Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 09:31
  #1
Medlem
Tjena,
Jag är en kille på 20 år
Är 1,70 lång och väger runt 76-77kg.

Jag äter runt 120-160g protein ca 3-4 måltider och har tränat nu i 3 år rent.

Jag tänkte köra en kur på testo och dianabol genesis på båda märken
Jag tänkte börja med testo och dianabol samtidigt, testo E 250mg E5D och dianabol 20mg om dagen i 30-50 dagar beroende på hur jag mår och sedan fortsätta med testo när jag hoppar av dbol. kommer ligga på kuren i 12-14 veckor sammanlagt vad tycker ni? är det en bra nybörjarkur?

PCT kommer bara vara tamoxifen/nolva

Hade en fråga angående gyno ifall jag får känningar under kuren ska jag köra nolva tills känningarna försvinner sedan sluta eller ska man köra hela tiden tills kuren e slut?

Ge mig råd, tips, jag är nybörjare om sånt men har försökt läsa på såå mycket som jag kan!

Tacksam för alla era svar,
__________________
Senast redigerad av husses.bhm1 2018-02-22 kl. 09:35.
Citera
2018-02-22, 13:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Tjena,
Jag är en kille på 20 år
Är 1,70 lång och väger runt 76-77kg.

Jag äter runt 120-160g protein ca 3-4 måltider och har tränat nu i 3 år rent.

Jag tänkte köra en kur på testo och dianabol genesis på båda märken
Jag tänkte börja med testo och dianabol samtidigt, testo E 250mg E5D och dianabol 20mg om dagen i 30-50 dagar beroende på hur jag mår och sedan fortsätta med testo när jag hoppar av dbol. kommer ligga på kuren i 12-14 veckor sammanlagt vad tycker ni? är det en bra nybörjarkur?

PCT kommer bara vara tamoxifen/nolva

Hade en fråga angående gyno ifall jag får känningar under kuren ska jag köra nolva tills känningarna försvinner sedan sluta eller ska man köra hela tiden tills kuren e slut?

Ge mig råd, tips, jag är nybörjare om sånt men har försökt läsa på såå mycket som jag kan!

Tacksam för alla era svar,


droppa d-boll tankarna direkt...

se till att ha adex hemma, man behandlar inte gyno med nolva...