Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-21, 15:52
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Redan svarat nej på frågan "Tar du droger" så får jag frågan senare så kan jag ta upp de men tar ej upp de i onödan nu. Håller tummarna för de bästa istället😄


Den frågan verkar vara ställd till om du gör det nu eller gjort det i det närmaste. Inte om du gjort det för några/något år sedan men slutat.
Citera
2018-02-21, 17:23
  #14
Medlem
prizs avatar
Dom kör salivtest tillsammans med sjuksköterska. Ingen idé att skaffa kiss.
Citera
2018-02-21, 20:28
  #15
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Tja! Ska kirra utb som ov och jobb i kollektivtrafik i mars. Hörde dock idag att de kör pissprov innan anställning. Fått höra av vänner att väktare är rätt kända för att puffa weed och liknande på arbetstid därav testerna.

Men jag har kört 2 kurer varav deca testo 2016 och tren ace testo samt EQ våren 2017.
Så blir lite nojjig att dom ska ha fixat ett test för anabola. Tren ace bör vara ute deca samt EQ kan ju finnas kvar upp till 18 månader om man har otur...
Vad tror ni kommer dom köra doping också?

Det är CSG dvs samarbete med SL/MTR.
Funderar på att fixa piss från en ren polare i värsta fall..

Tycker även vakter ska kunna gå på anabola som oss andra. Tror inte du behöver vara orolig då de sannolikast bara testar vanliga droger. De försöker alltid trissa upp grejer men är oftast ganska slarviga med sådant.
Citera
2018-02-21, 21:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Dom kör salivtest tillsammans med sjuksköterska. Ingen idé att skaffa kiss.

jag pissar regelbundet för AAS, om dom kunde slippa stå o titta på snoppar hela dagarna och vänta på folk som ''låser sig'' och skit tror du inte dom hade infört det i vården för länge sen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback