Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-21, 10:32
  #1
Medlem
Tja! Ska kirra utb som ov och jobb i kollektivtrafik i mars. Hörde dock idag att de kör pissprov innan anställning. Fått höra av vänner att väktare är rätt kända för att puffa weed och liknande på arbetstid därav testerna.

Men jag har kört 2 kurer varav deca testo 2016 och tren ace testo samt EQ våren 2017.
Så blir lite nojjig att dom ska ha fixat ett test för anabola. Tren ace bör vara ute deca samt EQ kan ju finnas kvar upp till 18 månader om man har otur...
Vad tror ni kommer dom köra doping också?

Det är CSG dvs samarbete med SL/MTR.
Funderar på att fixa piss från en ren polare i värsta fall..
Citera
2018-02-21, 10:35
  #2
Medlem
Har hört att de bara kör vanlig 6 eller 12 sticka. Testar för de vanligaste drogerna, typ thc, benzo, tjack, kokain osv.

https://www.narkotikatest.se/images/...a/200-37-r.png
Citera
2018-02-21, 11:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Eller hur! 99% av alla vakter är redan våldsamma svin, det sista vi behöver är ju en till pumpad idiot som tror att han är något för att han gått en 10-dagarsutbildning.

Råder TS att kliva av kuren innan du börjar ditt jobb ändå, vid misstankar så kan de säkert testa dig.

Läs svaret ovan! Senaste kuren var som sagt våren 2017 så varit ren nu ett år och är jävligt stolt över mig själv. Problemet är att dessa ämnen som deca och EQ ligger kvar rätt länge ( upp till 18 månader).
Citera
2018-02-21, 11:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Har hört att de bara kör vanlig 6 eller 12 sticka. Testar för de vanligaste drogerna, typ thc, benzo, tjack, kokain osv.

https://www.narkotikatest.se/images/...a/200-37-r.png

Yes hörde samma sak men Nokas ska tydligen köra båda då de får testerna betalda av SL/MTR. Tror dock ej att detta stämmer då bola tester är svin dyra och helt ärligt, en grabb som går på testo hgh behöver inte vara något freak alls. Det är trotts allt "hälsosamt" i många aspekter när man är 50+😄
Citera
2018-02-21, 11:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Läs svaret ovan! Senaste kuren var som sagt våren 2017 så varit ren nu ett år och är jävligt stolt över mig själv. Problemet är att dessa ämnen som deca och EQ ligger kvar rätt länge ( upp till 18 månader).
Om du torskar trotts allt så kan du ju be dom skicka på analys, då ser de väl att värdena är låga. Sen kan du ju dra en historia om att det var ditt tidigare liv och att du ändrat dig nu osv samt be dom ta ett prov igen när du tror att det gått ut ur ditt system.
Citera
2018-02-21, 11:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Om du torskar trotts allt så kan du ju be dom skicka på analys, då ser de väl att värdena är låga. Sen kan du ju dra en historia om att det var ditt tidigare liv och att du ändrat dig nu osv samt be dom ta ett prov igen när du tror att det gått ut ur ditt system.

Bra svar! Tänkt i dessa banor men varit rädd att dom ej ska lita på en men ska göra ett försök om det händer. Åker jag fast och blir nekad förordnande hör jag av mig, så hör ni inget mer från mig i denna tråd klarade jag testet
Citera
2018-02-21, 11:45
  #7
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Om du torskar trotts allt så kan du ju be dom skicka på analys, då ser de väl att värdena är låga. Sen kan du ju dra en historia om att det var ditt tidigare liv och att du ändrat dig nu osv samt be dom ta ett prov igen när du tror att det gått ut ur ditt system.

Jag förstår inte varför du skriver sånt här trams, du har ju noll koll. Pissar man positivt så är det positivt, punkt. Ska man mäta värden mellan olika tester så sker detta endast under rehabilitering, alltså om man åkt fast och t ex ska pissa regelbundet för att behålla körkortet. Och då är det finansiering själv som gäller, ca 10 000 SEK per test.

"Be dom ta ett prov igen", bitch please. Du sitter bara och öser ur dig okvalificerade gissningar.
Citera
2018-02-21, 12:27
  #8
Medlem
Bajsaren789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Tja! Ska kirra utb som ov och jobb i kollektivtrafik i mars. Hörde dock idag att de kör pissprov innan anställning. Fått höra av vänner att väktare är rätt kända för att puffa weed och liknande på arbetstid därav testerna.

Men jag har kört 2 kurer varav deca testo 2016 och tren ace testo samt EQ våren 2017.
Så blir lite nojjig att dom ska ha fixat ett test för anabola. Tren ace bör vara ute deca samt EQ kan ju finnas kvar upp till 18 månader om man har otur...
Vad tror ni kommer dom köra doping också?

Det är CSG dvs samarbete med SL/MTR.
Funderar på att fixa piss från en ren polare i värsta fall..

Bra! Sök CSG du. Ännu en inkompetent jävla luffare som vill leka actionhjälte i tunnelbanan.
Citera
2018-02-21, 13:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaren789
Bra! Sök CSG du. Ännu en inkompetent jävla luffare som vill leka actionhjälte i tunnelbanan.

Nja handlar mer om att utbildningen är gratis kommer gå vidare efter sommaren. Rätt intressant att du tar förgivet att jag är inkompetent för jag har brukat AS, blev du slagen som liten också?.😂
Citera
2018-02-21, 13:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Bra svar! Tänkt i dessa banor men varit rädd att dom ej ska lita på en men ska göra ett försök om det händer. Åker jag fast och blir nekad förordnande hör jag av mig, så hör ni inget mer från mig i denna tråd klarade jag testet


Om du vill att de ska lita på dig så är det väl bäst att tala om som det är innan du gör testen, för har du nämnt det spelar det ingen roll vad det visar, du valde att erkänna innan och riskera vad de beslutar på bara den informationen.
Citera
2018-02-21, 15:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Det finns en hel del vakter redan som kurar.

Självfallet gör de det, 1av10 på varje gym tar något så alla som sitter och smutskastar AS här vet inte hur vanligt de är. Folk käkar oralt skit som att de vore proteinpulver. Minst lika vanligt som kokain bruket där ute. Saken är den att det är så jädrans dyrt att testa för AS så de flesta kör bara basic tester på weed, kokain osv då de ej vill ha någon som pundar på arbetstid bara för de är massa dötid på natten.
Citera
2018-02-21, 15:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wr4p
Om du vill att de ska lita på dig så är det väl bäst att tala om som det är innan du gör testen, för har du nämnt det spelar det ingen roll vad det visar, du valde att erkänna innan och riskera vad de beslutar på bara den informationen.
Redan svarat nej på frågan "Tar du droger" så får jag frågan senare så kan jag ta upp de men tar ej upp de i onödan nu. Håller tummarna för de bästa istället😄
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in