Ni/Vi alla är så pass unga och vi babblar bara mycket o säger saker vi inte ens vet om eller bara har hört och invildar bara oss på grejer.
Inte för att jag gillade mannen idag på gymmet o trodde på allt han sa, men han var 55.
Han sa att han har testat allt och när han snackar så känner man att han har kunskap upp till 100%
Han är så jävla stor o i toppform på 55 år, visade mig också bilder och videos på när han var 30-35 han är helt jävla sjuk.
Han sa själv att han körde testo/deca och dianabol som första kur och att han hade varit ren i 10 år, men när han började med dom 3 så sa han att han kände hur han växte dag för dag osv.
Han sa också att det är många snackar bara skit och har inte en jävla aning på de dom snackar om.
Han sa att det är absolut ingen fara att köra testo och dianabol och på 20mg han sa att de inte ens påverkar levern och att en alvedon varje varje dag är mycket mer skadligare för levern än vad 20mg dianabol skulle vara.
Jag säger inte att ni inte kan ett piss nej men han var ju 55 år och han verka ju ha mycket mer kunskaper än vi unga ellerhur?
Många kommer säga emot o blabla nu men hahaha respekt till alla