2018-03-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Fortfarande är inte majoritetsbefolkningen negrer, feminister eller bögar. Så det speglar inte den vanliga människan. Om dom inte är inkvoterade varför innehåller varenda sådant här program minst en feminist, bög och en neger? Det är liksom förmodligen hundratusentals sökande men ändå lyckas denna typen av personer alltid finnas med.

Så ja dom är inkvoterade hur man än vrider och vänder på det.

Scouttjejen = feminist och hatar män. Allmänt dryg uppsyn gällande män.
Polisen = en neger som är välintegrerad, bra reklam för alla negrer men speglar inte verkligheten hur dom flesta neger är i sättet. Det är därför en skötsam neger får vara med.
Bögpojken = är med för att göra hbtq och pk nöjda. Helt malplacerad och har inget som helst i Robinson att göra.

Ja neger tjejen är också inkvoterad. Tjej och neger perfekt för pk Sverige

Vad menar du med äldre människor? Åldras inte människor menar du och därför kan dom inte vara med i programmet för att dom enligt dig är gamla? Märkligt inlägg .
Skötsam neger får vara med...? Farmen har precis gått med JP som då inte var en skötsam neger, samt så hade de en storläppad negress som inte heller var det, så du får nog backa lite. De tog väl med honom för att de antar att han kan tillföra något till programmet och struntar i hudfärgen. Innan homos blev godkända så figurerade de säkert lika ofta i alla möjliga sammanhang men det var ingen som fick veta. "Feminist som hatar män" låter ju däremot fel, men jag vet fortfarande inte vem du menar...? Men jag tittade väl inte tillräckligt noggrant.
2018-03-19, 20:27
Medlem
Xedomes avatar
Trist att se K*k-komplex-laget vinna igen.

Hade jag varit en av de 3 kvinnorna i lag Nord som simmade otroligt snabbt och brädade Syd-gubben med hästlängder även vid dykningsmomentet - skulle jag ha varit jävligt pissed över bristen på organisation vid moment.2.

Steroid-Nicolas hade inte suck mot dem, hade varit trevligt att se Mr 50+ Spray Tan svettas lite extra.

2018-03-19, 20:46
Medlem
Citat:
Fortfarande är inte majoritetsbefolkningen negrer, feminister eller bögar. Så det speglar inte den vanliga människan. Om dom inte är inkvoterade varför innehåller varenda sådant här program minst en feminist, bög och en neger? Det är liksom förmodligen hundratusentals sökande men ändå lyckas denna typen av personer alltid finnas med.

Nu är ju inte majoriteten i Robinson "negrer" heller. Jag undrar helt ärligt hur du skulle vilja att castingen såg ut. 25 vita hetrosexuella svenskar? Vad jag vet innehöll farmen varken någon bög eller feminist så din teori faller ju redan på programmet som Robinsson "ersätter". Det är väl nästan 20% i Sverige som är födda utomland nu så det är väl naturligt att alla inte är pursvenskar i dessa serier. Tvivlar också på att det skulle vara hundratusentals sökanden till Robinson, farmen hade tex 7000 sökande förra året.
2018-03-19, 20:51
Medlem
Men det är klart att de vill ha en mix av människor. Hur kul hade det varigt om alla var likadana, tyckte samma om allt? Skittråkigt! Det är ju gjort för att det ska bli lite drama. Det är ju hur tydligt som helst att de sätter machogubbarna med åsiktsstarka kvinnor i samma lag. De är polare nu men de kommer ryka ihop när som helst. Gubbar som skojar om att "jag trodde kvinnor var bra på att bädda håhåhå". Ärligt, sådana skämt funkar inte längre, kvinnor känner inte att de måste jamsa med längre och bli nedvärderade pga sitt kön. Detta betyder inte att kvinnor som tycker så hatar män om någon trodde det. Absolut att den unga tjejen som ska sätta gubbarna på plats går hårt ut, tv4 måste vara supernöjda, folk blir ju upprörda, och kommer titta vidare...
Jag tycker Marie sticker ut som en superkvinna, jag gillar nog lag nord överlag, förutom hon som surar över handbojan. Det är nog rätt viktigt att man tillhört det vinnande laget som är i majoritet när det kommer till sammanslagningen. Spelar liksom ingen roll hur bra du är, det är hur många kompisar du har som räknas.
2018-03-19, 21:05
Medlem
Klopeks avatar
Nästa avsnitt sätter den där Johan? Pt tränaren scouttjejen på plats. Kan nog vara det bästa som just nu kan hända. Han verkar rätt kaxig men om han nu säger till henne på skarpen så växer han stort i mina ögon.

20år liksom och tror hon vet mer än Pt tränaren på 52år. Hon kissa i blöja igår liksom.

Ang starka kvinnor. Lämna tjejerna i ett lag och kilarna i ett lag så ska vi se vem som överlever längst och vilka som kan hålla sams. Männen i det här programmet som gör så dom överhuvudtaget kan överleva.
2018-03-19, 21:07
Medlem
Varför lipar Lillemor hela tiden? Han var ju förfan tvungen att ta någon. Inte göra det för att vara oschysst, lika bra ta henne så kan de andra starka deltagarna bygga upp lägret.
2018-03-19, 21:13
Medlem
Hatobjekten är bögen, lillemor och de två feministerna som måste börja prata om kön.
2018-03-19, 21:19
Medlem
Det var många starka män som försökte göra eld, men det var Marie och makepartisten som lyckades!
Citat:
Nästa avsnitt sätter den där Johan? Pt tränaren scouttjejen på plats. Kan nog vara det bästa som just nu kan hända. Han verkar rätt kaxig men om han nu säger till henne på skarpen så växer han stort i mina ögon.

20år liksom och tror hon vet mer än Pt tränaren på 52år. Hon kissa i blöja igår liksom.

Ang starka kvinnor. Lämna tjejerna i ett lag och kilarna i ett lag så ska vi se vem som överlever längst och vilka som kan hålla sams. Männen i det här programmet som gör så dom överhuvudtaget kan överleva.
2018-03-19, 21:29
Medlem
Xedomes avatar
Citat:

Känns som om du underskattar förmågan att göra upp eld för överlevnad. Till exempel.

Mr 50+ Spray Tan hade inte en suck mot kvinnorna i lag Nord i sim och dyktävlingen.

Sanningen är ju den - att P*n*s-komplexet hos lille Nicolas o de trötta gubbsen i lag Syd kommer straffa sig såklart. Var lite kul att se könsuppdelningen under bygget och grabbarna som passiva famlade totalt i mörker.

Dessutom har hängbukarna i lag Syd totalt glömt bort taktiken till förmån för att kompensera för sina fysiska tillkortakommanden.

Föreslår att du kollar några säsonger av Survivor (amerikanska motsvarigheten). Tror Stephenie Lagrossa hade varit ett lämpligt undersökningsobjekt för din del. Se och lär.

Kommer bli kul att se fortsättningen på detta.

2018-03-19, 21:45
Medlem
Fy fan vad jag irriterar mig på Johan och Lillemor.. Helvete vad jobbiga människor! Lillemor gnäller och sprider otrolig negativitet, usch och tvi ut med henne fort.
2018-03-19, 21:54
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Varför lipar Lillemor hela tiden? Han var ju förfan tvungen att ta någon. Inte göra det för att vara oschysst, lika bra ta henne så kan de andra starka deltagarna bygga upp lägret.
För att hon vet att hon är en stark kvinna som bestämmer och Henric Månsson är en svag man som måste kuvas. Hon är intresserad lika mycket som han, och den sexuella attraktionen är så främmande för dem att de slår ifrån sig och skäms för det, båda två.
De skulle dock passa bra som Mistress och slave.
2018-03-19, 22:29
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nu var det många år sedan man såg Robinson. Men bläddrade förbi häromdagen och alltså Nicoline måste ju vara Sveriges vackraste tjej?
Ja Nicoline är ögongodis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in