Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 01:42
  #1
Medlem
Lauderdales avatar
Okej, så jag är en kvinna, 23-24 år, har en pojkvän sedan några år tillbaka men på sistone känner jag mig attraherad till kvinnor. Inte alla kvinnor såklart men maskulina/androgyna kvinnor. Jag har inte aning om det betyder 1. jag är lesbisk eller 2. jag behöver ny penis i mitt liv. Dock kan jag ju säga att lesbisk sex tänder mig men jag antar att många kvinnor finner det sexigt också....


Såååå ska jag byta team?....
Citera
2018-02-22, 01:46
  #2
Medlem
Softaren02-32s avatar
Om jag skulle vara du så skulle jag dumpa din pojkvän (om du inte har allt för starka känslor för han) Sedan testa dig fram! För att du vet inte försen du har testat Det kan va så att du är Lesbisk eller Bi eller har helt enkelt en uttråkad/ utdöd relation med din pojkvänn! Mvh S
Citera
2018-02-22, 02:01
  #3
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Har du många homosexuella vänner eller andra sexuellt förvirrade/sjuka människor i ditt liv?
Citera
2018-02-22, 02:06
  #4
Medlem
Eko-Krigarens avatar
Att kvinnor attraheras sexuellt av varandra är inte ovanligt, de flesta tjejer tenderar att vara "bisexuella" när det kommer till sex även om de oftast väljer att leva i relationer med män. Hur det står till med din läggning kan nog bara du svara på men du verkar helt klart behöva lite mer spänning i din relation.

Med hopp om spännande möten
Eko Krigaren
Citera
2018-02-22, 02:07
  #5
Medlem
Varför villl lesbiska ha kvinnor som ser ut som män för?! Hade jag varit gay hade jag velat haft en man inte en fjolla!
Citera
2018-02-22, 02:11
  #6
Medlem
CaptainCrunchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauderdale
Såååå ska jag byta team?....

Det kanske bara är på sättet du skriver, men det låter som att du har en jävligt slapp inställning till ert förhållande. Hur känner du för din pojkvän egentligen?

Du får väl testa. Vill du inte göra det bakom ryggen på killen så föreslå en trekant med en extra tjej. Att du har bi-tendenser ser han nog bara som sexigt snarare än ett "hot" (många killar i ett nötskal).
Citera
2018-02-22, 02:16
  #7
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainCrunchy
Det kanske bara är på sättet du skriver, men det låter som att du har en jävligt slapp inställning till ert förhållande. Hur känner du för din pojkvän egentligen?

Du får väl testa. Vill du inte göra det bakom ryggen på killen så föreslå en trekant med en extra tjej. Att du har bi-tendenser ser han nog bara som sexigt snarare än ett "hot" (många killar i ett nötskal).

Jag tror inte att killen kommer tycka det är sexigt med en trekant med sin flickvän och någon butch-flata som vill vara man. Maskulina kvinnor är extremt avtändande för heterosexuella män och feminina män är avtändande för heterosexuella kvinnor.
Citera
2018-02-22, 03:42
  #8
Medlem
Lauderdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainCrunchy
Det kanske bara är på sättet du skriver, men det låter som att du har en jävligt slapp inställning till ert förhållande. Hur känner du för din pojkvän egentligen?

Du får väl testa. Vill du inte göra det bakom ryggen på killen så föreslå en trekant med en extra tjej. Att du har bi-tendenser ser han nog bara som sexigt snarare än ett "hot" (många killar i ett nötskal).

Saken är ju att min kille redan vet att jag identifierar mig som bi, dock bara när jag är bekväm nog för att berätta det, han har inga problem med det. Frågan är ju om jag kanske är next level... En trekant med en androgyn brud hade nog inte uppskattats :/
Citera
2018-02-22, 03:43
  #9
Medlem
Lauderdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eko-Krigaren
Att kvinnor attraheras sexuellt av varandra är inte ovanligt, de flesta tjejer tenderar att vara "bisexuella" när det kommer till sex även om de oftast väljer att leva i relationer med män. Hur det står till med din läggning kan nog bara du svara på men du verkar helt klart behöva lite mer spänning i din relation.

Med hopp om spännande möten
Eko Krigaren


Håller med dig angående spänningen...
Citera
2018-02-22, 07:01
  #10
Medlem
Banangurkazzs avatar
Är det inte så att man kallar sig bi för man vill ha kakan och äta upp den?
Kan det vara så du tröttat på din pojkvän och tror du är lesbisk för det?
Citera
2018-02-22, 07:14
  #11
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauderdale
Okej, så jag är en kvinna, 23-24 år, har en pojkvän sedan några år tillbaka men på sistone känner jag mig attraherad till kvinnor. Inte alla kvinnor såklart men maskulina/androgyna kvinnor. Jag har inte aning om det betyder 1. jag är lesbisk eller 2. jag behöver ny penis i mitt liv. Dock kan jag ju säga att lesbisk sex tänder mig men jag antar att många kvinnor finner det sexigt också....


Såååå ska jag byta team?....
Klart att man har undrat om man är lesbisk i sitt liv. Jag kan attraheras av kvinnor också. Föredrar att umgås med kvinnor eftersom jag tycker kvinnor rent generellt är bättre människor. Dock så känner jag ingen sexuell dragning till kvinnor och tänder inte på lebbsex..(inte sett någon direkt men inget som jag i tanken är intresserad av). Så rätt hetero med andra ord.
Du får väl helt enkelt testa och se!
Citera
2018-02-22, 07:15
  #12
Medlem
Jag tycker att du skall följa rådet att dumpa killen och testa dig fram. Finns det inga killar du blir attraherad av? Testa och ha sex med några tjejer och kolla om det är din grej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback