2018-03-26, 20:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Nick är ju ett smeknamn han tagit sig pga att han bott många år i USA, dvs ett engelskt smeknamn. Att just han gnäller om engelska blir därför extra kul/pinsamt. Han heter ju Nicklas.

Finns många etniska svenskar som aldrig satt sin fot i USA som ändå har ett smeknamn som kanske ursprungligen är engelskt. Jag själv är en av dem. Det kan inte jämföras med att gå runt och snacka engelska när man kan svenskar och är bland svenskar hela tiden.
2018-03-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns många etniska svenskar som aldrig satt sin fot i USA som ändå har ett smeknamn som kanske ursprungligen är engelskt. Jag själv är en av dem. Det kan inte jämföras med att gå runt och snacka engelska när man kan svenskar och är bland svenskar hela tiden.

Är väl inget fel att ha ett engelskt smeknamn, egentligen. Med just Nicklas borde kalla sig Nicke eller då sitt namn för att vara trovärdig i sitt gnäll om engelskan. Han är den siste som borde klaga om just engelska.
Senast redigerad av Burkgurka 2018-03-26 kl. 21:13.
2018-03-26, 21:13
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Är väl inget fel att ha ett engelskt smeknamn, egentligen. Med just Nicklas borde kalla sig Nicke eller då sitt namn för att vara trovärdig i sitt gnäll om engelskan. Han är den siste som borde klaga om just engelska.
+1 på den! Man blir inte långvarig genom att vara både fräck och ful.
2018-03-26, 21:14
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nick är ett smeknamn. Det har ingenting med att svänga sig med engelska uttryck. Har inte hört honom prata engelska en enda gång hittills.

Nicklas hade en tuff uppväxt i Halland med frånvarande föräldrar och fosterhem och han flyttade sedan till USA.

Han har varit PT till många kändisar i Hollywood bl.a. Pierce Brosnan och Cindy Crawford. Han hamnade på löpsedlar världen runt när han blev ihop med Nicolette Sheridan från Desperate Housewifes.
2018-03-26, 21:15
Medlem
Citat:
Fast.... Jag gillar inte Nick. Ja, inte tanten med rött band runt skallen som skaffat eget(Viktoria?) heller. MEN... Jag stör mig också på folk som skall fjantsnacka på engelska när det är svenskt program. Hellre hade jag då med någon som Ranelid...
2018-03-26, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Det är som sagt inte jämförbart. Det hade varit en sak om Nick själv pratade engelska eller om han störde sig på att Victoria kallade sig för "Vicky", men nu var det inte det han gjorde.
2018-03-26, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Nicklas hade en tuff uppväxt i Halland med frånvarande föräldrar och fosterhem och han flyttade sedan till USA.

Han har varit PT till många kändisar i Hollywood bl.a. Pierce Brosnan och Cindy Crawford. Han hamnade på löpsedlar världen runt när han blev ihop med Nicolette Sheridan från Desperate Housewifes.

Relevant?
2018-03-26, 21:18
Medlem
dialektikers avatar
Jag tänker inte skälla på Victoria. Båda gubbjävlarna (ja, nu tycker jag faktiskt att Jim har börjat visa sin falska sida) och kärringen som är klippt som en flata, är jävligt osympatiska mot henne.
De beter sig illa, och Victoria stod inte ut. Det är ju ändå tufft av henne att fixa att vara ensam sådär. Hon tänker kanske att hon ska klara sig på sitt överskottsfett, som hon gött upp sig med innan Robinson, men där tror jag dock att hon tar sig vatten över huvudet?
Sen bryter det väl mot tävlingen att slå eget läger sådär.
Leif Svensson i tidigare Robinson fick ju en tillsägelse då han var ute och letade saker ensam på ön, att det inte är meningen att de ska vara ute ensamma sådär på ön, utan det hör till att man ska vara med laget.
2018-03-26, 21:25
Medlem
Citat:

Och nu är han med i svenska Robinsson....
Var han lika dum mot Pierce och Cindy eller vad gick fel?
2018-03-26, 21:25
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Lite oväntat att Victoria kämpade och var snabb i tävlingen. Dessutom applåderade hon Jim när han sa att han var stolt över att i alla fall ha kommit fram.
Börjar luta åt att hon överdriver sitt snack av någon form av (obegripliga) taktiska skäl.

Tänk efter nu:

Vad tror du hade hänt om hon hade förstört för laget? Just precis.

Hon hade blivit osams med Pascal, Nicoline, DK OCH rumpnissefeministen. Hon hade alltså varit helt körd i det andra örådet för lag syd.
2018-03-26, 21:26
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Såg nu när jag googlade lite. Den fisförnäme elakingen tror väl att han är förmer än andra människor? Det är därför han beter sig så jävla illa.
Karljävel!
2018-03-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Såg nu när jag googlade lite. Den fisförnäme elakingen tror väl att han är förmer än andra människor? Det är därför han beter sig så jävla illa.
Karljävel!
Nä... Jag tror att han var lika dum "over there". Stackars Cindy och Pierce. Med den desperata hemmafrun blev det ju åtminstone en massa löpsedlar. Förmodligen om vad hemsk han varit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in