Undra vilket ansvar produktionen tar för deltagarnas hälsa? Bli blötsur borde ju åtminstone kunna leda till förkylning o kanske något ännu värre. Tävla med feber är ju ingen hit.
Lillemor snygg men vet inte heller när det är bäst att bara hålla tyst. Hade hon inte öppnat käften hade Robert fått gå. Tror han hade vunnit en eventuell tävling mot Victoria.
Jag tänkte hur ska det går för lag Syd som blivit av med både mat och kokkärl, men produktionen såg till att de fick tillbaka något. Smart med facklan, väldigt smart.
Man kan ju hoppas att den som blivit utsedd till minst värdig förlorar möjlighet till immunitet nu i veckan. Trots att de redan vunnit immuniteten. Inte för att jag tror att det kan vara det men det hade varit fantastiskt.
Vad tror ni? Ni som är mer rutinerade Robinsonföljare, har någonting liknande skett i föregående säsonger?
Man kan ju hoppas att den som blivit utsedd till minst värdig förlorar möjlighet till immunitet nu i veckan. Trots att de redan vunnit immuniteten. Inte för att jag tror att det kan vara det men det hade varit fantastiskt.
Vad tror ni? Ni som är mer rutinerade Robinsonföljare, har någonting liknande skett i föregående säsonger?
Lillemor är urtypen av en psykopat. Ingen empati och kör härskartekniker. Sedan när hon blir framröstad visar hon bara ett fejk leende och kan inte visa öppet hur sårad hon är. Det gör aldrig psykopater heller.