämnd mot kvinnor? Det är ju vi män som har höjt kvinnorna till skyarna och blåst upp deras ego så mycket att de alla går runt och tror sig vara 9+:are. DET ÄR HELT OCH HÅLLET törstiga killars fel. Men du kommer ju inte ta ner dem på jorden genom att vara elaka mot dem, då framstår du bara som patetisk. Det vi killar måste göra är att sluta smöra. (Smöra är f.ö en jävligt dålig taktik om man vill få till det)

Citat:
Det handlar inte om att vara sexig. Incels kan handla om att stötta varandra och kamratskap i sånt predikament. För killar som är incels kan det kännas tröstande att höra att andra har samma problem.

Ditt misstag är att du tror att incelcommunitys är menade för kvinnor att delta eller plocka män ur. Det är de inte. De har inte som syfte att locka till sig kvinnor som söker efter t.ex. känslosamma killar. Det är endast till för killarna.

Fittorna vattnar inte om killarna beter som incels, de vattnar sig inte om de inte beter sig som incels. Incels har ingenting att förlora med att vara ärliga med hur de känner. Det enda tråkiga med incelcommunities är att man inte stöttar varandra tillräckligt.

Det måste vara jobbigt för dig att se att de kan göra det men inte du.

Jag har lurkat incelforum under en väldigt lång tid så du behöver inte tala om för mig vad det handlar om. Jag håller med dig om att det finns vissa positiva delar, t.ex sanningar om kvinnors natur. Men det är minst lika mycket bullshit, och det märks så jävla tydligt att de allra flesta skribenterna där har begränsat förståelse för kvinnor, och väldigt begränsad erfarenhet av att hänga med kvinnor.

En vanlig uppfattning där är t.ex att kvinnor avsaknar all form av intelligens, empati och att allt för dem handlar om ytligheter och status. Jag såg häromdagen en ryggdunkstråd där det påstods att kvinnor bara vill skaffa barn för att imponera på sin omgivning, men att de egentligen avskyr sina barn. Att detta dessutom allt som oftast får stå oemotsagt är också extremt skadligt. Någon bad om forskning som stöder det påståendet, tror du han fick något svar? Nej.

Ditt misstag är att du inte fattar att din attityd till kvinnor och din egen förmåga att påverka ditt eget liv rubbas av att spendera massa tid i en ekokammare där budskapet mer eller mindre är "Ge upp och dö".
Citera
2019-07-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rohitvag
Löjligt att kalla incels för "losers", sluta bara. Svenska män är bland de mest attraktiva i hela världen, jag känner mängder och mängder med svenska killar som ser rätt bra ut, dugligt jobb, intressanta, sociala, men som går år ut och år in utan att hitta en tjej eller få något ONS över huvud taget.

Vissa av dessa killar gör som jag gjorde, drar utomlands, inom 1 vecka har dom en kvinna. EN JÄVLA VECKA, förstår ni det? Och då är det alltså ofta smala, väldigt feminina, petita kvinnliga .. KVINNOR.

Det är svenska kvinnors standards som är skyhöga, dom är extremt bortskämda, det är inte killar som är "losers", stick åt helvete med det snacket, svenska killar tar väldigt bra hand om sig jämfört med de flesta andra länder, de går på gym, klipper sig ofta, modekläder, intelligenta, utbildade, "jämställda", bra jobb, men ändå ratas de mer än män i något annat land.

Ska du klandra kvinnor för att de rättar sig efter supply & demand på den sexuella marknaden?
Jag menar, om du hade varit en 5:a och lätt kunde hooka med 9or och 10or, hade du inte gjort det då?

Eller ska du istället vara arg på män som har skapat denna situation genom att ha lyft kvinnor till skyarna och blåst upp deras ego?

Svenska män är losers, så är det bara. Det är VÅRAT fel att kvinnor har så höga krav eftersom vi lägger oss platt inför dem. Varför tror du Sverige håller på att gå helt åt pipan? Det är för att Svenska män har blivit betafjollor som inte ens vågar säga ett pip när våra fruar, döttrar och systrar blir gruppvåldtagna av Somalier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in