Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 09:31
  #1
Medlem
Tjena,
Jag är en kille på 20 år
Är 1,70 lång och väger runt 76-77kg.

Jag äter runt 120-160g protein ca 3-4 måltider och har tränat nu i 3 år rent.

Jag tänkte köra en kur på testo och dianabol genesis på båda märken
Jag tänkte börja med testo och dianabol samtidigt, testo E 250mg E5D och dianabol 20mg om dagen i 30-50 dagar beroende på hur jag mår och sedan fortsätta med testo när jag hoppar av dbol. kommer ligga på kuren i 12-14 veckor sammanlagt vad tycker ni? är det en bra nybörjarkur?

PCT kommer bara vara tamoxifen/nolva

Hade en fråga angående gyno ifall jag får känningar under kuren ska jag köra nolva tills känningarna försvinner sedan sluta eller ska man köra hela tiden tills kuren e slut?

Ge mig råd, tips, jag är nybörjare om sånt men har försökt läsa på såå mycket som jag kan!

Tacksam för alla era svar,
__________________
Senast redigerad av husses.bhm1 2018-02-22 kl. 09:35.
Citera
2018-02-22, 13:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Tjena,
Jag är en kille på 20 år
Är 1,70 lång och väger runt 76-77kg.

Jag äter runt 120-160g protein ca 3-4 måltider och har tränat nu i 3 år rent.

Jag tänkte köra en kur på testo och dianabol genesis på båda märken
Jag tänkte börja med testo och dianabol samtidigt, testo E 250mg E5D och dianabol 20mg om dagen i 30-50 dagar beroende på hur jag mår och sedan fortsätta med testo när jag hoppar av dbol. kommer ligga på kuren i 12-14 veckor sammanlagt vad tycker ni? är det en bra nybörjarkur?

PCT kommer bara vara tamoxifen/nolva

Hade en fråga angående gyno ifall jag får känningar under kuren ska jag köra nolva tills känningarna försvinner sedan sluta eller ska man köra hela tiden tills kuren e slut?

Ge mig råd, tips, jag är nybörjare om sånt men har försökt läsa på såå mycket som jag kan!

Tacksam för alla era svar,


droppa d-boll tankarna direkt...

se till att ha adex hemma, man behandlar inte gyno med nolva...

har du läst tillräckligt tänker jag inte ens motivera mina svar om du inte förstår dom så har du inte läst tillräckligt och då ska du göra det istället för att ta beslut du sen kanske ångrar
Citera
2018-02-22, 13:13
  #3
Medlem
värt o tillägga är ju att du borde bli bättre på o sköta din träning rent innan du hoppar på roids men det lär du ju göra i vilket fall som hällst så...

dina resultat är rätt kassa för 3 år träning rent
Citera
2018-02-22, 16:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
droppa d-boll tankarna direkt...

se till att ha adex hemma, man behandlar inte gyno med nolva...

har du läst tillräckligt tänker jag inte ens motivera mina svar om du inte förstår dom så har du inte läst tillräckligt och då ska du göra det istället för att ta beslut du sen kanske ångrar

Varför ska jag droppa Dbol tankarna för?
Jag vet att man bara ska köra testo som nybörjarkur, men meningen att köra dbol att komma igång snabbare och få bättre tryck tills testot kickat in.
Har läst o snackat mycket med folk, de flesta säger att det är lugnt o vissa inte, kan du motivera varför jag ska ta bort tankarna kring dbol?
Citera
2018-02-22, 16:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
värt o tillägga är ju att du borde bli bättre på o sköta din träning rent innan du hoppar på roids men det lär du ju göra i vilket fall som hällst så...

dina resultat är rätt kassa för 3 år träning rent

Hur kan du säga att mina resultat på 3 år är kass när du inte vet hur jag ser ut eller har för styrka?
Citera
2018-02-22, 16:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Varför ska jag droppa Dbol tankarna för?
Jag vet att man bara ska köra testo som nybörjarkur, men meningen att köra dbol att komma igång snabbare och få bättre tryck tills testot kickat in.
Har läst o snackat mycket med folk, de flesta säger att det är lugnt o vissa inte, kan du motivera varför jag ska ta bort tankarna kring dbol?


du har ju läst varför? varför ska jag då säga det igen för...

du har ingen användning av dbollarna i den här kuren för du har inte ens tillräckligt med receptorer för att dra nytta av dessa doseringar... ju mer du preppar desto mer receptorer får du

det enda som händer är att du får en sliten lever, för att inte ens nämna att du inte ens vet hur din lever reagerar på en testo kur... kan ju också vara värt o ta reda på innan du börjar leka med leversvikt
Citera
2018-02-22, 16:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Hur kan du säga att mina resultat på 3 år är kass när du inte vet hur jag ser ut eller har för styrka?


du är 1.70 och väger 77 kg på en bra dag... det är rimligt om man har tränat i ett år, allting längre än så är kassa resultat.. jag behöver inte veta om din styrka men jag gissar på att du bänkar en kaxig 110 kg max.... bänkar du mer än så får du fan slänga ut en video för jag tror du bullshittar då...
Citera
2018-02-22, 17:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
du är 1.70 och väger 77 kg på en bra dag... det är rimligt om man har tränat i ett år, allting längre än så är kassa resultat.. jag behöver inte veta om din styrka men jag gissar på att du bänkar en kaxig 110 kg max.... bänkar du mer än så får du fan slänga ut en video för jag tror du bullshittar då...

Du har fina ord
Jag bänkar inte 110, bänkar 100kg på 6-8
Men hur ska jag göra nu bara testo i 12-14 veckor?
Citera
2018-02-22, 17:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
du är 1.70 och väger 77 kg på en bra dag... det är rimligt om man har tränat i ett år, allting längre än så är kassa resultat.. jag behöver inte veta om din styrka men jag gissar på att du bänkar en kaxig 110 kg max.... bänkar du mer än så får du fan slänga ut en video för jag tror du bullshittar då...

Beror väl helt på vilken form han besitter? 77 kg på 170 cm i riktigt bra form under ett års träning? Nja

/jojjan

Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Du har fina ord
Jag bänkar inte 110, bänkar 100kg på 6-8
Men hur ska jag göra nu bara testo i 12-14 veckor?

Kör bara testo i cirka 14 veckor, vill du hemsk gärna använda dina dbollar kan du avsluta din kur på dom.

/jojjan
Citera
2018-02-22, 17:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Beror väl helt på vilken form han besitter? 77 kg på 170 cm i riktigt bra form under ett års träning? Nja

/jojjan



Kör bara testo i cirka 14 veckor, vill du hemsk gärna använda dina dbollar kan du avsluta din kur på dom.

/jojjan

Om de nu så jag avslutar kuren på dom är de ingen fara att jag hoppar av båda samtidigt då och trappar ner på båda, för de va en snubbe här om dagen som sa att man blir jävligt nedstängd ifall man hoppar av dom båda samtidigt och isanfall första kur, men det är mycket bullshit också så man vet inte vem som talar rätt och fel!
Citera
2018-02-22, 18:45
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Beror väl helt på vilken form han besitter? 77 kg på 170 cm i riktigt bra form under ett års träning? Nja

/jojjan



Kör bara testo i cirka 14 veckor, vill du hemsk gärna använda dina dbollar kan du avsluta din kur på dom.

/jojjan


det är det jag menar, du är inte 77 kg på 5% bodyfat natty efter 3 år det händer bara inte
__________________
Senast redigerad av AASsubject101 2018-02-22 kl. 18:49.
Citera
2018-02-22, 18:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husses.bhm1
Om de nu så jag avslutar kuren på dom är de ingen fara att jag hoppar av båda samtidigt då och trappar ner på båda, för de va en snubbe här om dagen som sa att man blir jävligt nedstängd ifall man hoppar av dom båda samtidigt och isanfall första kur, men det är mycket bullshit också så man vet inte vem som talar rätt och fel!


han är all bro science och det där är bara efterblivet sagt, kör din testo kur och om du måste så gör som jojjan säger även om det är bortkastade pengar, du har som sagt inte tillräckligt med receptorer för att dra nytta av dbollen men men... du kommer inte bli kraftigare nedstängd av att du kör dboll plus testo, det blir inte minus på minus om det är så ni tänker...

en helt annan femma om vi pratar om 19-nor preparat men det är en helt annan historia som vi tar om typ 5 år när du lärt dig preppa med vanliga/snälla prepp
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback