Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-03-25, 20:41
  #49
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Vilket? Att spara och köpa en lite mer dyrare/nyare bil som gått lite eller att köpa en mer skrotig bil som kanske har en del problem, några år på nacken? 😂
Att inte köpa någon alls
Citera
2018-03-25, 20:45
  #50
Avstängd
Fecess avatar
För en dvärg som du funkar det inte med en stor volvo se efter en liten snål driftsäker japaner.
Citera
2018-03-25, 23:49
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Att inte köpa någon alls

Ah du tänker så kommer tyvärr vara tvungen att köpa en förr eller senare 🤷🏻‍♀️ Far min vill nog väldigt gärna ha tillbaka sin till slut och jag tar mig inte till jobbet utan bil
Citera
2018-03-25, 23:51
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feces
För en dvärg som du funkar det inte med en stor volvo se efter en liten snål driftsäker japaner.

Wow, 😅 som jag sagt tidigare så vill jag inte ha en stor bil heller, men den ska inte vara för skruttig. Sen finns det ju faktiskt en trevlig funktion i många bilar som låter lite kortare människor att köra dem utan problem eftersom man kan justera både säte och ratt lovar dig att jag inte har några som helst problem med att köra större bilar så som större volvos osv så länge jag kan justera sätet
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback